volledig mee eens. ik heb misschien alleen de talpa samenvatting gezien,maar wat gullit zei is ook zo. het hangt ervan af met welke instelling je het veld op gaat. ajax heeft genoeg kansen gehad in de eerste helft maar maakt ze gewoon niet. als heerenveen dan gewoon de betere ploeg is in eigen stadion dan is het niet zo gek dat we verliezen. m.i. had het toch 4-3 moeten staan wegens een onterecht afgekeurde goal.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:19 schreef twi het volgende:
Heerenveen wilde doorspelen inderdaad, maar het lag echt niet aan Heerenveen dat er gespeeld werd. Daar gaat nog altijd de KNVB over. In dit geval dus gewoon de scheidsrechter.
En ik moet je eerlijk zeggen dat ik ondanks dit dikke verlies en 't feit dat ik Huntelaar liever voor Ajax aan deze wedstrijd deel had zien nemen, dat dat een beetje teveel van het goede was. Zolang hij in de 2e seizoenshelft maar een flink aandeel heeft in het bereiken van de CL voorronde, vind ik het dan wel prima. Het seizoen is toch al kut.
en door die onterechte penalty trekken we er weer een goaltje af. Toch maar weer 4-2 dus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:16 schreef frenzy2003 het volgende:
m.i. had het toch 4-3 moeten staan wegens een onterecht afgekeurde goal.
Daar past hij beter waarschijnlijk vermoed ik en Ajax is blij dat ze 2 miljoen ontvangenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef Urquhart het volgende:
De kans is aanwezig dat Mauro Rosales, Ajax in de winterstop gaat verlaten voor FC Porto. De club van Co Adriaanse had deze week al een bod van 2 miljoen euro bij Ajax neergelegd. Martin van Geel vond dit te weinig, en verwacht deze week een nieuw bod van de Portugezen.
Bron: Telegraaf.
Ik heb het idee dat ze hem inderdaad willen laten gaan, en dan Jenner van NAC overnemen, dat ligt wel een beetje in de lijn van Van Geel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:52 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Daar past hij beter waarschijnlijk vermoed ik en Ajax is blij dat ze 2 miljoen ontvangen
Ik heb hem te weinig hele wedstrijden van hem gezien om erover te oordelen. Maar ik verwacht wel dat hij op een lijstje bij Ajax staat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:55 schreef fernando_redondo het volgende:
Jenner komt vet tekort voor Ajax. Nu en over 5 jaar ook nog
Ik denk dat iedereen in Nederland die een bal aan kan nemen en een mannetje voorbij kan spelen daar wel op zal staan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb hem te weinig hele wedstrijden van hem gezien om erover te oordelen. Maar ik verwacht wel dat hij op een lijstje bij Ajax staat.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:07 schreef borisz het volgende:
Lol heb clublied van Ajax staat in de serious request top 100 van 3fm
penalty was niet onterecht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:50 schreef fanneke het volgende:
To
[..]
en door die onterechte penalty trekken we er weer een goaltje af. Toch maar weer 4-2 dus.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je ook eens naar een VBL meet, lijkt me wel lachen met jou een biertje te drinken.![]()
Jezus, dat meen je niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:07 schreef borisz het volgende:
Lol heb clublied van Ajax staat in de serious request top 100 van 3fm
quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef Urquhart het volgende:
De kans is aanwezig dat Mauro Rosales, Ajax in de winterstop gaat verlaten voor FC Porto. De club van Co Adriaanse had deze week al een bod van 2 miljoen euro bij Ajax neergelegd. Martin van Geel vond dit te weinig, en verwacht deze week een nieuw bod van de Portugezen.
Bron: Telegraaf.
Zou ik niet rouwig om zijn hoor. Die 3 voorzetten per seizoen kan Tom De Mul ook wel geven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:35 schreef DeTolk het volgende:
en nog eentje die weggaat, gaat lekker zo/
Hij zal volgend jaar wel een nieuw nummer krijgen denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Klaas nummer 20 gekregen van Ajax en staat hij bovenaan in de tussenstand MotM op Ajax Netwerk.
En het veld vind ik geen excuus, daar hebben beide partijen last van. Gewoon verslagen op kwaliteit, helaas.
Volgend seizoen bedoel je? Die kans is aanwezig. Nummer 9 en 11 zullen dan wel vrij komen, evenals nummer 5, 10 en 16.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zal volgend jaar wel een nieuw nummer krijgen denk ik
Dat wordt dus zometeen naar de shirtjesshop.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Klaas nummer 20 gekregen van Ajax en staat hij bovenaan in de tussenstand MotM op Ajax Netwerk.
En het veld vind ik geen excuus, daar hebben beide partijen last van. Gewoon verslagen op kwaliteit, helaas.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:36 schreef bart83 het volgende:
Stekelenburg was dramatisch met corners zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |