Bij dat nummer lijkt me dat niet slecht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je congnetieve geweten laat je bewust in de steek.![]()
De 12"quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:29 schreef Dimmie het volgende:
Blue Monday in de 7½ minuut versie als het goed is
Vergeet Front 242 niet, en kraftwerk of de DAFquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:29 schreef Drugshond het volgende:
Dit is zo ongeveer de granddaddy van de housemuziek.
F242 was wel een stuk beter : headhunter was/is een leuk nummer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Vergeet Front 242 niet, en kraftwerk of de DAF
Geen idee... lijkt me van niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hey trouwens Drugshond, zijn die nihilisten in The Big Lebowski (zie je avatar) echt van Kraftwerk?
Front 242 waren echt superquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
F242 was wel een stuk beter : headhunter was/is een leuk nummer.
Kraftwerk ken ik wel... was ook uit die periode (eerste release van Blue Monday).
DAF ken ik weinig tot niks van.
Ken je de 2 Belgen : Lena ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Front 242 waren echt super
Op een een of andere manier weten belgen het precies te raken
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi![]()
Gezocht
[afbeelding]
Om mee te kunnen POL-SC sjatten, je politieke interesses boeien mij geen reet.
Neen! Nog even wachten, dan komt Scene - Blauwquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:39 schreef Drugshond het volgende:
kunnen de watjes al uit mijn oren ?
neequote:Op vrijdag 30 december 2005 03:39 schreef Drugshond het volgende:
kunnen de watjes al uit mijn oren ?
Truste DoG!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ga me bed opzoeken, zie jullie daljk allemaal wel weer, Bunny Luv wacht op me
Plaatje werkt niet....quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanwaar die reply cross-post![]()
Boeien... zet hem ook in R&P
Als je dat soort vrouwen zoekt moet je het toch buiten POL zoeken ben ik bangquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanwaar die reply cross-post![]()
Boeien... zet hem ook in R&P
Ook niet in POL-SC ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Plaatje werkt niet....
nopequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Als je dat soort vrouwen zoekt moet je het toch buiten POL zoeken ben ik bang![]()
Ik doe wel een upload.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zie niks .. forbidden.
Verboden vrucht en alles, maar toch wat vreemd ...
Die had wel een hele speciale relatie met omaquote:Op vrijdag 30 december 2005 03:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
"Aan hoe ze me nam zoals ik was."
Ja, een zoete oma, met een vervelende nasmaak.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:51 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Die had wel een hele speciale relatie met oma
quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:51 schreef Gatalin het volgende:
Die had wel een hele speciale relatie met oma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest mij jullie nog een goede nacht en veel luisterplezier toe te wensen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |