quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef F1Bas het volgende:
Mooi spandoek bij Heerenveen![]()
Vaarwel Godenzoon
En Bosvelt maar denken, ik blijf toch tot het einde van het seizoen?quote:
Emanuelson voor Boukhariquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg, Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfrán, De Jong, Galásek, Sneijder, Emanuelson, Rosenberg, Charisteas
Mooie opstelling
dat scheen nog wel mee te vallen wat ik van mensen die in het stadion zaten/de hele wedstrijd hebben gezien heb begrepenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom geen Rosales?? Die speelde toch goed dinsdag....
Beide niet. Tenzij de hele wedstrijd wordt overgespeeld, dan mag hij met Ajax meedoen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Stel dat de wedstrijd afgelast wordt en de 2e helft opnieuw gespeeld moet worden in februari. Mag KJH dan voor Heerenveen of voor Ajax uitkomen?
Kom op wees reeel, de titel zit er toch niet meer in en plaats 2 tm 5 maak niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef PLAE@ het volgende:
Daar gaat de kans om dichterbij te komen.
Aha daar ben je weer, na de laatste overwinningen heb ik je weinig gezien hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef PyTh het volgende:
Lekker bezig die "nieuwe" spits van jullie!
Ja dan heb je aan dirk-kuijt een betere, die blijft komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aha daar ben je weer, na de laatste overwinningen heb ik je weinig gezien hier![]()
Hij speelde dinsdag prima dus lul niet als je het niet eens zelf gezien hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
dat scheen nog wel mee te vallen wat ik van mensen die in het stadion zaten/de hele wedstrijd hebben gezien heb begrepen
Hele wedstrijd gezien en hij heeft zeker leuke acties gehad maar ook nog genoeg slechte. Tweede helft was helemaal niks al gold dat voor heel Ajax.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij speelde dinsdag prima dus lul niet als je het niet eens zelf gezien hebt.
Grygera is geblesseerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef SoA-Holic het volgende:
je moet lekker heitinga ipv grygera opstellen in dit soort zware uitwedstrijden. Lekkere keuze danny!
bankie toch?quote:
lachwekkend was het zeker tegen twente thuisquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:06 schreef boeruh het volgende:
hahahahahahaha
Dat weet ik niet, maar dan zal hij verschijnlijk nog niet fit genoeg zijn om een hele wedstrijd te spelen.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
yes 4-1!!!!
Zo, is de wedstrijd net begonnen ofzo ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
yes 4-1!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |