morgenmiddag kun je weer hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:12 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het is echt geen mooi weer om carbit te knallen..
Hier in Maassluis is de sneeuw al langzaam aan het overgaan in ijsregen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk het wel, of het moet opeens overgaan in ijzel dadelijk...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef Gringo999 het volgende:
[..]
Laat je hem toch lekker binnen poepen![]()
Heb geen hond grapjas was maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef Gringo999 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of je geef hem de riem in zn bek en doet de deur open en zegt; ''Zoek jij het effe lekker zelf uit''
Héél af en toe ben ik blij dat die van ons op de eeuwige jachtvelden is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef Gringo999 het volgende:
[..]
zou 't daar ook sneeuwen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:18 schreef FiveseveN het volgende:
[..]
Héél af en toe ben ik blij dat die van ons op de eeuwige jachtvelden is.![]()
hier is het ook donker.. avond donker.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef Ericjuh het volgende:
statusupdate:
gaat stteds harder waaien.. tis niet echt koud hieren lucht is donkergrijs!
Is overigens van de NOS...quote:De voorspelde sneeuw en ijzel trekken de komende uren van het zuidwesten naar het noordoosten over Nederland. Omstreeks het middaguur bereikten de eerste sneeuwbuien Zeeuws-Vlaanderen. Even na 15.00 uur lag de sneeuwzone langs de lijn Breda-Den Haag.
Waarschijnlijk slaat het Tilburg weer gewoon over, as usualquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er komt een hoop sneeuw naar beneden zeilen hoor flugeltje. En het zonnetje gaat onder, dus het wordt nog donker ook. Het zicht wordt steeds slechter!
Volgens het RTL4 nieuws is morgen alles voorbij, alleen in NO-Ned niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ligt er nu nog morgenochtend sneeuw,of dooit het vanacht al ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |