Dat is mooi dan! Dat is in de film 'Imagine' over John Lennon ook gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Met fragmenten uit een 25 uur (!) durend Brits interview, dat ooit is afgenomen om een boek te schrijven over Nirvana.
Schaap001 +1
Achteraf gezien een beetje morbide vraagstellingquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef belsen het volgende:
Wie hebben ze weten te strikken om commentaar te geven bij een avondvullende Nirvana-docu?
Werd dat ook ingesproken door Kurt Cobain?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:42 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat is mooi dan! Dat is in de film 'Imagine' over John Lennon ook gedaan.
Neuh, het commentaar bij die film werd samengesteld uit oude interviews met John Lennon zelf.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Werd dat ook ingesproken door Kurt Cobain?
Ze schoten hem aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef Berkery het volgende:
[..]
Achteraf gezien een beetje morbide vraagstelling
tvp
Nee, ik was nog iets aan het toelichten over een eerder antwoord. Het ging over een docu over Nirvana waarbij het commentaar word samengesteld uit oude interviews met Kurt. Dat hebben ze dus ooit met een film over John Lennon ook gedaan. Vandaar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Charmian het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar schaap, eerst een nieuwe vraag stellen en dan pas antwoorden op de vorige?
quote:
Welk nummer?quote:No more champagne
And the fireworks are through
Here we are, me and you
Feeling lost and feeling blue
Dat is Abba.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wou net gaan vragen: wie zijn dit?
[afbeelding]
ik wilde eigenlijk net een foto van de drummer van Def Leppard plaatsenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook al zo'n zin in morgen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef Charmian het volgende:
Nonkel Bob oftewel Bobbejaan Schoepen?
wat en van wie?quote:Haha ze denkt dat we nu echt maffen
nu is ze weg, nu is ze weg
nu is mamaatje weer weg
helemaal goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:43 schreef lubje25 het volgende:
De trappelzak boogie- Drie kleine kleuters
Mooi lijstje. Er is ook nog een heel zwik aan Nederlandse "acteurs" natuurlijk. denk maar aan 4Fun, Linda Roos en Jessica etc. Ook Eddie Murphy maakte eens een uitstapje naar de Muziek maar dat was ook niet echt een succes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
david hasselhoff
jeremy jackson
natalie imbruglia (oorspronkelijk)
jamie foxx
william shatner
jeff trachta
bobbie eakes
nicole kidman
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jungle Brothers
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
outhere brothers
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Richie Hawtin - DE9 Transitions
schaap+1quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:31 schreef schaap001 het volgende:
green mind - dinosaur jr
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Lagwagon
dat wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:27 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat was in ons land de bestverkochte single van het afgelopen jaar?
Titel en artiest graag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:29 schreef Berkery het volgende:
Dat tsunami-nummer?
United Artists Against Tsunami's - Als je iets kan doen - ofzo. Ik heb het alweer verdrongenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
United Artists Against Tsunami's - Als je iets kan doen - ofzo. Ik heb het alweer verdrongen![]()
Dan heb jij aan het begin van 't jaar echt onder een steen geleeft, Peaceman.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij ken ik dat hele nummer niet![]()
Nou in januari is het bij ons op de zaak de drukste maand van het jaar, dus misschien dat ik het daardoor gemist heb... (of verdrongen)quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dan heb jij aan het begin van 't jaar echt onder een steen geleeft, Peaceman.
Maar wees blij, het was een draak van een plaat...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:56 schreef schaap001 het volgende:
![]()
Happy New Year, everybody: ik ben weg!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Gert en Hermien ??
Maar waarom dan op de eerste foto Jan weggummen? Is die zoveel herkenbaarder dan Zwaan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:02 schreef dolle_hond het volgende:
jan en zwaan?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef bartrid het volgende:
Ian Curtis?
Kun je in Touching From A Distance lezen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Charmian het volgende:
Zouden die nou een happy huwelijk hebben gehad vraag ik me zo af?
Love will tear them duidelijk apartquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Charmian het volgende:
Zouden die nou een happy huwelijk hebben gehad vraag ik me zo af?
Erg interessant boek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kun je in Touching From A Distance lezen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:12 schreef bartrid het volgende:
John Lydon, John Wardle (Jah Wobble dus) en Sid Vicious (John Ritchie)
quote:Deep down Louisiana close to New Orleans
Way back up in the woods among the evergreens
There stood a log cabin made of earth and wood
belsen +1quote:
Scrut +1quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
De Sjonnies
Een Gibson gitaarmodel in V-vormquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef Z het volgende:
Wat is een Flying V?
Ja ja, ik ga al.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef Z het volgende:
Go belsen!
Als het zo is, dan baal ik dat ik dat niet gegokt heb zo juist...quote:
ow het lijkt alsof ie achter een piano zit...quote:
Dat is ook zo. Zingen deed hij ook nog es....quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow het lijkt alsof ie achter een piano zit...
Scrut ik ben even buiten geweest....maar het is echt te ergquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Zingen deed hij ook nog es....
Pas maar op! De meneer op de foto is ook eens onzacht met het Amsterdamse plaveisel in aanraking gekomen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef pos het volgende:
[..]
Scrut ik ben even buiten geweest....maar het is echt te erg
Gilbert O'Sullivan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op! De meneer op de foto is ook eens onzacht met het Amsterdamse plaveisel in aanraking gekomen.
Yep. Scrutinizer +1quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ginger Baker?
Jawohlquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef peaceman het volgende:
tic tac toe
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:55 schreef bukgeit het volgende:
Gordon Sumner
Andy Summers
Stewart Copeland
Henri Padovani
Waarvan Andy Summers ook nog lid van de Animals geweest is. Dat je 't weet..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:55 schreef bukgeit het volgende:
Gordon Sumner
Andy Summers
Stewart Copeland
Henri Padovani
wist ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Waarvan Andy Summers ook nog lid van de Animals geweest is. Dat je 't weet..
Ik zag 't laatst toevallig, ik had er nog een vraag over willen opgooien maar dacht dat toch niemand dit zou weten...wel dus.quote:
niets over kunnen vinden, maar ja de bron was dit keer AMG... die zijn ook niet heilig...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef cafca het volgende:
Mike Howlett heeft volgens mij ook nog in the Police gespeeld?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
niets over kunnen vinden, maar ja de bron was dit keer AMG... die zijn ook niet heilig...
Bukgeit ken jij The Joggers? Lijkt me wel iets voor jou namelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:13 schreef bukgeit het volgende:
Rustig aan.
Nee, nooit van gehoord. Ist rustig?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Z het volgende:
[..]
Bukgeit ken jij The Joggers? Lijkt me wel iets voor jou namelijk.
Nee het is niet echt rustig, beetje 'Futureheads druk' zeg maar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord. Ist rustig?
Mijn band is klein, zeer klein.
Ze zitten op jouw favoriete label, ranja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef ranja het volgende:
Ik heb het plaatje wel eerder gezien maar geen idee van de band
Sjit, net te laat met inloggen hier...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef ranja het volgende:
Dwarves... hebben die een dame in de band?
Oe, dit is mooi. Ik zit net naar 'Wicked Light Sleeper' te luisteren. Stem van de zanger lijkt op die van Damon Albarn. Goeie tip van Z!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Z het volgende:
[..]
Bukgeit ken jij The Joggers? Lijkt me wel iets voor jou namelijk.
Tracey?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:46 schreef ranja het volgende:
nope. Ze wordt 47 als ik het goed heb onthouden (wat dat betreft had Sheena wel gekund ware het niet dat die in April jarig is).
Tegenwoordig woont ze in LA dus in haar tijdzone is ze nog wat langer jarig...quote:
Ha, nader onderzoek leert dat ik een jaar mis zat. Ze is nog maar 46quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Eeuwig jong lijken en dan toch ineens 47 zijn, het is even slikken.
Heerlijk jongquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, nader onderzoek leert dat ik een jaar mis zat. Ze is nog maar 46
Klopt inderdaad, dat wil zeggen: voornamelijk. Niet Desmond Child.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef ranja het volgende:
Vast iemand die songs voor anderen schrijft... Desmond Child bijvoorbeeld?
(ik wou Dianne Warren zeggen maar dat is geen 'zijn')
En toch maar 77 nominaties, arme kerel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef ranja het volgende:
Quincy Jones
Ik heb wel eens wat van ze gehoord bij Nozems a gogo en ze staan op zo'n oor cd'tje uit 199x maar het heeft me nooit geboeid...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef bukgeit het volgende:
Serenes niet? Dat is mijn favoriete Nederlandse band ooit. Vooral die eerste plaat is zo goed.
Helaasquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef bukgeit het volgende:
Talk van Coldplay?
Dat CD-tje heb ik ook nog geloof ik. Met de Pixies en wat vage Manchester bandsquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat van ze gehoord bij Nozems a gogo en ze staan op zo'n oor cd'tje uit 199x maar het heeft me nooit geboeid...
Juistquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:00 schreef Berkery het volgende:
Dat CD-tje heb ik ook nog geloof ik. Met de Pixies en wat vage Manchester bands![]()
Die maliënkolders!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:10 schreef Berkery het volgende:
Tenpole Tudor
ow ja die ken ik natuurlijk welquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef bukgeit het volgende:
'Wunderbar' ken je toch wel? Grote hit in 1981.
You too!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:16 schreef bukgeit het volgende:
Ik tief ook op. Wunderbare jaarwisseling Leute!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb het ook. Zo'n plat dingetje.
Hey waar kom jij ineens vandaan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:39 schreef ranja het volgende:
Herman van Veen
5 t/m 7 ligt er dicht bij elkaar volgens mij.... Jij, Berkery en ik....quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:43 schreef ranja het volgende:
Wakkergeschoten door wat koters die hun vuurwerk nu al moeten opmaken omdat ze nog niet tot 12 uur mogen opblijven
5e? Hm. Ik weet het niet. Zal vandaag niet erg druk worden hier denk ik.
The Chalets zijn 3 heren en 2 dames. Als je deze foto goed bekijkt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef peaceman het volgende:
Blinde gok: The Chalets
Ja klopt, maar wij 3-en staan redelijk dicht bij elkaar en er zijn inmiddels al weer een stuk of wat topics voorbij, dus wordt een verrassing.... Ik heb ook geen idee... voor mijn gevoel is Berkery mij voorbij....quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:49 schreef ranja het volgende:
Hm in de laatste stand sta ik toch al 5e? of is er een nieuwere... Ik moet vandaag nog wel even 110 punten halen om 4e te worden
Hmmm nee dat gaat niet lukken inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:50 schreef ranja het volgende:
[..]
The Chalets zijn 3 heren en 2 dames. Als je deze foto goed bekijkt...
Wel meer hoor, ik heb ook niet stilgezetenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wij 3-en staan redelijk dicht bij elkaar en er zijn inmiddels al weer een stuk of wat topics voorbij, dus wordt een verrassing.... Ik heb ook geen idee... voor mijn gevoel is Berkery mij voorbij....
110 punten?Sterkte
![]()
Zonde...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef bukgeit het volgende:
Het huis in Baflo is van de baan wegens teveel gebreken.
[afbeelding]
Jammer....quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef bukgeit het volgende:
Het huis in Baflo is van de baan wegens teveel gebreken.
[afbeelding]
Als je er geen vertrouwen in hebt, kan je het ook beter niet doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:00 schreef bukgeit het volgende:
Zelf baal ik er ook enorm van, maar het risico is ons te groot.
quote:
Eem rust. En we wonen niet slecht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je er geen vertrouwen in hebt, kan je het ook beter niet doen.
Nu weer op zoek dus? Of even rust?
Vroeger bekend als Colleen Fitzpatrick, zangeres van Eve's plumquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:31 schreef belsen het volgende:
Vitamin C, van Last night, die Strokes-cover.
Welk nummer?quote:Let me tell you something
If you didn't come to party
Don't bother knocking on my door
I've got a lion in my pocket
And baby he's ready to roar
Mij ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Lijkt me ook ja.
Nee, DJ-vragen doe ik niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:25 schreef bukgeit het volgende:
Onder dit gelikte uiterlijk gaat vast een DJ schuil.
Nee, überhaupt niet in de lijst zelfs.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef peaceman het volgende:
De peppers staan gode zij dank helemaal niet in de top 25 volgens mij.
En daaaar geeft Belsen een punt weg!quote:
En die staat op nr. 24quote:Na bijna 30 jaar kwam het tot een reünie onder impuls van gitarist Robby Krieger en keyboardspeler Ray Manzarek, aangevuld met Ian Astbury als vervanger van Jim Morrison toerden ze als The Doors of the 21st Century. Drummer John Densmore weigert tot op heden deel te nemen aan een reünie, wat tot een rechtzaak leidde die in juli 2005 door Densmore werd gewonnen. Gevolg hiervan is dat de band vanaf november 2005 toert onder de naam Riders on The Storm.
2 goed, maar verkeerde plek. zelfde geldt voor ranja. GP 1 goed op verkeerde plek.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:42 schreef bukgeit het volgende:
Lou Reed
Van Morrison
Cat Stevens
Van hoog naar laag
1 volledig goed en 1 op de verkeerde plek.quote:
zo zit je weer aan 2 goed, verkeerde plekquote:
3 goed 1 op de juiste plekquote:
Nou eerlijk gezegd, viel het me wat tegenquote:
Ik dacht al....quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef peaceman het volgende:
Zijn dit de Chalets soms?
1 goed en ook op de juiste plaats, verderquote:
1 goed en goede plek, 1 goed verkeerde plek en 1 foutquote:
voor zowel biggie als neleosquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 goed en goede plek, 1 goed verkeerde plek en 1 fout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |