5 t/m 7 ligt er dicht bij elkaar volgens mij.... Jij, Berkery en ik....quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:43 schreef ranja het volgende:
Wakkergeschoten door wat koters die hun vuurwerk nu al moeten opmaken omdat ze nog niet tot 12 uur mogen opblijven
5e? Hm. Ik weet het niet. Zal vandaag niet erg druk worden hier denk ik.
The Chalets zijn 3 heren en 2 dames. Als je deze foto goed bekijkt...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef peaceman het volgende:
Blinde gok: The Chalets
Ja klopt, maar wij 3-en staan redelijk dicht bij elkaar en er zijn inmiddels al weer een stuk of wat topics voorbij, dus wordt een verrassing.... Ik heb ook geen idee... voor mijn gevoel is Berkery mij voorbij....quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:49 schreef ranja het volgende:
Hm in de laatste stand sta ik toch al 5e? of is er een nieuwere... Ik moet vandaag nog wel even 110 punten halen om 4e te worden
Hmmm nee dat gaat niet lukken inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:50 schreef ranja het volgende:
[..]
The Chalets zijn 3 heren en 2 dames. Als je deze foto goed bekijkt...
Wel meer hoor, ik heb ook niet stilgezetenquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja klopt, maar wij 3-en staan redelijk dicht bij elkaar en er zijn inmiddels al weer een stuk of wat topics voorbij, dus wordt een verrassing.... Ik heb ook geen idee... voor mijn gevoel is Berkery mij voorbij....
110 punten?Sterkte
![]()
Zonde...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef bukgeit het volgende:
Het huis in Baflo is van de baan wegens teveel gebreken.
[afbeelding]
Jammer....quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:57 schreef bukgeit het volgende:
Het huis in Baflo is van de baan wegens teveel gebreken.
[afbeelding]
Als je er geen vertrouwen in hebt, kan je het ook beter niet doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:00 schreef bukgeit het volgende:
Zelf baal ik er ook enorm van, maar het risico is ons te groot.
quote:
Eem rust. En we wonen niet slecht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je er geen vertrouwen in hebt, kan je het ook beter niet doen.
Nu weer op zoek dus? Of even rust?
Vroeger bekend als Colleen Fitzpatrick, zangeres van Eve's plumquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:31 schreef belsen het volgende:
Vitamin C, van Last night, die Strokes-cover.
Welk nummer?quote:Let me tell you something
If you didn't come to party
Don't bother knocking on my door
I've got a lion in my pocket
And baby he's ready to roar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |