Mij ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Lijkt me ook ja.
Nee, DJ-vragen doe ik niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:25 schreef bukgeit het volgende:
Onder dit gelikte uiterlijk gaat vast een DJ schuil.
Nee, überhaupt niet in de lijst zelfs.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef peaceman het volgende:
De peppers staan gode zij dank helemaal niet in de top 25 volgens mij.
En daaaar geeft Belsen een punt weg!quote:
En die staat op nr. 24quote:Na bijna 30 jaar kwam het tot een reünie onder impuls van gitarist Robby Krieger en keyboardspeler Ray Manzarek, aangevuld met Ian Astbury als vervanger van Jim Morrison toerden ze als The Doors of the 21st Century. Drummer John Densmore weigert tot op heden deel te nemen aan een reünie, wat tot een rechtzaak leidde die in juli 2005 door Densmore werd gewonnen. Gevolg hiervan is dat de band vanaf november 2005 toert onder de naam Riders on The Storm.
2 goed, maar verkeerde plek. zelfde geldt voor ranja. GP 1 goed op verkeerde plek.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:42 schreef bukgeit het volgende:
Lou Reed
Van Morrison
Cat Stevens
Van hoog naar laag
1 volledig goed en 1 op de verkeerde plek.quote:
zo zit je weer aan 2 goed, verkeerde plekquote:
3 goed 1 op de juiste plekquote:
Nou eerlijk gezegd, viel het me wat tegenquote:
Ik dacht al....quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef peaceman het volgende:
Zijn dit de Chalets soms?
1 goed en ook op de juiste plaats, verderquote:
1 goed en goede plek, 1 goed verkeerde plek en 1 foutquote:
voor zowel biggie als neleosquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
1 goed en goede plek, 1 goed verkeerde plek en 1 fout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |