Volgend seizoen jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgend seizoen bedoel je? Die kans is aanwezig. Nummer 9 en 11 zullen dan wel vrij komen, evenals nummer 5, 10 en 16.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan ik de samenvatting van gister nog ergens bekijken?
Ben namelijk in slaap gevallen tijdens een van de reclame blokken bij de wedstrijden
www.ajax.nl zal ie vast wel opstaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben namelijk in slaap gevallen tijdens een van de reclame blokken bij de wedstrijden
het terugkijken is je tijd niet waardquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar er had net als in Almelo en Kerkrade domweg niet gevoetbald mogen worden. Voor de rest was SCH gewoon beter en dus gefeliciteerd Jaap.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef methodmich het volgende:
En het veld vind ik geen excuus, daar hebben beide partijen last van. Gewoon verslagen op kwaliteit, helaas.
inderdaad. en die jochies die bij ajax spelen snappen dat niet. die hebben daar geen zin in en staan dan maar een beetje te kloten. is het de schuld van ajax dat ze hebben verloren of van stekelenburg vraag ik me trouwens af,die stond duidelijk niet goed te keepen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
Dat er niet gespeeld had mogen worden klopt. Maar als ze dan toch spelen, dan moet je er gewoon staan.
Schuld van het hele elftal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
inderdaad. en die jochies die bij ajax spelen snappen dat niet. die hebben daar geen zin in en staan dan maar een beetje te kloten. is het de schuld van ajax dat ze hebben verloren of van stekelenburg vraag ik me trouwens af,die stond duidelijk niet goed te keepen.
wat heeft Rosales eigenlijk gekost? voor 2 miljoen naar porto is mooi,tenzij hij je meer heeft gekost natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:22 schreef methodmich het volgende:
Precies, winnen én verliezen doe je samen. Tenzij Rosales meespeelt.
zijn ze eigenlijk wel realistisch door te zeggen dat 2 miljoen te weinig is voor rosalesquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:25 schreef methodmich het volgende:
Zal vast wel een stuk duurder zijn geweest.
geen idee,maar ajax zal vast niet meer aan Jenner willen uitgeven dan dat ze aan Rosales zullen ontvangen. en gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:28 schreef keijz het volgende:
Hoeveel zou Jenner kosten?
Een OV-jaarkaart en een Maradona-video.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:28 schreef keijz het volgende:
Hoeveel zou Jenner kosten?
ja,daar zal nac genoegen mee nemenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een OV-jaarkaart en een Maradona-video.
hoe bedoel je niks speciaals? Huntelaar komt naar ajax,niet speciaal genoegquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef jna het volgende:
Nog maar een paar posts voor de 250
Er gaat dus niks speciaals gebeuren?
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef jna het volgende:
er komt een standbeeld en een optochtquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef jna het volgende:
idd. ajax!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er komt een standbeeld en een optocht
het is een topic op fokdaar doe je niets speciaals mee
hij had gewoon even een mindere wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
wat een debielen als ze Rosales gaan verkopen. zo hou je helemaal geen buitenspeler meer over.
en Stekelenburg kan niet keepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |