Als je er geen vertrouwen in hebt, kan je het ook beter niet doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:00 schreef bukgeit het volgende:
Zelf baal ik er ook enorm van, maar het risico is ons te groot.
quote:
Eem rust. En we wonen niet slecht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je er geen vertrouwen in hebt, kan je het ook beter niet doen.
Nu weer op zoek dus? Of even rust?
Vroeger bekend als Colleen Fitzpatrick, zangeres van Eve's plumquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:31 schreef belsen het volgende:
Vitamin C, van Last night, die Strokes-cover.
Welk nummer?quote:Let me tell you something
If you didn't come to party
Don't bother knocking on my door
I've got a lion in my pocket
And baby he's ready to roar
Mij ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Lijkt me ook ja.
Nee, DJ-vragen doe ik niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:25 schreef bukgeit het volgende:
Onder dit gelikte uiterlijk gaat vast een DJ schuil.
Nee, überhaupt niet in de lijst zelfs.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef peaceman het volgende:
De peppers staan gode zij dank helemaal niet in de top 25 volgens mij.
En daaaar geeft Belsen een punt weg!quote:
En die staat op nr. 24quote:Na bijna 30 jaar kwam het tot een reünie onder impuls van gitarist Robby Krieger en keyboardspeler Ray Manzarek, aangevuld met Ian Astbury als vervanger van Jim Morrison toerden ze als The Doors of the 21st Century. Drummer John Densmore weigert tot op heden deel te nemen aan een reünie, wat tot een rechtzaak leidde die in juli 2005 door Densmore werd gewonnen. Gevolg hiervan is dat de band vanaf november 2005 toert onder de naam Riders on The Storm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |