Ik zal eens kijken en met mij is het altijd lachen als er bier isquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je ook eens naar een VBL meet, lijkt me wel lachen met jou een biertje te drinken.![]()
Meld je dan even hier aan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef cultheld het volgende:
Ik zal eens kijken en met mij is het altijd lachen als er bier is.
Ik zal even kijken of ik kan en ik kan behoorlijk incasserenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Meld je dan even hier aan?
[VBL meet] 14 januari in Utrecht
Lijkt me leuk je even IRL in elkaar te meppen.
Daar heeft ajax de sneeuw niet voor nodig...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Zwansen het volgende:
Zo, dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Lijkt wel of Ajax in de sneeuw niet kan voetballen, vorig jaar tegen ADO ging het ook al zo bagger. Maar toch leuke afsluiting van dit voetbaljaar.
Playoffs hé!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:20 schreef Nashje het volgende:
Kan me weinig druk maken om de nederlaag.
Zie daar de link met de TROS!quote:
Zelfkennisquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:23 schreef PLAE@ het volgende:
Kan hij niet zo langzamerhand eens een vbl ban krijgen?
Owww trieste reactie dit. Het ligt weer aan het veld.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Jajong het volgende:
Belachelijk natuurlijk dat er op zon veld doorgevoetbald wordt.. maarja 3 goals uit 3 corners heeft natuurlijk vrij weinig met t veld te maken. Ajax is dé club in de eredivisie die t meeste hinder ondervind van slechte omstandigheden cq. velden. Technisch, snel combinatie spel dus. Anyway.. Dat KJH zou scoren wist ik van te voren al wel.. Maar dit is wel ergggggg erg hoor.
Ik vind dan wel leuk dat Ajax verloren heeft, maar het ligt wel degelijk aan het veld en er had gewoon niet gespeeld mogen worden. Heerenveen wilde doorspelen en je zag waarom, ze konden er veel beter mee omgaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 07:22 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Owww trieste reactie dit. Het ligt weer aan het veld.![]()
Ik vind het wel heel erg grappig (en triest tegelijk) dat jij oordeelt over een club en diens wedstrijden terwijl je alleen lekker veilig de Talpa-samenvattingen hebt gezien. Maargoed, prettig nieuwjaar, hopelijk heb je in 2006 een wat slimmere manier om je te uiten over voetbal. Misschien eens daadwerkelijk volle wedstrijden gaan kijken, in plaats van commentaar geven op uitslagen van teletekst.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:16 schreef LuukBes het volgende:
Ajax is op voetbalniveau en op strijd afgebluft, en heeft nog steeds geen enkele fatsoendelijke pot voetbal gespeeld dit seizoen. Wint dus met glans 'The most Overrated Award' van 2005.
Heb de volle 90 minuten gezien met Versatel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg grappig (en triest tegelijk) dat jij oordeelt over een club en diens wedstrijden terwijl je alleen lekker veilig de Talpa-samenvattingen hebt gezien. Maargoed, prettig nieuwjaar, hopelijk heb je in 2006 een wat slimmere manier om je te uiten over voetbal. Misschien eens daadwerkelijk volle wedstrijden gaan kijken, in plaats van commentaar geven op uitslagen van teletekst.
Gelukkig maar dat we in Nederland dan geen enkele goede ploeg hebben. Dag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:26 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Heb de volle 90 minuten gezien met Versatel.![]()
En da's niet de 1e match nee. Die serie winstwedstrijden die jullie hadden verbloemt echt niet het abominabele niveau. 5 minuten mooi combineren van de 90 is geen goeie match.
Mee eensquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:13 schreef frenzy2003 het volgende:
je verliest gewoon wel eens punten. zelfs psv heeft tegen twente gelijk gespeeld. ajax is gewoon niet onverslaanbaar en heerenveen is gewoon altijd lastig. met de versterking Huntelaar gaan we wel weer betere zaken doen in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |