quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
Grappig als Huntelaar het nu met een verdediger van Ajax aan de stok krijgt en natrapt+rode kaart krijgt
Wat een gezeur weer.quote:30/12/2005 - Grootmachten willen plaatsingslijst in knock-out fase CL
(Gepost door DB)
Volgens Karl-Heinz Rummenigge zijn er onder de Europese grootmachten discussies gaande of men in de knock-out fase van de Champions League voortaan niet moet gaan werken met een plaatsingslijst zoals in het tennis. Dit om te voorkomen dat Europese grootmachten elkaar in een vroeg stadium al treffen. Momenteel stuit bij de loting voor de 1/8 finale een nummer 1 op een nummer 2 uit een andere poule. Bayern Munchen werd in de groepsfase tweede achter Juventus en stuitte bij de loting op collega grootmacht AC Milan. "Ik weet niet of het fair is dat de huidige manier van loten wordt gehandhaafd. Bayern tegen Milan was een mooie finale geweest en ook Chelsea tegen Barcelona is een super finale", aldus de directeur van Bayern Munchen op de officiële site van de club. Vorig seizoen wees de UEFA een dergelijk verzoek van Manchester United van de hand.
Mag helaas niet, al kan ik de wedstrijd toch wel zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
AZ er uit, dus als SCH - AFCA doorgaat hoop ik dat RTL rap camera's gaat regelen
op zoek naar stream gaat voor het geval ik thuis ben...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mag helaas niet, al kan ik de wedstrijd toch wel zien![]()
quote:Daniël Dekker, voorzitter van de supportersvereniging van Ajax, levert deze week in Voetbal International kritiek op de Amsterdam Arena. De discjockey vindt dat De Arena te weinig een Ajax-stadion is. Dekker wil als voorzitter van de supportersvereniging op zoek gaan naar de nostalgie, die binnen een jaar gedeeltelijk terug te vinden moet zijn in en rondom het stadion.
"Loop je langs de ereloges, dan zie je dat daar veel namen van Ajax-helden terugkeren", vertelt de radiopresentator. "Maar op de tribunes voor de gewone supporters zie je daar helemaal niets van terug. Geen foto's, geen schilderijen, helemaal niets. Je hebt als supporter niet meer het gevoel bij Ajax te zijn. En al helemaal niet dat het een Amsterdamse club is."
Namens de SVA pleit Dekker voor roodwitte stoeltjes in De Arena en voor een naamsverandering van het stadion. "Bijvoorbeeld het Johan Cruijff Stadion. Dan ben je al een heel eind op weg. Dat stadion staat er nu eenmaal. Daar kun je weinig meer aan doen. Maar maak er een echt Ajax-stadion van en laat het geen kil kantoorgebouw zijn."
Dekker verwacht dat het huidige Ajax-bestuur bereid zal zijn naar deze kritiek te luisteren. "We hebben als bestuur van de supportersvereniging laten weten waar wij denken dat het fout gaat. Het Ajax-bestuur staat daar erg welwillend tegenover. Ze willen graag onze mening horen en gaan kijken wat realiseerbaar is. In het verleden was het zo dat er heel veel beloftes werden gemaakt, maar diezelfde beloftes waren twee maanden later alweer vergeten. Dat lag enerzijds aan het feit dat de communicatie tussen de verschillende partijen niet goed verliep en anderzijds werd er niet genoeg doorgevraagd. Als het bestuur zegt dat iets financieel niet haalbaar is, dan wil ik ook de offertes zien. Zo simpel ligt het. Weg met de halve afspraken."
Aan een termijn als voorzitter wil Dekker niet denken. Binnen een jaar moeten enkele ideeën zijn doorgevoerd. "Dat moet makkelijk kunnen. Laat Ajax weer Ajax zijn."
Het wijzigen van de naam Arena is al een utopie, omdat het niet van Ajax zelf is, en een losstaande onderneming is.quote:
De stoeltjes zijn ook gelukt, dus zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het wijzigen van de naam Arena is al een utopie, omdat het niet van Ajax zelf is, en een losstaande onderneming is.
Huilies. Die hele loting is al zo ongeveer gemanipuleerd, maar het is nog niet genoeg...quote:
Voor het topic Ajax 250 allemaal je top 5 van favoriete Ajacieden ooit posten met plaatje en verhaaltje??quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:02 schreef Jajong het volgende:
Moeten we niet iets doen voor t 250e topic? Iets creatiefs ofzo.. Onze OP is altijd wat karig
Dan krijg je 20 keer t zelfde rijtje met Litmanen Bergkamp van Basten Cruijff.. De laatste is dan een variabelequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor het topic Ajax 250 allemaal je top 5 van favoriete Ajacieden ooit posten met plaatje en verhaaltje??
Leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor het topic Ajax 250 allemaal je top 5 van favoriete Ajacieden ooit posten met plaatje en verhaaltje??
Misschien noemt iedereen wel Boukhari, Pienaar, Gabrich, Nieuwenburg en Anastasiou.quote:Dan krijg je 20 keer t zelfde rijtje met Litmanen Bergkamp van Basten Cruijff.. De laatste is dan een variabele
Of je kiest allemaal nu één Ajacied waar je iets over gaat doen, dus iedereen één verhaaltje. Kies jij Marco, mag niemand meer Marco. Enzovoort.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan krijg je 20 keer t zelfde rijtje met Litmanen Bergkamp van Basten Cruijff.. De laatste is dan een variabele
Dat is ook een idee, alleen zijn mijn schrijfkunsten helaas niet al te bijzonder.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Of je kiest allemaal nu één Ajacied waar je iets over gaat doen, dus iedereen één verhaaltje. Kies jij Marco, mag niemand meer Marco. Enzovoort.
Waarom mag dat niet???quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mag helaas niet, al kan ik de wedstrijd toch wel zien![]()
Klopt maar van Ajax, Feyenoord en PSV mogen ze maar een maximum aantal wedstrijden uit zenden per jaar. Deze wedstrijden zijn dus al van te voren bepaald.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet???
RTL5 heeft toch de uitzendrechten voor de vrijdagwedstrijden??
Oude films zat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef JeroenV het volgende:
Maar ze zullen ook niet twee uur niks gaan doen daar...
quote:Vonk hoopt op toekomst Zuid-Afrika
Hans Vonk vertrekt aan het einde van dit seizoen bij Ajax. De routinier is na twee jaar bij de Amsterdamse club toe aan een nieuwe uitdaging. Vonk kwam bij Ajax als derde doelman, maar stond meer wedstrijden in het doel dan hij vooraf had durven hopen. Momenteel wordt echter Maarten Stekelenburg boven hem verkozen. "Als ik terugkijk, is mijn tijd bij Ajax uitermate geslaagd geweest", aldus de doelman tegenover AT5. Vonk hoopt een nieuwe club te vinden in het buitenland. "Het zou mooi zijn om in Zuid-Afrika nog twee jaar te kunnen spelen", aldus de 36-jarige keeper.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:20 schreef F1Bas het volgende:
Veld is goedgekeurd en er wordt dus gespeeld.
quote:Nicolae Mitea gaat ervan uit dat hij vanaf maart weer inzetbaar is voor Ajax-trainer Danny Blind. De twintigjarige Roemeen revalideert momenteel nog steeds van de zware knieblessure die hij opliep tijdens de voorbereiding. In het duel tegen Boca Juniors op het Amsterdam Tournament raakte Mitea dusdanig geblesseerd aan zijn rechterknie dat besloten werd een nieuwe kruisband in het gewricht te zetten.
Na maanden revalideren traint de vleugelaanvaller sinds kort weer op het veld. Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 gaf Mitea aan dat hij graag langer bij Ajax wil blijven. "Als Ajax mij voor langere tijd wil vastleggen, dan sta ik daar zeker voor open", verklaarde de jonge aanvaller. Technisch directeur Martin van Geel liet in een eerder stadium al weten het contract van Mitea, dat nog doorloopt tot medio 2007, te willen openbreken en verlengen.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef Radegast het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel voor vanavond.![]()
Eindelijk Urby. 0-7 wordt het.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg, Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfrán, De Jong, Galásek, Sneijder, Emanuelson, Rosenberg, Charisteas
Mooie opstelling
heel goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg, Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfrán, De Jong, Galásek, Sneijder, Emanuelson, Rosenberg, Charisteas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |