Dan kunnen de mensen die nu slapen het morgen niet teruglezen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Goed nummer!
Waarom eigenlijk niet gewoon op #top2000 ofzo? Lijkt me veel makkelijker
Je zou ze naar iedereen kunnen dcc'en.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar kan je de teksten niet plaatsen zonder te flooden
Ja, fijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou ze naar iedereen kunnen dcc'en..
Truste mopquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan kunnen de mensen die nu slapen het morgen niet teruglezen!
En dat doe ik dus echt!
Dat is dan niet handig inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan kunnen de mensen die nu slapen het morgen niet teruglezen!
En dat doe ik dus echt!
Blijf Mrs. Robinson nog ff luisteren.quote:
Die vind ik ook mooi hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dalijk tot mijn schaamte een Maggie McNeal nummer die ik mooi vind
Zuipen werkt ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:08 schreef Drugshond het volgende:
Flower Power muziek.....Net dat ik gestopt met met blowen. ![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zuipen werkt ook
Oh god, ik vergeet tegen wie ik het heb
Heb je geen surogaat penguin dan om je tot rust te brengen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef Jane het volgende:
Ik krijg zin om m'n kamerplanten aan te vliegen...
Alleen zijn die allemaal al dood.
Ik heb cactussen gekregen (speciaal voor het geval dat)... en die gingen ook al dood.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:12 schreef Jane het volgende:
Ik krijg zin om m'n kamerplanten aan te vliegen...
Alleen zijn die allemaal al dood.
Truste Jane, tot later!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef Jane het volgende:
House For Sale...
Ik ga lekker slapen. Truste allemaal!
Have fun nog!
Eerder : tot zoquote:
Voor haar wel jaquote:
Ik heb er nooit wat mee gehad tbhquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:19 schreef Drugshond het volgende:
Hoewel LR wel owke is. Is dit nummer een beetje grijs gedraaid.
Het antwoord is nee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben benieuwd of ik deze ken.
Je congnetieve geweten laat je bewust in de steek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het antwoord is nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |