Yep. Scrutinizer +1quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ginger Baker?
Jawohlquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef peaceman het volgende:
tic tac toe
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:55 schreef bukgeit het volgende:
Gordon Sumner
Andy Summers
Stewart Copeland
Henri Padovani
Waarvan Andy Summers ook nog lid van de Animals geweest is. Dat je 't weet..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:55 schreef bukgeit het volgende:
Gordon Sumner
Andy Summers
Stewart Copeland
Henri Padovani
wist ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Waarvan Andy Summers ook nog lid van de Animals geweest is. Dat je 't weet..
Ik zag 't laatst toevallig, ik had er nog een vraag over willen opgooien maar dacht dat toch niemand dit zou weten...wel dus.quote:
niets over kunnen vinden, maar ja de bron was dit keer AMG... die zijn ook niet heilig...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef cafca het volgende:
Mike Howlett heeft volgens mij ook nog in the Police gespeeld?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
niets over kunnen vinden, maar ja de bron was dit keer AMG... die zijn ook niet heilig...
Bukgeit ken jij The Joggers? Lijkt me wel iets voor jou namelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:13 schreef bukgeit het volgende:
Rustig aan.
Nee, nooit van gehoord. Ist rustig?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Z het volgende:
[..]
Bukgeit ken jij The Joggers? Lijkt me wel iets voor jou namelijk.
Nee het is niet echt rustig, beetje 'Futureheads druk' zeg maar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord. Ist rustig?
Mijn band is klein, zeer klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |