Lijkt me wel he.. Hij is dan gewoon Ajacied.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef Shreyas het volgende:
Stel dat de wedstrijd van vandaag wordt uitgesteld omdat het veld veel te slecht is. En de nieuwe datum is pas volgend jaar. Speelt Huntelaar dan wel gewoon voor Ajax tegen Heerenveen?
Nee.. Montana wou zijn TVP terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
HET LOGO!
Erwin Koeman aangehoudenquote:Erwin Koeman aangehouden
Naar nu blijkt, is Feyenoord-trainer Erwin Koeman op 6 november na de thuiswedstrijd tegen Vitesse aangehouden en afgevoerd naar het politiebureau. Koeman wordt ervan verdacht op een verlaten parkeerterrein bij De Kuip een afstand van ongeveer twintig meter te hebben gereden met een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille).
Koeman heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van 300 Euro ontvangen, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij de boete volkomen onterecht vindt. De Feyenoord-trainer stapt nu naar de rechter om zijn gelijk te halen.
Koeman beweert dat hij twee chauffeurs had ingehuurd die hem en zijn gezin naar huis zouden brengen, zodat hij zelf niet hoefde te rijden: "Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen. Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."
Koeman zat met uitgeschakelde motor op de chauffeurs te wachten toen twee agenten 'in burger' op het raam klopten, waarop hij meende dat de chauffeurs waren gearriveerd. De twee bleken echter agenten te zijn, die Koeman lieten blazen en vervolgen afvoerden naar het politiebureau.
Binnen de Feyenoord-gelederen wordt vermoed dat iemand de politie heeft getipt om Koeman dwars te zitten.
Die Feyenoorders doen altijd zo'n grote OP omdat anders niemand weet waar het over gaat. Bij ons is de banner meer dan zat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:02 schreef Jajong het volgende:
Moeten we niet iets doen voor t 250e topic? Iets creatiefs ofzo.. Onze OP is altijd wat karig
Klaas-jan... geen jan lulquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat iedereen zometeen weer eens voor Jan Lul naar Heerenveen afreisd.
En het is al zo'n baggerprovincie. Leuk zo'n trein vol dronken schaatfans. Brrr... nee, hou mij uit de buurt alsjeblieft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef PLAE@ het volgende:
elluk nadeel heb ze voordeel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
Ik hou er dik rekening mee dat het afgelast gaat worden.
Alleen maar gunstig voor Ajax, lijkt me.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
quote:sc Heerenveen - Ajax
30 december 2005
De wedstrijd voor vanavond gaat nog steeds door. De scheidsrechter beslist of het veld bespeelbaar is of niet. Daarom verzoeken wij u om de website en/of teletekst in de gaten te houden!
Teletekst pagina: 897 / Talpa: 686
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alleen maar gunstig voor Ajax, lijkt me.
Denk dat 't hoe dan ook doorgaat, ze willen KJH natuurlijk nog wel één wedstrijd tegen Ajax laten spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook wel eens dronken in Thialf geweestquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
En het is al zo'n baggerprovincie. Leuk zo'n trein vol dronken schaatfans. Brrr... nee, hou mij uit de buurt alsjeblieft.
het is hier in Heerenveen nog mooi droog weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef PLAE@ het volgende:
Niet erg relevant nu toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef twi het volgende:
Vorig jaar is trouwens AZ afgelast doordat er glas kon breken door de massa van de sneeuw (wat ook was gebeurd). Is dat probleem inmiddels opgelost, of kan er ook in de Arena bij hevige sneeuw nog steeds niet worden gespeeld hierdoor?
Alleen als het Ajax uitkomt, anders niet...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef twi het volgende:
Vorig jaar is trouwens AZ afgelast doordat er glas kon breken door de massa van de sneeuw (wat ook was gebeurd). Is dat probleem inmiddels opgelost, of kan er ook in de Arena bij hevige sneeuw nog steeds niet worden gespeeld hierdoor?
Pfff wat is dat nou weer voor een calimero reactiequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alleen als het Ajax uitkomt, anders niet...
Algemene vraag. Hij kan namelijk op korte termijn wel relevant worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:23 schreef mitt het volgende:
Niet erg relevant nu toch?
Of is het een algemene vraag.
Note z'n PIquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff wat is dat nou weer voor een calimero reactie
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
HET LOGO!
Goh wat begrijpen we mekaar toch weer goed...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Note z'n PIGrapje moet kunnen op z'n tijd. Het had PSV gisteren ook goed uitgekomen als ze glazen afdakjes hadden bij de toegangspunten, als er een hoop sneeuw had gevallen
Het probleem was dat de sneeuw van het dak schoof, en zo op de glazen ingangen. Volgens mij gingen ze dat oplossen met het aanbrengen van verwarmingselementen in het dak, als ik het me nog goed kan herinneren. Weet niet of dat al gebeurd is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef twi het volgende:
Ik vind m vooral een kutkop hebben. Maar daarnaast mag ie zich eerst wel eens effe bewijzen als Ajacied voor we m massaal gaan adoreren neem ik aan.quote:
Jammer dat Seedorf erop staatquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
Idee vreselijk gestolen van M0NTANA, maar omdat het zo'n leuk en goed idee is, deze keer ook mijn tvp:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
Grappig als Huntelaar het nu met een verdediger van Ajax aan de stok krijgt en natrapt+rode kaart krijgt
Wat een gezeur weer.quote:30/12/2005 - Grootmachten willen plaatsingslijst in knock-out fase CL
(Gepost door DB)
Volgens Karl-Heinz Rummenigge zijn er onder de Europese grootmachten discussies gaande of men in de knock-out fase van de Champions League voortaan niet moet gaan werken met een plaatsingslijst zoals in het tennis. Dit om te voorkomen dat Europese grootmachten elkaar in een vroeg stadium al treffen. Momenteel stuit bij de loting voor de 1/8 finale een nummer 1 op een nummer 2 uit een andere poule. Bayern Munchen werd in de groepsfase tweede achter Juventus en stuitte bij de loting op collega grootmacht AC Milan. "Ik weet niet of het fair is dat de huidige manier van loten wordt gehandhaafd. Bayern tegen Milan was een mooie finale geweest en ook Chelsea tegen Barcelona is een super finale", aldus de directeur van Bayern Munchen op de officiële site van de club. Vorig seizoen wees de UEFA een dergelijk verzoek van Manchester United van de hand.
Mag helaas niet, al kan ik de wedstrijd toch wel zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
AZ er uit, dus als SCH - AFCA doorgaat hoop ik dat RTL rap camera's gaat regelen
op zoek naar stream gaat voor het geval ik thuis ben...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mag helaas niet, al kan ik de wedstrijd toch wel zien![]()
quote:Daniël Dekker, voorzitter van de supportersvereniging van Ajax, levert deze week in Voetbal International kritiek op de Amsterdam Arena. De discjockey vindt dat De Arena te weinig een Ajax-stadion is. Dekker wil als voorzitter van de supportersvereniging op zoek gaan naar de nostalgie, die binnen een jaar gedeeltelijk terug te vinden moet zijn in en rondom het stadion.
"Loop je langs de ereloges, dan zie je dat daar veel namen van Ajax-helden terugkeren", vertelt de radiopresentator. "Maar op de tribunes voor de gewone supporters zie je daar helemaal niets van terug. Geen foto's, geen schilderijen, helemaal niets. Je hebt als supporter niet meer het gevoel bij Ajax te zijn. En al helemaal niet dat het een Amsterdamse club is."
Namens de SVA pleit Dekker voor roodwitte stoeltjes in De Arena en voor een naamsverandering van het stadion. "Bijvoorbeeld het Johan Cruijff Stadion. Dan ben je al een heel eind op weg. Dat stadion staat er nu eenmaal. Daar kun je weinig meer aan doen. Maar maak er een echt Ajax-stadion van en laat het geen kil kantoorgebouw zijn."
Dekker verwacht dat het huidige Ajax-bestuur bereid zal zijn naar deze kritiek te luisteren. "We hebben als bestuur van de supportersvereniging laten weten waar wij denken dat het fout gaat. Het Ajax-bestuur staat daar erg welwillend tegenover. Ze willen graag onze mening horen en gaan kijken wat realiseerbaar is. In het verleden was het zo dat er heel veel beloftes werden gemaakt, maar diezelfde beloftes waren twee maanden later alweer vergeten. Dat lag enerzijds aan het feit dat de communicatie tussen de verschillende partijen niet goed verliep en anderzijds werd er niet genoeg doorgevraagd. Als het bestuur zegt dat iets financieel niet haalbaar is, dan wil ik ook de offertes zien. Zo simpel ligt het. Weg met de halve afspraken."
Aan een termijn als voorzitter wil Dekker niet denken. Binnen een jaar moeten enkele ideeën zijn doorgevoerd. "Dat moet makkelijk kunnen. Laat Ajax weer Ajax zijn."
Het wijzigen van de naam Arena is al een utopie, omdat het niet van Ajax zelf is, en een losstaande onderneming is.quote:
De stoeltjes zijn ook gelukt, dus zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het wijzigen van de naam Arena is al een utopie, omdat het niet van Ajax zelf is, en een losstaande onderneming is.
Huilies. Die hele loting is al zo ongeveer gemanipuleerd, maar het is nog niet genoeg...quote:
Voor het topic Ajax 250 allemaal je top 5 van favoriete Ajacieden ooit posten met plaatje en verhaaltje??quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:02 schreef Jajong het volgende:
Moeten we niet iets doen voor t 250e topic? Iets creatiefs ofzo.. Onze OP is altijd wat karig
Dan krijg je 20 keer t zelfde rijtje met Litmanen Bergkamp van Basten Cruijff.. De laatste is dan een variabelequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor het topic Ajax 250 allemaal je top 5 van favoriete Ajacieden ooit posten met plaatje en verhaaltje??
Leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor het topic Ajax 250 allemaal je top 5 van favoriete Ajacieden ooit posten met plaatje en verhaaltje??
Misschien noemt iedereen wel Boukhari, Pienaar, Gabrich, Nieuwenburg en Anastasiou.quote:Dan krijg je 20 keer t zelfde rijtje met Litmanen Bergkamp van Basten Cruijff.. De laatste is dan een variabele
Of je kiest allemaal nu één Ajacied waar je iets over gaat doen, dus iedereen één verhaaltje. Kies jij Marco, mag niemand meer Marco. Enzovoort.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan krijg je 20 keer t zelfde rijtje met Litmanen Bergkamp van Basten Cruijff.. De laatste is dan een variabele
Dat is ook een idee, alleen zijn mijn schrijfkunsten helaas niet al te bijzonder.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of je kiest allemaal nu één Ajacied waar je iets over gaat doen, dus iedereen één verhaaltje. Kies jij Marco, mag niemand meer Marco. Enzovoort.
Waarom mag dat niet???quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mag helaas niet, al kan ik de wedstrijd toch wel zien![]()
Klopt maar van Ajax, Feyenoord en PSV mogen ze maar een maximum aantal wedstrijden uit zenden per jaar. Deze wedstrijden zijn dus al van te voren bepaald.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet???
RTL5 heeft toch de uitzendrechten voor de vrijdagwedstrijden??
Oude films zat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef JeroenV het volgende:
Maar ze zullen ook niet twee uur niks gaan doen daar...
quote:Vonk hoopt op toekomst Zuid-Afrika
Hans Vonk vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Ajax. De routinier is na twee jaar bij de Amsterdamse club toe aan een nieuwe uitdaging. Vonk kwam bij Ajax als derde doelman, maar stond meer wedstrijden in het doel dan hij vooraf had durven hopen. Momenteel wordt echter Maarten Stekelenburg boven hem verkozen. "Als ik terugkijk, is mijn tijd bij Ajax uitermate geslaagd geweest", aldus de doelman tegenover AT5. Vonk hoopt een nieuwe club te vinden in het buitenland. "Het zou mooi zijn om in Zuid-Afrika nog twee jaar te kunnen spelen", aldus de 36-jarige keeper.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:20 schreef F1Bas het volgende:
Veld is goedgekeurd en er wordt dus gespeeld.
quote:Nicolae Mitea gaat ervan uit dat hij vanaf maart weer inzetbaar is voor Ajax-trainer Danny Blind. De twintigjarige Roemeen revalideert momenteel nog steeds van de zware knieblessure die hij opliep tijdens de voorbereiding. In het duel tegen Boca Juniors op het Amsterdam Tournament raakte Mitea dusdanig geblesseerd aan zijn rechterknie dat besloten werd een nieuwe kruisband in het gewricht te zetten.
Na maanden revalideren traint de vleugelaanvaller sinds kort weer op het veld. Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 gaf Mitea aan dat hij graag langer bij Ajax wil blijven. "Als Ajax mij voor langere tijd wil vastleggen, dan sta ik daar zeker voor open", verklaarde de jonge aanvaller. Technisch directeur Martin van Geel liet in een eerder stadium al weten het contract van Mitea, dat nog doorloopt tot medio 2007, te willen openbreken en verlengen.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel voor vanavond.![]()
Eindelijk Urby. 0-7 wordt het.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg, Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfrán, De Jong, Galásek, Sneijder, Emanuelson, Rosenberg, Charisteas
Mooie opstelling
heel goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg, Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfrán, De Jong, Galásek, Sneijder, Emanuelson, Rosenberg, Charisteas
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef F1Bas het volgende:
Mooi spandoek bij Heerenveen![]()
Vaarwel Godenzoon
En Bosvelt maar denken, ik blijf toch tot het einde van het seizoen?quote:
Emanuelson voor Boukhariquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Nashje het volgende:
Mooie opstelling
dat scheen nog wel mee te vallen wat ik van mensen die in het stadion zaten/de hele wedstrijd hebben gezien heb begrepenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom geen Rosales?? Die speelde toch goed dinsdag....
Beide niet. Tenzij de hele wedstrijd wordt overgespeeld, dan mag hij met Ajax meedoen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Stel dat de wedstrijd afgelast wordt en de 2e helft opnieuw gespeeld moet worden in februari. Mag KJH dan voor Heerenveen of voor Ajax uitkomen?
Kom op wees reeel, de titel zit er toch niet meer in en plaats 2 tm 5 maak niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef PLAE@ het volgende:
Daar gaat de kans om dichterbij te komen.
Aha daar ben je weer, na de laatste overwinningen heb ik je weinig gezien hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef PyTh het volgende:
Lekker bezig die "nieuwe" spits van jullie!
Ja dan heb je aan dirk-kuijt een betere, die blijft komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aha daar ben je weer, na de laatste overwinningen heb ik je weinig gezien hier![]()
Hij speelde dinsdag prima dus lul niet als je het niet eens zelf gezien hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
dat scheen nog wel mee te vallen wat ik van mensen die in het stadion zaten/de hele wedstrijd hebben gezien heb begrepen
Hele wedstrijd gezien en hij heeft zeker leuke acties gehad maar ook nog genoeg slechte. Tweede helft was helemaal niks al gold dat voor heel Ajax.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij speelde dinsdag prima dus lul niet als je het niet eens zelf gezien hebt.
Grygera is geblesseerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef SoA-Holic het volgende:
je moet lekker heitinga ipv grygera opstellen in dit soort zware uitwedstrijden. Lekkere keuze danny!
bankie toch?quote:
lachwekkend was het zeker tegen twente thuisquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:06 schreef boeruh het volgende:
hahahahahahaha
Dat weet ik niet, maar dan zal hij verschijnlijk nog niet fit genoeg zijn om een hele wedstrijd te spelen.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
yes 4-1!!!!
Zo, is de wedstrijd net begonnen ofzo ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
yes 4-1!!!!
Soms is het net Farfánquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Doe maar Yildrim
3 corners, 3 doelpunten
Tellen jullie mee:quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef jna het volgende:
goh, hoeveel feyenoord, psv en heerenveen supporters zullen dit topic gaan bezoeken na vanavond?
we zitten al op 3quote:
Ja, en als iemand het been van Huntelaar en Samaras had afgezaagd hadden we 0-2 gewonnen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Je moet maar zo denken, minus die corners hebben we met 1-2 gewonnen.
Dat Huntelaar straks lekker over Ajax gaat praten en binnenkort in Amsterdam verschijnt ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef F1Bas het volgende:
Dat die kakkerlak eruit is gestuurd, nog wel voor niks eigenlijk, verzacht een heel klein beetje de pijn
Ach, dat is koffiedik kijken. Ik zeg dat Ajax voetballend beter is, dus dan had het in elk geval geen 4-2 geworden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Zonder die sneeuw hadden we waarschijnlijk ook verloren hoor
Altijd daar in heerenveen
4-1 in 2001 volgens mij.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:04 schreef Max-Westerman het volgende:
2 jaar geleden werd het toch ook 4-2 in de sneeuw ofniet?
Met alleen het bestuur op de tribunequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:09 schreef Mr.Mills het volgende:
Ook al eens 5-1 tijdje terug.
Stonden we 0-1 voor in de rust door VdV
Het is toch ongekend, waarom wint psv daar altijd lachend met 0-1 en verliezen wij meestal daar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:09 schreef Urquhart het volgende:
Zo, de traditionele nederlaag in Friesland is ook weer achter de rug.
Als Ajax naar Heerenveen moet ligt er altijd sneeuw, en Ajax kan nauwelijks voetballen op een sneeuwveld. Dat was in de tijd van Cruijff al (Benfica thuis in de Europa Cup)quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het is toch ongekend, waarom wint psv daar altijd lachend met 0-1 en verliezen wij meestal daar.
Is puur iets mentaals, dr moet zsm routine in het elftal komen. Een leider met uitstraling. Stam?
PSV wint daar ook niet vanzelfsprekend hoor. Werd ook een keer heel mooi 3-2 daar nadat het 0-2 stond ofzo. Ze hebben er ook wel eens met 4-1 op de broek gekregen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het is toch ongekend, waarom wint psv daar altijd lachend met 0-1 en verliezen wij meestal daar.
Is puur iets mentaals, dr moet zsm routine in het elftal komen. Een leider met uitstraling. Stam?
Ja hoor, alleen 2 jaar geleden lag er sneeuw en nu dit jaar weer. En ook al ligt er sneeuw, voetballe zal je. Laat verdomme zien wie je bent en sta niet te ballen als een oud wijf!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als Ajax naar Heerenveen moet ligt er altijd sneeuw, en Ajax kan nauwelijks voetballen op een sneeuwveld. Dat was in de tijd van Cruijff al (Benfica thuis in de Europa Cup)
2 naar mijn mening die eerste bal werd gewoon grandioos gemist door die keeper van Heerenveen, waarna Charisteas 'm er heel zachtjes in kon rollen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef F1Bas het volgende:
Wat hebben we trouwens dit seizoen. Weer een doelpunt onterrecht afgekeurd, al was de nederlaag verdiend.
Ze hadden ook eens de mazzel dat het werd afgekeurd...vanwege sneeuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen 2 jaar geleden lag er sneeuw en nu dit jaar weer. En ook al ligt er sneeuw, voetballe zal je. Laat verdomme zien wie je bent en sta niet te ballen als een oud wijf!
5 overwinningen in 14 jaar voor Heerenveen, 5 voor Ajax en 4 gelijke spelen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef fernando_redondo het volgende:
1990-1991 PTT-Telecompetitie SC Heerenveen-Ajax 1-4
1993-1994 PTT-Telecompetitie SC Heerenveen-Ajax 1-4
1994-1995 PTT-Telecompetitie SC Heerenveen-Ajax 3-3
1995-1996 PTT-Telecompetitie SC Heerenveen-Ajax 0-4
1996-1997 PTT-Telecompetitie SC Heerenveen-Ajax 2-0
1997-1998 PTT-Telecompetitie SC Heerenveen-Ajax 0-1
1998-1999 KPN Telecompetitie SC Heerenveen-Ajax 2-2
1999-2000 KPN Telecompetitie SC Heerenveen-Ajax 1-1
2000-2001 KPN Eredivisie SC Heerenveen-Ajax 2-2
2001-2002 KPN Eredivisie 24-10-2001 SC Heerenveen-Ajax 5-1
2002-2003 Holland Casino Eredivisie 23-11-2002 SC Heerenveen-Ajax 0-3 (0-2)
2003-2004 Holland Casino Eredivisie 25-02-2004 SC Heerenveen-Ajax 4-1 (1-0)
2004-2005 Holland Casino Eredivisie 02-04-2005 SC Heerenveen-Ajax 2-1 (0-1)
2005/2006 Eredivisie SC Heerenveen - Ajax 4-2
Best goede resultaten.....
Voor SCH
Dit kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:51 schreef Roeni3 het volgende:
En nog eentje, om het af te vieren. K.J. heeft net zijn eerste doelpunt voor Ajax gemaakt. Koppend, uit een corner en thuis tegen NEC (tevens de eerste wedstrijd voor Ajax na de winterstop).
[afbeelding]
Ik hou nu op, don't worry.
Wie weetquote:
Farfan is ook geen goede acteur hoor, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef JustJunior het volgende:
Die Juanfran kan echt geen schwalbes maken, het zag er echt niet uit
Dus de vergelijking met Farfán gaat totaal niet op![]()
Zet Stam aub uit het hoofd..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij is toch glansrijk al twee keer door de audities heengekomen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Farfan is ook geen goede acteur hoor, om eerlijk te zijn.![]()
Ik denk dat hij de theaterronde ook wel overleeft. Maar waarschijnlijk vliegt hij er in de Liveshows uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij is toch glansrijk al twee keer door de audities heengekomen...
De live-shows worden zijn ondergangquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de theaterronde ook wel overleeft. Maar waarschijnlijk vliegt hij er in de theaterrondes uit
Eijkelkamp vanaf de zijlijn: Jefferson!!! Val dan!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de theaterronde ook wel overleeft. Maar waarschijnlijk vliegt hij er in de theaterrondes uit
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef F1Bas het volgende:
Wat hebben we trouwens dit seizoen. Weer een doelpunt onterrecht afgekeurd [...]
ach, dan geven we gewoon het weer de schuldquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef Urquhart het volgende:
4-4-2
Ik dacht Loos en Koosquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef McCarthy het volgende:
was het 4-3-3 pf 4-4-2 tegen Heerenveen?
wedstrijdverslagen? linkje?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie opmerking Roeni. Ajax weet nu in ieder geval dat het op dode spelsituaties moet trainen.
Kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:46 schreef jna het volgende:
Weetje wat het is?
K-U-T (met peren als je wilt)
Ik ben dan niet voor Ajax, maar neig meer naar AZ (ligt in de buurt en ze spelen leuk) en moet toegeven dat dit soort dingen wel hinderlijk kan zijn. Als je een ploeg bent die met 11 man in het strafschopgebied gaat verdedigen is dit weer nog wel te doen. Maar wil je snel tikken, dan moet je als speler snel kunnen starten en sprinten, de bal moet knap kunnen rollen etc. AZ had hier ook last van tegen zo'n ploeg uit Rusland of whatever.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Jajong het volgende:
Belachelijk natuurlijk dat er op zon veld doorgevoetbald wordt.. maarja 3 goals uit 3 corners heeft natuurlijk vrij weinig met t veld te maken. Ajax is dé club in de eredivisie die t meeste hinder ondervind van slechte omstandigheden cq. velden. Technisch, snel combinatie spel dus. Anyway.. Dat KJH zou scoren wist ik van te voren al wel.. Maar dit is wel ergggggg erg hoor.
Ik laat me ook altijd zien bij nederlagen van Feyenoord en AZ hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, ik geniet ervan dat er altijd 100 keer zoveel mensen hier komen trollen als Ajax verliest als bij PSV of Feyenoord. Afgunst is een lelijk ding
Jij bent gewoon een lonteng door en door natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik laat me ook altijd zien bij nederlagen van Feyenoord en AZ hoor
Nou ja, ik vind het wel ok dat Ajax niet inloopt op AZ (hoewel AZ nog moet spelen) maar Ajax speelt op het ogenblik Champions League, dus ik zie liever geen Ajax wat nog zou verliezen van een ploeg bestaande uit AOW'ers. Ik hoop altijd dat in ieder geval de ploegen die Europees spelen (of het nou AZ, Feyenoord, Ajax, PSV of Heracles is) goed presteren want ik zie liever een concurrent op de eerste plaats in onze eigen competitie en hele goede prestaties op Europees niveau, dan eigen ploeg wel landskampioen maar Nederland van geen enkele betekenis op Europees niveau. Misschien ben ik dan wel een nepsupporter of wat dan ook (zelfs geen voet in een stadion gezet) maar ik zie graag Nederlandse ploegen knap een balletje trappen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, ik geniet ervan dat er altijd 100 keer zoveel mensen hier komen trollen als Ajax verliest als bij PSV of Feyenoord. Afgunst is een lelijk ding
Inderdaad, ik maak geen onderscheidquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een lonteng door en door natuurlijk
Wat ben je ook een gentleman.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, ik maak geen onderscheidMaar ik ben wel weer zo sportief om morgen met oud en nieuw alle in de "C'est la Vie" aanwezige joden en kakkerlakken gelukkig nieuw jaar te wensen en met sommigen drink ik nog een biertje ook
Daarom komen we altijd even langs lieve Jajong. Om het leed te verzachtenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Jajong het volgende:
Kom je ook eens naar een VBL meet, lijkt me wel lachen met jou een biertje te drinken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, ik maak geen onderscheidMaar ik ben wel weer zo sportief om morgen met oud en nieuw alle in de "C'est la Vie" aanwezige joden en kakkerlakken gelukkig nieuw jaar te wensen en met sommigen drink ik nog een biertje ook
Ik zal eens kijken en met mij is het altijd lachen als er bier isquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je ook eens naar een VBL meet, lijkt me wel lachen met jou een biertje te drinken.![]()
Meld je dan even hier aan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef cultheld het volgende:
Ik zal eens kijken en met mij is het altijd lachen als er bier is.
Ik zal even kijken of ik kan en ik kan behoorlijk incasserenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Meld je dan even hier aan?
[VBL meet] 14 januari in Utrecht
Lijkt me leuk je even IRL in elkaar te meppen.
Daar heeft ajax de sneeuw niet voor nodig...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Zwansen het volgende:
Zo, dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Lijkt wel of Ajax in de sneeuw niet kan voetballen, vorig jaar tegen ADO ging het ook al zo bagger. Maar toch leuke afsluiting van dit voetbaljaar.
Playoffs hé!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:20 schreef Nashje het volgende:
Kan me weinig druk maken om de nederlaag.
Zie daar de link met de TROS!quote:
Zelfkennisquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:23 schreef PLAE@ het volgende:
Kan hij niet zo langzamerhand eens een vbl ban krijgen?
Owww trieste reactie dit. Het ligt weer aan het veld.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Jajong het volgende:
Belachelijk natuurlijk dat er op zon veld doorgevoetbald wordt.. maarja 3 goals uit 3 corners heeft natuurlijk vrij weinig met t veld te maken. Ajax is dé club in de eredivisie die t meeste hinder ondervind van slechte omstandigheden cq. velden. Technisch, snel combinatie spel dus. Anyway.. Dat KJH zou scoren wist ik van te voren al wel.. Maar dit is wel ergggggg erg hoor.
Ik vind dan wel leuk dat Ajax verloren heeft, maar het ligt wel degelijk aan het veld en er had gewoon niet gespeeld mogen worden. Heerenveen wilde doorspelen en je zag waarom, ze konden er veel beter mee omgaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 07:22 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Owww trieste reactie dit. Het ligt weer aan het veld.![]()
Ik vind het wel heel erg grappig (en triest tegelijk) dat jij oordeelt over een club en diens wedstrijden terwijl je alleen lekker veilig de Talpa-samenvattingen hebt gezien. Maargoed, prettig nieuwjaar, hopelijk heb je in 2006 een wat slimmere manier om je te uiten over voetbal. Misschien eens daadwerkelijk volle wedstrijden gaan kijken, in plaats van commentaar geven op uitslagen van teletekst.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:16 schreef LuukBes het volgende:
Ajax is op voetbalniveau en op strijd afgebluft, en heeft nog steeds geen enkele fatsoendelijke pot voetbal gespeeld dit seizoen. Wint dus met glans 'The most Overrated Award' van 2005.
Heb de volle 90 minuten gezien met Versatel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg grappig (en triest tegelijk) dat jij oordeelt over een club en diens wedstrijden terwijl je alleen lekker veilig de Talpa-samenvattingen hebt gezien. Maargoed, prettig nieuwjaar, hopelijk heb je in 2006 een wat slimmere manier om je te uiten over voetbal. Misschien eens daadwerkelijk volle wedstrijden gaan kijken, in plaats van commentaar geven op uitslagen van teletekst.
Gelukkig maar dat we in Nederland dan geen enkele goede ploeg hebben. Dag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:26 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Heb de volle 90 minuten gezien met Versatel.![]()
En da's niet de 1e match nee. Die serie winstwedstrijden die jullie hadden verbloemt echt niet het abominabele niveau. 5 minuten mooi combineren van de 90 is geen goeie match.
Mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:13 schreef frenzy2003 het volgende:
je verliest gewoon wel eens punten. zelfs psv heeft tegen twente gelijk gespeeld. ajax is gewoon niet onverslaanbaar en heerenveen is gewoon altijd lastig. met de versterking Huntelaar gaan we wel weer betere zaken doen in de eredivisie.
volledig mee eens. ik heb misschien alleen de talpa samenvatting gezien,maar wat gullit zei is ook zo. het hangt ervan af met welke instelling je het veld op gaat. ajax heeft genoeg kansen gehad in de eerste helft maar maakt ze gewoon niet. als heerenveen dan gewoon de betere ploeg is in eigen stadion dan is het niet zo gek dat we verliezen. m.i. had het toch 4-3 moeten staan wegens een onterecht afgekeurde goal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:19 schreef twi het volgende:
Heerenveen wilde doorspelen inderdaad, maar het lag echt niet aan Heerenveen dat er gespeeld werd. Daar gaat nog altijd de KNVB over. In dit geval dus gewoon de scheidsrechter.
En ik moet je eerlijk zeggen dat ik ondanks dit dikke verlies en 't feit dat ik Huntelaar liever voor Ajax aan deze wedstrijd deel had zien nemen, dat dat een beetje teveel van het goede was. Zolang hij in de 2e seizoenshelft maar een flink aandeel heeft in het bereiken van de CL voorronde, vind ik het dan wel prima. Het seizoen is toch al kut.
en door die onterechte penalty trekken we er weer een goaltje af. Toch maar weer 4-2 dus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:16 schreef frenzy2003 het volgende:
m.i. had het toch 4-3 moeten staan wegens een onterecht afgekeurde goal.
Daar past hij beter waarschijnlijk vermoed ik en Ajax is blij dat ze 2 miljoen ontvangenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef Urquhart het volgende:
De kans is aanwezig dat Mauro Rosales, Ajax in de winterstop gaat verlaten voor FC Porto. De club van Co Adriaanse had deze week al een bod van 2 miljoen euro bij Ajax neergelegd. Martin van Geel vond dit te weinig, en verwacht deze week een nieuw bod van de Portugezen.
Bron: Telegraaf.
Ik heb het idee dat ze hem inderdaad willen laten gaan, en dan Jenner van NAC overnemen, dat ligt wel een beetje in de lijn van Van Geel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:52 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Daar past hij beter waarschijnlijk vermoed ik en Ajax is blij dat ze 2 miljoen ontvangen
Ik heb hem te weinig hele wedstrijden van hem gezien om erover te oordelen. Maar ik verwacht wel dat hij op een lijstje bij Ajax staat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:55 schreef fernando_redondo het volgende:
Jenner komt vet tekort voor Ajax. Nu en over 5 jaar ook nog
Ik denk dat iedereen in Nederland die een bal aan kan nemen en een mannetje voorbij kan spelen daar wel op zal staan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb hem te weinig hele wedstrijden van hem gezien om erover te oordelen. Maar ik verwacht wel dat hij op een lijstje bij Ajax staat.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:07 schreef borisz het volgende:
Lol heb clublied van Ajax staat in de serious request top 100 van 3fm
penalty was niet onterecht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:50 schreef fanneke het volgende:
To
[..]
en door die onterechte penalty trekken we er weer een goaltje af. Toch maar weer 4-2 dus.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je ook eens naar een VBL meet, lijkt me wel lachen met jou een biertje te drinken.![]()
Jezus, dat meen je niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:07 schreef borisz het volgende:
Lol heb clublied van Ajax staat in de serious request top 100 van 3fm
quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef Urquhart het volgende:
De kans is aanwezig dat Mauro Rosales, Ajax in de winterstop gaat verlaten voor FC Porto. De club van Co Adriaanse had deze week al een bod van 2 miljoen euro bij Ajax neergelegd. Martin van Geel vond dit te weinig, en verwacht deze week een nieuw bod van de Portugezen.
Bron: Telegraaf.
Zou ik niet rouwig om zijn hoor. Die 3 voorzetten per seizoen kan Tom De Mul ook wel geven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:35 schreef DeTolk het volgende:
en nog eentje die weggaat, gaat lekker zo/
Hij zal volgend jaar wel een nieuw nummer krijgen denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Klaas nummer 20 gekregen van Ajax en staat hij bovenaan in de tussenstand MotM op Ajax Netwerk.
En het veld vind ik geen excuus, daar hebben beide partijen last van. Gewoon verslagen op kwaliteit, helaas.
Volgend seizoen bedoel je? Die kans is aanwezig. Nummer 9 en 11 zullen dan wel vrij komen, evenals nummer 5, 10 en 16.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zal volgend jaar wel een nieuw nummer krijgen denk ik
Dat wordt dus zometeen naar de shirtjesshop.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Klaas nummer 20 gekregen van Ajax en staat hij bovenaan in de tussenstand MotM op Ajax Netwerk.
En het veld vind ik geen excuus, daar hebben beide partijen last van. Gewoon verslagen op kwaliteit, helaas.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef bart83 het volgende:
Stekelenburg was dramatisch met corners zeg![]()
Volgend seizoen jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgend seizoen bedoel je? Die kans is aanwezig. Nummer 9 en 11 zullen dan wel vrij komen, evenals nummer 5, 10 en 16.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan ik de samenvatting van gister nog ergens bekijken?
Ben namelijk in slaap gevallen tijdens een van de reclame blokken bij de wedstrijden
www.ajax.nl zal ie vast wel opstaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben namelijk in slaap gevallen tijdens een van de reclame blokken bij de wedstrijden
het terugkijken is je tijd niet waardquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar er had net als in Almelo en Kerkrade domweg niet gevoetbald mogen worden. Voor de rest was SCH gewoon beter en dus gefeliciteerd Jaap.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef methodmich het volgende:
inderdaad. en die jochies die bij ajax spelen snappen dat niet. die hebben daar geen zin in en staan dan maar een beetje te kloten. is het de schuld van ajax dat ze hebben verloren of van stekelenburg vraag ik me trouwens af,die stond duidelijk niet goed te keepen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Dat er niet gespeeld had mogen worden klopt. Maar als ze dan toch spelen, dan moet je er gewoon staan.
Schuld van het hele elftal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
inderdaad. en die jochies die bij ajax spelen snappen dat niet. die hebben daar geen zin in en staan dan maar een beetje te kloten. is het de schuld van ajax dat ze hebben verloren of van stekelenburg vraag ik me trouwens af,die stond duidelijk niet goed te keepen.
wat heeft Rosales eigenlijk gekost? voor 2 miljoen naar porto is mooi,tenzij hij je meer heeft gekost natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:22 schreef methodmich het volgende:
Precies, winnen én verliezen doe je samen. Tenzij Rosales meespeelt.
zijn ze eigenlijk wel realistisch door te zeggen dat 2 miljoen te weinig is voor rosalesquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:25 schreef methodmich het volgende:
Zal vast wel een stuk duurder zijn geweest.
geen idee,maar ajax zal vast niet meer aan Jenner willen uitgeven dan dat ze aan Rosales zullen ontvangen. en gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:28 schreef keijz het volgende:
Hoeveel zou Jenner kosten?
Een OV-jaarkaart en een Maradona-video.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:28 schreef keijz het volgende:
Hoeveel zou Jenner kosten?
ja,daar zal nac genoegen mee nemenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een OV-jaarkaart en een Maradona-video.
hoe bedoel je niks speciaals? Huntelaar komt naar ajax,niet speciaal genoegquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef jna het volgende:
Nog maar een paar posts voor de 250
Er gaat dus niks speciaals gebeuren?
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef jna het volgende:
er komt een standbeeld en een optochtquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef jna het volgende:
idd. ajax!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er komt een standbeeld en een optocht
het is een topic op fokdaar doe je niets speciaals mee
hij had gewoon even een mindere wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
wat een debielen als ze Rosales gaan verkopen. zo hou je helemaal geen buitenspeler meer over.
en Stekelenburg kan niet keepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |