het is hier in Heerenveen nog mooi droog weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat iedereen zometeen weer eens voor Jan Lul naar Heerenveen afreisd.
Niet erg relevant nu toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef twi het volgende:
Vorig jaar is trouwens AZ afgelast doordat er glas kon breken door de massa van de sneeuw (wat ook was gebeurd). Is dat probleem inmiddels opgelost, of kan er ook in de Arena bij hevige sneeuw nog steeds niet worden gespeeld hierdoor?
Alleen als het Ajax uitkomt, anders niet...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef twi het volgende:
Vorig jaar is trouwens AZ afgelast doordat er glas kon breken door de massa van de sneeuw (wat ook was gebeurd). Is dat probleem inmiddels opgelost, of kan er ook in de Arena bij hevige sneeuw nog steeds niet worden gespeeld hierdoor?
Pfff wat is dat nou weer voor een calimero reactiequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alleen als het Ajax uitkomt, anders niet...
Algemene vraag. Hij kan namelijk op korte termijn wel relevant worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:23 schreef mitt het volgende:
Niet erg relevant nu toch?
Of is het een algemene vraag.
Note z'n PIquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff wat is dat nou weer voor een calimero reactie
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
HET LOGO!
Goh wat begrijpen we mekaar toch weer goed...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Note z'n PIGrapje moet kunnen op z'n tijd. Het had PSV gisteren ook goed uitgekomen als ze glazen afdakjes hadden bij de toegangspunten, als er een hoop sneeuw had gevallen
Het probleem was dat de sneeuw van het dak schoof, en zo op de glazen ingangen. Volgens mij gingen ze dat oplossen met het aanbrengen van verwarmingselementen in het dak, als ik het me nog goed kan herinneren. Weet niet of dat al gebeurd is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:22 schreef twi het volgende:
Ik vind m vooral een kutkop hebben. Maar daarnaast mag ie zich eerst wel eens effe bewijzen als Ajacied voor we m massaal gaan adoreren neem ik aan.quote:
Jammer dat Seedorf erop staatquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
Idee vreselijk gestolen van M0NTANA, maar omdat het zo'n leuk en goed idee is, deze keer ook mijn tvp:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |