abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:24:53 #201
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33562573
was het 4-3-3 pf 4-4-2 tegen Heerenveen?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_33562595
4-4-2
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:25:41 #203
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33562613
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef Urquhart het volgende:
4-4-2
ach, dan geven we gewoon het weer de schuld
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_33562633
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef McCarthy het volgende:
was het 4-3-3 pf 4-4-2 tegen Heerenveen?
Ik dacht Loos en Koos
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33562784
Heitinga en Vermaelen samen centraal is ook een drama
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:29:10 #206
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33562806
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie opmerking Roeni. Ajax weet nu in ieder geval dat het op dode spelsituaties moet trainen.
wedstrijdverslagen? linkje?
pi_33562824
Vermaelen vind ik zo slecht nog niet.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:46:12 #208
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33563685
Weetje wat het is?

K-U-T (met peren als je wilt)
Jawel, je keek.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:48:37 #209
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33563799
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:46 schreef jna het volgende:
Weetje wat het is?

K-U-T (met peren als je wilt)
Kwalitatief uitermate teleurstellend.
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:56:26 #210
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_33564162
Was wel te verwachten op een dergelijk veld. Ik kan mij geen goede wedstrijd (in het recente verleden...) herinneren waarin Ajax wel een overtuigende wint pakte in vergelijkbare omstandigheden.

Overigens zat Stekelenburg wel erg fout bij die kopbal...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_33564676
Zou Heitinga vanavond zo slecht verdedigd hebben omdat ie steeds naar Huntelaar en Samaras moest kijken i.p.v. naar de bal ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33564698
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33564709
Belachelijk natuurlijk dat er op zon veld doorgevoetbald wordt.. maarja 3 goals uit 3 corners heeft natuurlijk vrij weinig met t veld te maken. Ajax is dé club in de eredivisie die t meeste hinder ondervind van slechte omstandigheden cq. velden. Technisch, snel combinatie spel dus. Anyway.. Dat KJH zou scoren wist ik van te voren al wel.. Maar dit is wel ergggggg erg hoor.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:08:37 #214
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_33564730
Was het van Juanfran ook als schwalbe bedoeld? Ik zag niemand appelleren voor een pingel, dus voor hetzelfde geld ging die gewoon op z'n bek.
pi_33564993
De goal van Dani wil ik jullie niet onthouden(sorry als die al eerder is langsgekomen):

http://www.footygoal.net/details.php?image_id=428
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33565001
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Jajong het volgende:
Belachelijk natuurlijk dat er op zon veld doorgevoetbald wordt.. maarja 3 goals uit 3 corners heeft natuurlijk vrij weinig met t veld te maken. Ajax is dé club in de eredivisie die t meeste hinder ondervind van slechte omstandigheden cq. velden. Technisch, snel combinatie spel dus. Anyway.. Dat KJH zou scoren wist ik van te voren al wel.. Maar dit is wel ergggggg erg hoor.
Ik ben dan niet voor Ajax, maar neig meer naar AZ (ligt in de buurt en ze spelen leuk) en moet toegeven dat dit soort dingen wel hinderlijk kan zijn. Als je een ploeg bent die met 11 man in het strafschopgebied gaat verdedigen is dit weer nog wel te doen. Maar wil je snel tikken, dan moet je als speler snel kunnen starten en sprinten, de bal moet knap kunnen rollen etc. AZ had hier ook last van tegen zo'n ploeg uit Rusland of whatever.
Je kan dan denken dat je als professional je moet kunnen aanpassen, maar goed, tis toch meteen een heel ander spel. Of het voor vanavond op ging, weet het niet, Heerenveen is zeker laatste tijd toch ook wel bezig met snel spel.

Sowieso ziet het er altijd kneuterig uit met dit weer, welke ploegen er ook voetballen. Dan denk ik weer terug aan de tijd dat ik tegen een bal aantrapte waar een Disneyfiguur op stond en die zo licht was dat die een halve meter verderop al een Boeing kon raken.
pi_33565101
Trouwens, ik geniet ervan dat er altijd 100 keer zoveel mensen hier komen trollen als Ajax verliest als bij PSV of Feyenoord. Afgunst is een lelijk ding
pi_33565222
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, ik geniet ervan dat er altijd 100 keer zoveel mensen hier komen trollen als Ajax verliest als bij PSV of Feyenoord. Afgunst is een lelijk ding
Ik laat me ook altijd zien bij nederlagen van Feyenoord en AZ hoor
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33565271
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik laat me ook altijd zien bij nederlagen van Feyenoord en AZ hoor
Jij bent gewoon een lonteng door en door natuurlijk
pi_33565345
quote:
Nou ja, ik vind het wel ok dat Ajax niet inloopt op AZ (hoewel AZ nog moet spelen) maar Ajax speelt op het ogenblik Champions League, dus ik zie liever geen Ajax wat nog zou verliezen van een ploeg bestaande uit AOW'ers. Ik hoop altijd dat in ieder geval de ploegen die Europees spelen (of het nou AZ, Feyenoord, Ajax, PSV of Heracles is) goed presteren want ik zie liever een concurrent op de eerste plaats in onze eigen competitie en hele goede prestaties op Europees niveau, dan eigen ploeg wel landskampioen maar Nederland van geen enkele betekenis op Europees niveau. Misschien ben ik dan wel een nepsupporter of wat dan ook (zelfs geen voet in een stadion gezet) maar ik zie graag Nederlandse ploegen knap een balletje trappen.
pi_33565497
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een lonteng door en door natuurlijk
Inderdaad, ik maak geen onderscheid Maar ik ben wel weer zo sportief om morgen met oud en nieuw alle in de "C'est la Vie" aanwezige joden en kakkerlakken gelukkig nieuw jaar te wensen en met sommigen drink ik nog een biertje ook
pi_33565545
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Inderdaad, ik maak geen onderscheid Maar ik ben wel weer zo sportief om morgen met oud en nieuw alle in de "C'est la Vie" aanwezige joden en kakkerlakken gelukkig nieuw jaar te wensen en met sommigen drink ik nog een biertje ook
Wat ben je ook een gentleman.
pi_33566557
quote:
Daarom komen we altijd even langs lieve Jajong. Om het leed te verzachten
pi_33566720
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kom je ook eens naar een VBL meet, lijkt me wel lachen met jou een biertje te drinken.
That's all folks!
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:01:21 #225
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_33566885
Zo, dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Lijkt wel of Ajax in de sneeuw niet kan voetballen, vorig jaar tegen ADO ging het ook al zo bagger. Maar toch leuke afsluiting van dit voetbaljaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')