Sjit, net te laat met inloggen hier...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef ranja het volgende:
Dwarves... hebben die een dame in de band?
Oe, dit is mooi. Ik zit net naar 'Wicked Light Sleeper' te luisteren. Stem van de zanger lijkt op die van Damon Albarn. Goeie tip van Z!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Z het volgende:
[..]
Bukgeit ken jij The Joggers? Lijkt me wel iets voor jou namelijk.
Tracey?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:46 schreef ranja het volgende:
nope. Ze wordt 47 als ik het goed heb onthouden (wat dat betreft had Sheena wel gekund ware het niet dat die in April jarig is).
Tegenwoordig woont ze in LA dus in haar tijdzone is ze nog wat langer jarig...quote:
Ha, nader onderzoek leert dat ik een jaar mis zat. Ze is nog maar 46quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Eeuwig jong lijken en dan toch ineens 47 zijn, het is even slikken.
Heerlijk jongquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, nader onderzoek leert dat ik een jaar mis zat. Ze is nog maar 46
Klopt inderdaad, dat wil zeggen: voornamelijk. Niet Desmond Child.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef ranja het volgende:
Vast iemand die songs voor anderen schrijft... Desmond Child bijvoorbeeld?
(ik wou Dianne Warren zeggen maar dat is geen 'zijn')
En toch maar 77 nominaties, arme kerel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef ranja het volgende:
Quincy Jones
Ik heb wel eens wat van ze gehoord bij Nozems a gogo en ze staan op zo'n oor cd'tje uit 199x maar het heeft me nooit geboeid...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef bukgeit het volgende:
Serenes niet? Dat is mijn favoriete Nederlandse band ooit. Vooral die eerste plaat is zo goed.
Helaasquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef bukgeit het volgende:
Talk van Coldplay?
Dat CD-tje heb ik ook nog geloof ik. Met de Pixies en wat vage Manchester bandsquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat van ze gehoord bij Nozems a gogo en ze staan op zo'n oor cd'tje uit 199x maar het heeft me nooit geboeid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |