Another one bites the dust.quote:
quote:
Lief meisje.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en me dochtertje en ex
[afbeelding]
Me ex mag er ook nog steeds wel wezenquote:
Nou ja, ik vond het een beetje ongepast om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Me ex mag er ook nog steeds wel wezen
Graag, ik mag graag meezingenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef Mike het volgende:
Zal ik anders even de songtekst van dit nummer posten?
Ach, we houden nog steeds wel van elkaar hoor op onze manierquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het een beetje ongepast om dat te zeggen.
Met zo'n smiley er bij lijkt het of je wilt zeggen dat jullie tegenwoordig alleen een seksrelatie hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, we houden nog steeds wel van elkaar hoor op onze manier
Zo vaak zien we elkaar niet, en ze is in de vrouwen, maar ja ook bij haar is het vlees zwakquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Met zo'n smiley er bij lijkt het of je wilt zeggen dat jullie tegenwoordig alleen een seksrelatie hebben.![]()
Heb je spuit elf ook weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Met zo'n smiley er bij lijkt het of je wilt zeggen dat jullie tegenwoordig alleen een seksrelatie hebben.![]()
Zo gaat dat soms hier.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:20 schreef Mike het volgende:
Wat een aparte wending heeft dit topic ineens gekregen.
Pas op... je weet wat er gebeurde de laatste keer dat ik dat zei!quote:
Je had 320 nieuwe reacties in je fotoboek?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Pas op... je weet wat er gebeurde de laatste keer dat ik dat zei!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Drugshond het volgende:
ff een tafel omgooien. Zodat er weer plek is voor mijn pilsje.
En het gaat over drank, dus schenk ik mezelf een glaasje rose inquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Jane het volgende:
En weer UB40...
Het lijken The Cats wel.
Nou ja, ietsje minder saai dan Kingston Town.
Toen ging het ineens alleen maar over pinguins.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Je had 320 nieuwe reacties in je fotoboek?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef Drugshond het volgende:
Red red wine....... leuke clip als ze straal bezopen op straat liggen.
Paps was minder leuk, die liet het bier gewoon uit zijn mond lopen.
lief hequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef Drugshond het volgende:
LOL, @Dog ik zie nu de foto's.... Leuk gordijntjes motief.![]()
![]()
Scandinavie is geen pretparadijs voor bier-drinkende-mensen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
lief he
keuken gordijntjes, weet wat alles daar kost. Bier moest ook nog betaald worden
Ach het valt te doen hoor, tis niet meer zo erg. En de prijzen gaan waarschijnlijk omlaagquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Scandinavie is geen pretparadijs voor bier-drinkende-mensen.
Of je moet het zelf gaan brouwen.
Ik denk dat dat typisch een band is waar je spreekt over het bloedpercentage in hun alcohol ipv andersom.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
LOL, ik heb daar de pogues versie van, die is een beter. Zat ook wel wat meer drank in die gasten
Die zanger heeft krukken nodig anders lazert hij van het podium af.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:36 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat dat typisch een band is waar je spreekt over het bloedpercentage in hun alcohol ipv andersom.
Laatst op de bbc3 een docu gezien of the fairytale of New York, tering McGowan heeft daar een opgeblazen gezicht gekregen en heeft zijn slechte tanden maar ingewissled voor het gebrek aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat dat typisch een band is waar je spreekt over het bloedpercentage in hun alcohol ipv andersom.
Aan z'n gebit te zien is dat al regelmatig gebeurd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die zanger heeft krukken nodig anders lazert hij van het podium af.
Shanequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die zanger heeft krukken nodig anders lazert hij van het podium af.
Die heeft ie dus niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Aan z'n gebit te zien is dat al regelmatig gebeurd.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:38 schreef Jane het volgende:
Aan z'n tanden te zien is het hem toch al een paar keer overkomen.
GMTA, Mike!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Aan z'n gebit te zien is dat al regelmatig gebeurd.
Ach die kan je toch gewoon afgeven bij het tankenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:40 schreef Drugshond het volgende:
Dit jaar ben ik te laat voor mijn kerstlaarten.... en nu ook al voor mijn nieuwjaarskaarten.![]()
Ach ja, zolang 1 meisje maar een kaart ontvangt kan al het andere gestolen worden.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:41 schreef Mike het volgende:
Ik ben wel gevoelig voor dit soort Italiaanse nummers.
*aan volumeknop draait*
Dat is waar.... met de hele kaart volgeschreven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ach die kan je toch gewoon afgeven bij het tanken
Misschien krijg je nu wat contact met dat leuke meisje met die hondjes.quote:
Gebruik gewoon zo'n tekst van de Grootquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is waar.... met de hele kaart volgeschreven.
Scheelt me weer een voetschuifelende discussie.
Die is alleen geÏnteresseerd in jou en Tijn!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Misschien krijg je nu wat contact met dat leuke meisje met die hondjes.
Die liggen dan ook allang met watjes in hun oren te slapen . . .quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:44 schreef Dimmie het volgende:
Echt stukken mooier en beter dan Avond
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:45 schreef Gatalin het volgende:
En nu allemaal met Jane meedoen!
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Ben jij een naamgenoot
?
Net op tijd aangepast...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[afbeelding]
A working class hero is something to be...
Had ze weer Uranus als plaatjequote:
Eigelijk iets vool POLquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef Drugshond het volgende:
Strake cynische tekst, nu ik alles doorlees.
Da's oud !!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:50 schreef Gatalin het volgende:
556 Sandie Shaw - Puppet on a string
Nee, het viel mee deze keer, het was Elvisquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Had ze weer Uranus als plaatje
Normaal vervuilen jullie de POL SC, waar zijn jullie?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Eigelijk iets vool POL
Ik ben op sabaticalquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Normaal vervuilen jullie de POL SC, waar zijn jullie?
We zijn politiek afwezig..... Ook wij hebben rust nodig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Normaal vervuilen jullie de POL SC, waar zijn jullie?
POL-SC goes DIG & MUZ, op verzoek van SK.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis wel rustig in de SC Drughond!!!!!!!!!
Oh wacht de rest is Civ4 aan het spelen
Ja, Johnny Logan, Abba, wat Italiaans enz.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef Mike het volgende:
Staan er eigenlijk veel van die songfestivalnummers in de top2000?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Mike het volgende:
Ja, ik moet ook eens gaan slapen...al was het maar vanwege de hoofdpijn die m'n griep vergezelt.
Die komt pas tussen 4 en 5quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, Johnny Logan, Abba, wat Italiaans enz.
Ik zie trouwens heel veel moois aankomen... Zoals Carole Kings eigen versie van You've Got A Friend...![]()
Maar ik moet straks toch echt gaan slapen.
Dat bedoel ik.quote:
Beterschap dan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Mike het volgende:
Ja, ik moet ook eens gaan slapen...al was het maar vanwege de hoofdpijn die m'n griep vergezelt.
Jane is morgen vrijquote:
Echt niequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Dat red ik helaas echt niet meer.
Ja, maar Jane was vanochtend wel harstikke vroeg weer op (na een korte nacht) en heeft daarna een lange werkdag gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe hem maar weer tussen spoilers, dan kan er daar niet over gezeurd worden![]()
Ok dan, je heb morgen nog genoeg te luisterenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar Jane was vanochtend wel harstikke vroeg weer op (na een korte nacht) en heeft daarna een lange werkdag gehad.
Truste en beterschapquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef Mike het volgende:
Luister ze nog, mensen, en welterusten voor straks.
Doei Mike. Tot morgen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef Mike het volgende:
Luister ze nog, mensen, en welterusten voor straks.
Daar kan je de teksten niet plaatsen zonder te floodenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed nummer!
Waarom eigenlijk niet gewoon op #top2000 ofzo? Lijkt me veel makkelijker
En helpt niet met het postopkrikken natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed nummer!
Dan kunnen de mensen die nu slapen het morgen niet teruglezen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed nummer!
Je zou ze naar iedereen kunnen dcc'en.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar kan je de teksten niet plaatsen zonder te flooden
Ja, fijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou ze naar iedereen kunnen dcc'en..
Truste mopquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan kunnen de mensen die nu slapen het morgen niet teruglezen!
En dat doe ik dus echt!
Dat is dan niet handig inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan kunnen de mensen die nu slapen het morgen niet teruglezen!
En dat doe ik dus echt!
Blijf Mrs. Robinson nog ff luisteren.quote:
Die vind ik ook mooi hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dalijk tot mijn schaamte een Maggie McNeal nummer die ik mooi vind
Zuipen werkt ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:08 schreef Drugshond het volgende:
Flower Power muziek.....Net dat ik gestopt met met blowen. ![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zuipen werkt ook
Oh god, ik vergeet tegen wie ik het heb
Heb je geen surogaat penguin dan om je tot rust te brengen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef Jane het volgende:
Ik krijg zin om m'n kamerplanten aan te vliegen...
Alleen zijn die allemaal al dood.
Ik heb cactussen gekregen (speciaal voor het geval dat)... en die gingen ook al dood.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef Jane het volgende:
Ik krijg zin om m'n kamerplanten aan te vliegen...
Alleen zijn die allemaal al dood.
Truste Jane, tot later!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Jane het volgende:
House For Sale...
Ik ga lekker slapen. Truste allemaal!
Have fun nog!
Eerder : tot zoquote:
Voor haar wel jaquote:
Ik heb er nooit wat mee gehad tbhquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef Drugshond het volgende:
Hoewel LR wel owke is. Is dit nummer een beetje grijs gedraaid.
Het antwoord is nee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben benieuwd of ik deze ken.
Je congnetieve geweten laat je bewust in de steek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het antwoord is nee.
Bij dat nummer lijkt me dat niet slecht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je congnetieve geweten laat je bewust in de steek.![]()
De 12"quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:29 schreef Dimmie het volgende:
Blue Monday in de 7½ minuut versie als het goed is
Vergeet Front 242 niet, en kraftwerk of de DAFquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:29 schreef Drugshond het volgende:
Dit is zo ongeveer de granddaddy van de housemuziek.
F242 was wel een stuk beter : headhunter was/is een leuk nummer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Vergeet Front 242 niet, en kraftwerk of de DAF
Geen idee... lijkt me van niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hey trouwens Drugshond, zijn die nihilisten in The Big Lebowski (zie je avatar) echt van Kraftwerk?
Front 242 waren echt superquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
F242 was wel een stuk beter : headhunter was/is een leuk nummer.
Kraftwerk ken ik wel... was ook uit die periode (eerste release van Blue Monday).
DAF ken ik weinig tot niks van.
Ken je de 2 Belgen : Lena ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Front 242 waren echt super
Op een een of andere manier weten belgen het precies te raken
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi![]()
Gezocht
[afbeelding]
Om mee te kunnen POL-SC sjatten, je politieke interesses boeien mij geen reet.
Neen! Nog even wachten, dan komt Scene - Blauwquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:39 schreef Drugshond het volgende:
kunnen de watjes al uit mijn oren ?
neequote:Op vrijdag 30 december 2005 03:39 schreef Drugshond het volgende:
kunnen de watjes al uit mijn oren ?
Truste DoG!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ga me bed opzoeken, zie jullie daljk allemaal wel weer, Bunny Luv wacht op me
Plaatje werkt niet....quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanwaar die reply cross-post![]()
Boeien... zet hem ook in R&P
Als je dat soort vrouwen zoekt moet je het toch buiten POL zoeken ben ik bangquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanwaar die reply cross-post![]()
Boeien... zet hem ook in R&P
Ook niet in POL-SC ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Plaatje werkt niet....
nopequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Als je dat soort vrouwen zoekt moet je het toch buiten POL zoeken ben ik bang![]()
Ik doe wel een upload.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zie niks .. forbidden.
Verboden vrucht en alles, maar toch wat vreemd ...
Die had wel een hele speciale relatie met omaquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
"Aan hoe ze me nam zoals ik was."
Ja, een zoete oma, met een vervelende nasmaak.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:51 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Die had wel een hele speciale relatie met oma
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:51 schreef Gatalin het volgende:
Die had wel een hele speciale relatie met oma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest mij jullie nog een goede nacht en veel luisterplezier toe te wensen!![]()
Tja kind van ruim 3 hè? Ik heb inmiddels radio 2 erop staanquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:42 schreef Annemiek78 het volgende:
He, Diaan, dan luistert je visite maar gezellie mee!
Was da nou????
Enne K3![]()
Ja, je hebt wel gelijk, ja. Als het nummer begint, heb ik altijd even een kippenvel-moment. Maar naar het einde toe, heb ik ´m eigenlijk ook wel weer gehoord, ja. Eén keer per jaar horen is eigenlijk wel genoeg dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:55 schreef peaceman het volgende:
Tja ik heb hier nooit veel aangevonden eerlijk gezegd... het zeurt zo verder....
Is goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:00 schreef peaceman het volgende:
Trouwens wil 1 van jullie straks een nieuwe openen?![]()
Nee daar ben je veel te jong voorquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:13 schreef Annemiek78 het volgende:
Volgens mij ken ik deze niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |