Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Ben jij een naamgenoot
?
Net op tijd aangepast...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[afbeelding]
A working class hero is something to be...
Had ze weer Uranus als plaatjequote:
Eigelijk iets vool POLquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef Drugshond het volgende:
Strake cynische tekst, nu ik alles doorlees.
Da's oud !!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:50 schreef Gatalin het volgende:
556 Sandie Shaw - Puppet on a string
Nee, het viel mee deze keer, het was Elvisquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Had ze weer Uranus als plaatje
Normaal vervuilen jullie de POL SC, waar zijn jullie?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Eigelijk iets vool POL
Ik ben op sabaticalquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Normaal vervuilen jullie de POL SC, waar zijn jullie?
We zijn politiek afwezig..... Ook wij hebben rust nodig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Normaal vervuilen jullie de POL SC, waar zijn jullie?
POL-SC goes DIG & MUZ, op verzoek van SK.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis wel rustig in de SC Drughond!!!!!!!!!
Oh wacht de rest is Civ4 aan het spelen
Ja, Johnny Logan, Abba, wat Italiaans enz.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:53 schreef Mike het volgende:
Staan er eigenlijk veel van die songfestivalnummers in de top2000?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Mike het volgende:
Ja, ik moet ook eens gaan slapen...al was het maar vanwege de hoofdpijn die m'n griep vergezelt.
Die komt pas tussen 4 en 5quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, Johnny Logan, Abba, wat Italiaans enz.
Ik zie trouwens heel veel moois aankomen... Zoals Carole Kings eigen versie van You've Got A Friend...![]()
Maar ik moet straks toch echt gaan slapen.
Dat bedoel ik.quote:
Beterschap dan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Mike het volgende:
Ja, ik moet ook eens gaan slapen...al was het maar vanwege de hoofdpijn die m'n griep vergezelt.
Jane is morgen vrijquote:
Echt niequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Dat red ik helaas echt niet meer.
Ja, maar Jane was vanochtend wel harstikke vroeg weer op (na een korte nacht) en heeft daarna een lange werkdag gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe hem maar weer tussen spoilers, dan kan er daar niet over gezeurd worden![]()
Ok dan, je heb morgen nog genoeg te luisterenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar Jane was vanochtend wel harstikke vroeg weer op (na een korte nacht) en heeft daarna een lange werkdag gehad.
Truste en beterschapquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef Mike het volgende:
Luister ze nog, mensen, en welterusten voor straks.
Doei Mike. Tot morgen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:59 schreef Mike het volgende:
Luister ze nog, mensen, en welterusten voor straks.
Daar kan je de teksten niet plaatsen zonder te floodenquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed nummer!
Waarom eigenlijk niet gewoon op #top2000 ofzo? Lijkt me veel makkelijker
En helpt niet met het postopkrikken natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed nummer!
Waarom eigenlijk niet gewoon op #top2000 ofzo? Lijkt me veel makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |