Het heel wat lp's van zequote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef henk.jansen het volgende:
Voor Yes moeten we bij Yolande wezen als fan
Hoezo?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
btw: Twarres al geweest zie ik netHad niet iemand ff een gil kunnen geven
![]()
Nou dat zou best kunnen, al was toen meestal zo stoned als een garnaalquote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef demins het volgende:
[..]
Had je mij kunnen zien! Net als bij de meeste andere concerten van Lou Reed!![]()
Fanclub van twarresquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
Heeft iemand toevallig nog gehoord welke "stem-mail" er bij Twarres werd voorgelezen? Ik moet verdorie nog een stukkie in elkaar flansen voor de fanclub en heb het zelf gemist...
Ja, toen ik Yolande heb leren kennen kreeg ik ook een muziek opleiding.quote:
Jij een twarres fanquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
Heeft iemand toevallig nog gehoord welke "stem-mail" er bij Twarres werd voorgelezen? Ik moet verdorie nog een stukkie in elkaar flansen voor de fanclub en heb het zelf gemist...
Ja lieverdquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef teamlead het volgende:
ehm Snaptnix.. ?
Dan moet je me gezien hebben!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat zou best kunnen, al was toen meestal zo stoned als een garnaal![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, toen ik Yolande heb leren kennen kreeg ik ook een muziek opleiding.
Toen ze bij me kwam wonen kreeg ik er gelijk een aantal lp's bij waarvan ik niet wist wat ik mee aan moest![]()
Maar later toch wel weten te waarderen die muziek (en Yolande ook tuurlijk)![]()
![]()
![]()
Koos!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Fanclub van twarres![]()
Teamleadben je van je geloof af gevallen
Ben ruim twee jaar geleden met mijn oudste dochter (toen 13) naar in concert van Twarres geweest, hier in Nijmegen. Erg leuk! Moest alleen na het concert nog twee uur in de bar wachten tot mevrouw d'r handtekening had gescoordquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
mja.. dat misverstand moeten we misschien nu maar eens uit de wereld helpen... Ik woon dan nu wel in limbabwe, maar ben eigenlijk Fries....quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Jij fan van twarres, als Limbo.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
2x naar een concert van ze geweest in Ahoy.![]()
![]()
![]()
Joh?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
mja.. dat misverstand moeten we misschien nu maar eens uit de wereld helpen... Ik woon dan nu wel in limbabwe, maar ben eigenlijk Fries....
Ben geboren in Oldehaske en toen ik een jaar of 21 was naar het zuiden afgezakt
Jawel, alhoewel eerst kijken van wat voor muziek ze houd en dan verder kijkenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
in omgekeerde volgorde toch hoop ik
![]()
Ik kan het ook goed vinden met Yolande, snap dat nu nog beter![]()
tsja... werk he...quote:
Versta je dat limburgs wel dan?quote:
Echt waar joh?!?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. dat misverstand moeten we misschien nu maar eens uit de wereld helpen... Ik woon dan nu wel in limbabwe, maar ben eigenlijk Fries....
Ik had toen een vriendje die helemaal gek was van Yes en die betaalde de kaartjes, ik zat nog op school. Is een jaar of 32 geleden...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ben wel een beetje jaloers
, verdiende toen nog niet zoveel centjes.
kost wat moeite, maar tis te doenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Versta je dat limburgs wel dan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef teamlead het volgende:
kost wat moeite, maar tis te doen
mar leiver Frysk
Je moet ook inderdaad wel uit Friesland komen om Limburg als een verbetering te beschouwen.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik had toen een vriendje die helemaal gek was van Yes en die betaalde de kaartjes, ik zat nog op school. Is een jaar of 32 jaar geleden...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
heb je ons hier een beetje in de zeik zitten nemen al die tijd
![]()
Mazzelaarquote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik had toen een vriendje die helemaal gek was van Yes en die betaalde de kaartjes, ik zat nog op school. Is een jaar of 32 geleden...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je zwanger?![]()
Hahaha.. nee hoor ben ik te oud voor![]()
Of vragen ze dat allemaal?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je moet ook inderdaad wel uit Friesland komen om Limburg als een verbetering te beschouwen.
Sorry.![]()
[..]
Je moet ook inderdaad wel uit Friesland komen om Limburg als een verbetering te beschouwen.
Sorry.![]()
[..]
Sorry.![]()
http://top2000.radio2.nl/2005/site/page/andereverhalen/2944/1480quote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
maarre: niemand die dus gehoord heeft welke mail er werd voorgelezen bij Twarres
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
http://top2000.radio2.nl/2005/site/page/andereverhalen/2944/1480
Dat doe je goed!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
http://top2000.radio2.nl/2005/site/page/andereverhalen/2944/1480
Nogmaals sorry.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:31 schreef ChantalC het volgende:
Ik ben niet moeders mooiste en ik ben niet al te vlug...
Wie vertel je dat...?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:31 schreef ChantalC het volgende:
Ik ben niet moeders mooiste en ik ben niet al te vlug...
Ik zong ff mee met De Dijkquote:
De tijd vliegt! Wat duurt er dan nog 3 maanden? Of is het nog maar 2,5?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijkOf ik antwoord geef is een tweede.
![]()
Nou ze zong nog wel een stukje, maar verder heb ik het gemistquote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
maarre: niemand die dus gehoord heeft welke mail er werd voorgelezen bij Twarres
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ze zong nog wel een stukje, maar verder heb ik het gemist![]()
Rommerommerdebom
Klaske slat op har nije trom
Dy't hat se krigen fan har Heit
en ik leauw wol dat it har leit
Se slat er teminsten flink op los
Sa lûd dat Heit tinkt: ik bin sels de klos
Wat in kabaal makket dat fanke
Ik kin der sûver wol fan janke!
Tokking 2 me?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:35 schreef ChantalC het volgende:
...maar ik kan van je houwe.... zoals niemand anders kan....
* lief kijkt
Mooie film... idd...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:36 schreef cuall het volgende:
Once upon a time in the west![]()
Oh die film heb ik inmiddels zeker 7x gezien............en vind hem nog steeds mooi
Wat jij wil ventje...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:36 schreef demins het volgende:
Tokking 2 me?
Als je je ogen dicht doet... Ik krijg dan altijd beelden van friese waddeneilanden enzo...quote:
Nee het is nu nog precies 3 maanden, dan gaan we met de caravan heerlijk kamperen.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:35 schreef demins het volgende:
[..]
De tijd vliegt! Wat duurt er dan nog 3 maanden? Of is het nog maar 2,5?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet... Ik krijg dan altijd beelden van friese waddeneilanden enzo...![]()
Korte interrupt.quote:
Sleurhut!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:38 schreef Yolande het volgende:
Nee het is nu nog precies 3 maanden, dan gaan we met de caravan heerlijk kamperen.![]()
![]()
Wat mooi, dit klein geluk!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee het is nu nog precies 3 maanden, dan gaan we met de caravan heerlijk kamperen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet... Ik krijg dan altijd beelden van friese waddeneilanden enzo...![]()
Grobbequote:Op donderdag 29 december 2005 23:39 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Korte interrupt.
Hai Cuall, ik heb je soms gelezen!
De strekking van deze post is eigenlijk een kleine loftuiting.![]()
PC-eend - gobble, gobble![]()
Coos - LTNS (go figure)
Node gemist - Het Nachtpastoraat
De rest is toch de hort op elders..
Btw, petje af nieuwkomers:
Demons
Versadingetje
Tja, wat een takke post.................
Lama!
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:Wat zullen we drinken... 7 dagen lang....*O*
Vlieland...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:Van once upon a time
welke eilanden ben jij geweest
Zag je hoe mooi onze reacties op Yolande elkaar aanvulden, zal ik maar zeggen?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:43 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:19 schreef demins het volgende:
Zag je hoe mooi onze reacties op Yolande elkaar aanvulden, zal ik maar zeggen?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW
Had Dagonet ipv het bb forum maar gelijk het complete forum gesloten?![]()
Inderdaad...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
Grönemeyer is sowieso ongelofelijk goed.. Erg ondergewaardeerd hier
Zoek jij maar eens de goede danquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
Nu wel weer?
leuk.. iedere keer 1 post en dan weer down
loopt lekker iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:39 schreef ChantalC het volgende:
Fok! Fok! forum
BEW!quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens de goede dan
[afbeelding]
Doe je haar los... maak me geeeeekkkkkquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef ChantalC het volgende:
* zwaait wild met de haren, dansend op tafel
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bleg moet dat nou de top 2000
Vind t niets aan![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef ChantalC het volgende:
Vind ze stuk voor stuk nietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef teamlead het volgende:
[..]huh? Niet alle 2000 nummers zijn even goed nee... en de volgorde kun je over discussieren.. maat t blijven stuk voor stuk juweeltjes hoor
Bij vele nummers realiseer je echt wel dat vroeger muzikanten echt muzikanten waren. Die konden gewoon echt goed spelen. Dat mis ik tegenwoordig wel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef teamlead het volgende:huh? Niet alle 2000 nummers zijn even goed nee... en de volgorde kun je over discussieren.. maat t blijven stuk voor stuk juweeltjes hoor
vaak wel ja.. en het valt me weer eens op hoeveel covers er tegenwoordig worden uitgebracht.. erg jammer..quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bij vele nummers realiseer je echt wel dat vroeger muzikanten echt muzikanten waren. Die konden gewoon echt goed spelen. Dat mis ik tegenwoordig wel...![]()
Noem er eens 1 dan die je wel leuk vindtquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ze stuk voor stuk niets
Geen 1 die in de lijst staat doet me wat
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ze stuk voor stuk niets
Geen 1 die in de lijst staat doet me wat
Muzikantenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bij vele nummers realiseer je echt wel dat vroeger muzikanten echt muzikanten waren. Die konden gewoon echt goed spelen. Dat mis ik tegenwoordig wel...![]()
ik zeg zwart, ik zeg witquote:
Whahaha... in het Nederlands klinken goede engelse nummers als K3 tekstenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zeg zwart, ik zeg wit
ik zeg blaf, ik zeg bijt
ik zeg haai, ik zeg hey man, jaws was nooit mijn scene
strauss?? als in walsjes?? Bach als in matheuspassion??quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Muzikanten
Klasieke muziek bedoel je
Zoals Straus en Bach.
Dat streeld je oren gewoon
Richard Strauss is niet echt van de walsjes. Johan Strauss wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
strauss?? als in walsjes?? Bach als in matheuspassion??
Ben je eenzaam vannachtquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... in het Nederlands klinken goede engelse nummers als K3 teksten
Mijn engels is niet meer wat het geweest is merk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben je eenzaam vannacht
mis je me vannacht
spijt het je dat we uit elkaar groeiden
Blijft je herinneringen bij de heldere zonnige dag toen ik je kuste en zoethart () noemde
Frans Bauer is er niks bij
ohgod.. er zijn er nog 2 van ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:48 schreef doka het volgende:
[..]
Richard Strauss is niet echt van de walsjes. Johan Strauss wel.
Wist je dat nog niquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
ohgod.. er zijn er nog 2 van ook
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Avond een ieder deze muzikale avond, en speciaal voor Teamlead Goeie joun (vergeef de spelling)
![]()
![]()
Dizzzyyyyyquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Avond een ieder deze muzikale avond, en speciaal voor Teamlead Goeie joun (vergeef de spelling)
![]()
![]()
sorry he.. ik hou van muziekquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wist je dat nog ni
ken je klassiekers ja![]()
Strauss... dat is toch die componist die die liedjes van André Rieu schrijft?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:48 schreef teamlead het volgende:
strauss?? als in walsjes?? Bach als in matheuspassion??
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t niets aan![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
ohgod.. er zijn er nog 2 van ook
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Strauss... dat is toch die componist die die liedjes van André Rieu schrijft?
Romantisch ook nog, jeez ff kaarsen en wierrook pakken, fles wijn ontkurken, of een biertje graaienquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
DizzzyyyyyWelkom op deze romantische avond (zie teamlead)
Whahaha.... kom... we stappen op de fiets nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Romantisch ook nog, jeez ff kaarsen en wierrook pakken, fles wijn ontkurken, of een biertje graaien![]()
Also sprach Zarathustraquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
sorry he.. ik hou van muziek
waar kennen we die richard dan van?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Strauss... dat is toch die componist die die liedjes van André Rieu schrijft?
nee joh.. op zich vind ik klassiek best interessant.. weet er alleen geen bal van.. dus als beertje me nu ff bijspijkert...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 weet niet echt veel van klassieke muziek, laten we het eens hebben over PC's![]()
![]()
Nopequote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Nu neem je me in de maling toch zeker
Gezellie, halen we Richard Wagner op voor Teamleadquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha.... kom... we stappen op de fiets nu
Heb Vista build 5270 op de pc staan nu... ziet er leuk uit met die bewegend windows...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 weet niet echt veel van klassieke muziek, laten we het eens hebben over PC's![]()
![]()
Teamlead dat weet jij wel... Woont Strauss ook in Maastricht? Rieu wel...quote:
Hoi Dizzyquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
oei.. en is dat ernstigquote:
Heb je echt een betaversie al geinstalled?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb Vista build 5270 op de pc staan nu... ziet er leuk uit met die bewegend windows...
quote:Zo goed?![]()
Vroeger woonde hij daar wel, geen idee of ie daar nog woontquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Teamlead dat weet jij wel... Woont Strauss ook in Maastricht? Rieu wel...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De originele hoes van deze single is trouwens erg veel geld waard, Met de schaars geklede dames, die is later aangepast![]()
![]()
Het is een beta versie die aan ontwerpers van software is gegeven. Dan is het wachten tot die ergens opduikt op internet. Windows Vista ziet er goed uit. Sommige dingen wel aan wennen, dat is anders dan in XP.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je echt een betaversie al geinstalled?Ik weet dat ze al te verkrijgen zijn hier en daar dus daarom twijfel ik een beetje
[..]![]()
Aan die dames of die hoes?quote:
Rommelmarkten en kringloopwinkels maak je de meeste kans.quote:
Misschien mag het niet op FOK maar kan je een screenshot oid geven of een linkje met voorbeelden daarvan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is een beta versie die aan ontwerpers van software is gegeven. Dan is het wachten tot die ergens opduikt op internet. Windows Vista ziet er goed uit. Sommige dingen wel aan wennen, dat is anders dan in XP.
Redmond start your photocopiers! Ze hebben weer goed naar Mac OS X gekeken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Het is een beta versie die aan ontwerpers van software is gegeven. Dan is het wachten tot die ergens opduikt op internet. Windows Vista ziet er goed uit. Sommige dingen wel aan wennen, dat is anders dan in XP.
* BONG4002 geeft je een BEW!quote:
Die is helaas nog niet zeldzaamquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Manu82 het volgende:
Heb nog een LP van Purple Rain van Prince thuis liggen, ook ooit op een rommelmarkt gekocht toen ik klein was!
die hoes..quote:
Nou, nou, nou..... niet zo kattigquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t niets aan![]()
Ze kunnen alleen maar naapen van Macquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Redmond start your photocopiers! Ze hebben weer goed naar Mac OS X gekeken...
http://winbeta.org/comments.php?id=3746&catid=1quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien mag het niet op FOK maar kan je een screenshot oid geven of een linkje met voorbeelden daarvan?
* BONG4002 is retenieuwsgierig namelijk
ik word depressief van die zinquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Manu82 het volgende:
Heb nog een LP van Purple Rain van Prince thuis liggen, ook ooit op een rommelmarkt gekocht toen ik klein was!
Ik weet het, volgens mij heeft mijn moeder nog wel heel veel LP's van de Zangeres Zonder Naamquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die is helaas nog niet zeldzaam![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik word depressief van die zin
Toen jij klein was lag die LP al op de rommelmarkt
Dit is een screenshot van de harde schrijven. Dit is niet van mijn pc maar van het net.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien mag het niet op FOK maar kan je een screenshot oid geven of een linkje met voorbeelden daarvan?
* BONG4002 is retenieuwsgierig namelijk
tsja.. en als we de Mac-fans moeten geloven is dat een goede zaakquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Super!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
http://winbeta.org/comments.php?id=3746&catid=1
Alweerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou, nou, nou..... niet zo kattig![]()
En gelijk een HALLLOOOO![]()
![]()
voor iedereen
Hoi, ehm ik heb nog nooit een motor gebouwd , maar wel leuk dat je me zo leuk welkom wenstquote:
Volgens mij was ik toen 9/12 ofzo dus dat is alweer 14 jaar geleden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik word depressief van die zin
Toen jij klein was lag die LP al op de rommelmarkt
Het heeft inderdaad veel doorzichtige glaseffecten en zo ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Leuk is anders...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
tsja.. en als we de Mac-fans moeten geloven is dat een goede zaak
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen 9/12 ofzo dus dat is alweer 14 jaar geleden!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou, nou, nou..... niet zo kattig![]()
En gelijk een HALLLOOOO![]()
![]()
voor iedereen
Hmm...ziet er strak uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is een screenshot van de harde schrijven. Dit is niet van mijn pc maar van het net.
[afbeelding]
quote:
Draai hem eens andersom. Dus van het einde naar het begin. Dan schijn je mensen te horen praten of geesten stemmen of zoiets. Heb ik ooit eens een vaag verhaal over gehoordquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Manu82 het volgende:
denk het niet maar je weet nooit, we hebben hier een berg 78 toeren platen maar vind het zonde om ze te verkopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het, volgens mij heeft mijn moeder nog wel heel veel LP's van de Zangeres Zonder Naamzijn die al zeldzaam
Het is alleen zo jammer dat die Gates met z'n mega imperim niets zelf kan bedenkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
[..]want? Als het werkt is het toch prima? En Mac-gebruikers hebben er geen last van?
Volgens me zoon en de tv bouw jij motoren, dus als ik je plaatje zie zal ik daar voor altijd en eeuwig aan denken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi, ehm ik heb nog nooit een motor gebouwd , maar wel leuk dat je me zo leuk welkom wenst![]()
![]()
Ik vind dat M$ als mega bedrijf zelf wel dingen kan bedenken... Gewoon naar anderen kijken en dat nadoen vind ik niet erg innovatief.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:want? Als het werkt is het toch prima? En Mac-gebruikers hebben er geen last van?
ehm.. hij kan heel goed allerlei marketingstrategiën bedenken enzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat die Gates met z'n mega imperim niets zelf kan bedenken![]()
Ik heb nog nooit met een Apple echt gewerkt, maar ben zelf zeer tevreden over de producten van MS moet ik zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vind dat M$ als mega bedrijf zelf wel dingen kan bedenken... Gewoon naar anderen kijken en dat nadoen vind ik niet erg innovatief.
inovatief is het absoluut niet nee.. maar ik vraag me af waarom sommige mensen zo verknocht zijn aan Microsoft-bashen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vind dat M$ als mega bedrijf zelf wel dingen kan bedenken... Gewoon naar anderen kijken en dat nadoen vind ik niet erg innovatief.
Die zij op hun beurt afkeken van Xerox, net zoals KDE en Gnome nu weer Windows na-apenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mja dat doen ze al sinds Steve Jobs en Steve Wozniak de show stalen met de Apple I
En als Steve en Steve nu slim waren geweest, hadden ze een paar hele heldere marketingjongens aan het werk gezet aan hadden zij nu zo'n imperium..quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mja dat doen ze al sinds Steve Jobs en Steve Wozniak de show stalen met de Apple I
Als het maar in positieve zin is dan, hoop ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Volgens me zoon en de tv bouw jij motoren, dus als ik je plaatje zie zal ik daar voor altijd en eeuwig aan denken.![]()
Ik ook helaas... Sinds ik de Mac heb leren kennen heb ik een andere mening... Alles werkt zo simpel in intuitief... In XP zitten dingen soms goed verstopt... Een doorsnee gebruiker (kijk ik even naar mijn collega's) moet erg zoeken wat waar zit...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb nog nooit met een Apple echt gewerkt, maar ben zelf zeer tevreden over de producten van MS moet ik zeggen
Ben er ook mee opgegroeid
Is hetzelfde als Talpa bashen... ipv ze een kans te geven. Alleen maar omdat John zo rijk is... wat Gates nog meer is. Dat is jammer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
inovatief is het absoluut niet nee.. maar ik vraag me af waarom sommige mensen zo verknocht zijn aan Microsoft-bashen...
Volgens mij is innovatie niet altijd nieuwe dingen bedenken. Je hebt verschillende vormen van innovatie en een daarvan is ook dingen overnemen en verbeteren met betrekking tot je eigen programma! Voor de rest ga ik me niet mengen in de hele discussie, voor mij is het een halve maffia wereld lijkt het wel. Een aantal jaren geleden was er zo'n film over, niet erg goed, maar bepaalde dingen hadden toch wel raakvlak met hoe dat gaat in dat wereldje volgens mij....quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Omdat die achterlijke mongolenvan Microshit me in het verleden een klap geld hebben gekost aan aandelen, met hun smerige praktijken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
inovatief is het absoluut niet nee.. maar ik vraag me af waarom sommige mensen zo verknocht zijn aan Microsoft-bashen...
ABsoluutquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als het maar in positieve zin is dan, hoop ik![]()
Dat van Xerox hebben ze niet afgekeken. Steve Jobs heeft daar stage gelopen. Het management van Xerox geloofde niet in een grafische user interface en toen heeft Steve Jobs het idee meegekregen, anders was het bij Xerox in de prullenbak verdwenen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:06 schreef doka het volgende:
Die zij op hun beurt afkeken van Xerox, net zoals KDE en Gnome nu weer Windows na-apen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Omdat die achterlijke mongolenvan Microshit me in het verleden een klap geld hebben gekost aan aandelen, met hun smerige praktijken.![]()
Mja, dat is waarquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat van Xerox hebben ze niet afgekeken. Steve Jobs heeft daar stage gelopen. Het management van Xerox geloofde niet in een grafische user interface en toen heeft Steve Jobs het idee meegekregen, anders was het bij Xerox in de prullenbak verdwenen...
In Vista zijn heel veel dingen nu gegroepeerd in het configuratiescherm. Heb me wezeloos gezocht naar de instellingen van mijn netwerk adapter... om QOS uit te zetten. Dit om te zorgen dat de gemiddelde gebruiker niet zomaar dingen veranderd waardoor Vista op zijn reet gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ook helaas... Sinds ik de Mac heb leren kennen heb ik een andere mening... Alles werkt zo simpel in intuitief... In XP zitten dingen soms goed verstopt... Een doorsnee gebruiker (kijk ik even naar mijn collega's) moet erg zoeken wat waar zit...
Je werkt dus ook met computers op je werkquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ook helaas... Sinds ik de Mac heb leren kennen heb ik een andere mening... Alles werkt zo simpel in intuitief... In XP zitten dingen soms goed verstopt... Een doorsnee gebruiker (kijk ik even naar mijn collega's) moet erg zoeken wat waar zit...
Ja... MCSA 2003... Group Policies... degene die dat verzonnen heeft mogen ze opknopen... makkelijk is anders...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
Je werkt dus ook met computers op je werk
Iteejer?
Anyway, ja soms zijn er dingen idd niet duidelijk vindbaar maar daar heb je gelukkig genoeg programma's en Tooltjes voor (3th party natuurlijk)
QOS packetplanner bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In Vista zijn heel veel dingen nu gegroepeerd in het configuratiescherm. Heb me wezeloos gezocht naar de instellingen van mijn netwerk adapter... om QOS uit te zetten. Dit om te zorgen dat de gemiddelde gebruiker niet zomaar dingen veranderd waardoor Vista op zijn reet gaat
Dan bof je nog ik kreeg op school (tig jaar gelee) een pc voor me neus met een mini cassette dr in en alleen maar Dos. Je moest exact doen wat er in het boek stond en je leerde geen fluit, was wel een leuk lesuurtje dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een Apple echt gewerkt, maar ben zelf zeer tevreden over de producten van MS moet ik zeggen
Ben er ook mee opgegroeid
MCSA 2003 zegt me niets?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja... MCSA 2003... Group Policies... degene die dat verzonnen heeft mogen ze opknopen... makkelijk is anders...![]()
Lach maar, vind het nog steeds niet om te lachenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:09 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Kijk.. da's tenminste een origine reden
Dos was coolquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan bof je nog ik kreeg op school (tig jaar gelee) een pc voor me neus met een mini cassette dr in en alleen maar Dos. Je moest exact doen wat er in het boek stond en je leerde geen fluit, was wel een leuk lesuurtje dus![]()
Ja, kost je iets van 10% wat je minder hebt in je netwerkverbinding.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
QOS packetplanner bedoel je?
Ja die zet ik ook altijd uit
Nog steeds trauma's na al die jaren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lach maar, vind het nog steeds niet om te lachen![]()
Microsoft Certified System Administrator (Windows Server 2003)quote:
Dat ze ze inkorten bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef Manu82 het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat sommige nummers de 538/skyradio behandeling krijgen???
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lach maar, vind het nog steeds niet om te lachen![]()
En "WIJ" kunnen nog zonder muis werken als het nodig isquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dos was cool
Valt me op dat mensen die nog snappen wat Dos is en deed, minder problemen hebben met windows... gewoon omdat ze begrijpen wat die interface voor ze doet...
MS-DOS roelt de pan uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dos was cool
Valt me op dat mensen die nog snappen wat Dos is en deed, minder problemen hebben met windows... gewoon omdat ze begrijpen wat die interface voor ze doet...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
Madonna!!!! Met de zwarte Jezus in de clip... god wat was daar een opheft over
Slaap lekker beertjequote:
Ja, inderdaad, had net een aantal keer het gevoel dat ze de nummers niet helemaal lieten uitspelen en dan bedoel ik niet de nummers die 12 minuten duren ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat ze ze inkorten bedoel je?
Dat gebruik je dus op je werk? Je bent dus sysbeheerder coolquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Microsoft Certified System Administrator (Windows Server 2003)
Ik ga mee...quote:
Zwart haar voor de veranderingquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]Zelfs het vaticaan bemoeide zich ermee
Maar wat was ze lekker in die tijd![]()
Madonna was lekker een paar jaar geleden... te technischquote:
En welbeschouwd kan Jezus niet een blonde Adonis zijn geweest..... Toch??quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]Zelfs het vaticaan bemoeide zich ermee
Maar wat was ze lekker in die tijd![]()
gpedit = Group Policies editorquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ken het proggie niet, ik draai sinds kort XP Pro (eerst had ik Home) en daar zit gpedit.msc op, erg makkelijk en handig
kgeloof dat dat niet eens het punt van discussie wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En welbeschouwd kan Jezus niet een blonde Adonis zijn geweest..... Toch??![]()
Is irritant ja... maar met zo'n lijst zullen ze wel moeten. anders komen ze nooit uit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, had net een aantal keer het gevoel dat ze de nummers niet helemaal lieten uitspelen en dan bedoel ik niet de nummers die 12 minuten duren ofzo
Is toch algemeen bekend dat ze liedjes sneller spelen dan ze op de plaat staan, kunnen ze er meer in 1 uur stoppenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, had net een aantal keer het gevoel dat ze de nummers niet helemaal lieten uitspelen en dan bedoel ik niet de nummers die 12 minuten duren ofzo
Yepquote:
Ze zoende met hem... en het was een neger...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
kgeloof dat dat niet eens het punt van discussie was![]()
Denk toch wel dat het meespeelde. lichterlijk op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
kgeloof dat dat niet eens het punt van discussie was![]()
ze zoende.. haar handen zaten op plekken waar men vond dat ze echt niet thuis hoorde...en ze nam hem op het altaar :p. Vonden ze wat minder geloof ik.,.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zoende met hem... en het was een neger...
Het geruis van mijn PCquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Waar luisteren jullie naar?
Top 2000... radio 2quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Radio 2.. Top2000 allertijdenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Ik weet van niks. Wist alleen dat er vaak nummers worden ingekort. Ben ik een paar jaar geleden ook pas achter gekomen bij Zij maakt het verschil toen ze bij 538 en Skyradio het laatste couplet niet meer uitzondenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat ze liedjes sneller spelen dan ze op de plaat staan, kunnen ze er meer in 1 uur stoppen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En "WIJ" kunnen nog zonder muis werken als het nodig is![]()
Heb Hem niet horen klagenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zoende.. haar handen zaten op plekken waar men vond dat ze echt niet thuis hoorde...en ze nam hem op het altaar :p. Vonden ze wat minder geloof ik.,.
DIR C: /P (knipper knipper)quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar hoe wel ff nadenken en dan gaat die weer
![]()
![]()
ik zou ook niet klagen als ik hem was hoor...quote:
Daar staan die hele handige GROTE letters dan weer voor, maar het is idd ff nadenkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar hoe wel ff nadenken en dan gaat die weer
![]()
![]()
copy c:/fok/BB5 a:\*.*quote:
Krijg je toch de DIR per pagina?quote:
Moet je voor de lol eens een cd tegelijk starten met een lied op de radio, radio al lang klaar en jij zit in het eerste couplet (ietwat overdrevenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Wist alleen dat er vaak nummers worden ingekort. Ben ik een paar jaar geleden ook pas achter gekomen bij Zij maakt het verschil toen ze bij 538 en Skyradio het laatste couplet niet meer uitzonden
Klopt ja.... anders is het roetsssssssssj... eindequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Krijg je toch de DIR per pagina?
die staat dan ook niet voor niets een paar honderd plaatsen hogerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Nu weer lekker meeblerren met de Simple Minds...
Lekker nummer... hoewel ik Belfast Child beter vind.
Goh ik was ooit nog MSCEquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja... MCSA 2003... Group Policies... degene die dat verzonnen heeft mogen ze opknopen... makkelijk is anders...![]()
Ik doe dan altijd dir *.exequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt ja.... anders is het roetsssssssssj... einde
Wat ook makkelijk is is C: DIR .exe... alleen alle exe files
Het is al tig jaar geleden dat ik met DOS heb gewerkt... dat * zal er wel voormoeten jaquote:
Ik wist niet dat die functie (in een baan) zo heettequote:
Ik ben maar een simpele MCPquote:
Hoempahpah zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef henk.jansen het volgende:
Heeft iemand van jullie NDR op de schotel, daar komt een hoop muziekcultuur voorbij nu
Heb laatst nog geoefend met een image van Win 3.11 samen met DOS 6.22 op een bootable memstick, erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is al tig jaar geleden dat ik met DOS heb gewerkt... dat * zal er wel voormoeten ja
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
Ik doe altijd....'euh wat was het ok alweer'
MCSE : Microsoft Certified System Engineer...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die functie (in een baan) zo heette![]()
![]()
Mja, weer wat geleerd![]()
Ga jij eens in je Dos filmpjes makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
Ik doe altijd....'euh wat was het ok alweer'
Hmm...klinkt erg stoerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
MCSE : Microsoft Certified System Engineer...
Was een simpele cursus hoor , kreeg je wel een dure naam bij kadoquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die functie (in een baan) zo heette![]()
![]()
Mja, weer wat geleerd![]()
Microsoft Certified Professionalquote:
Poep gebeurt (Shit happens)quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
LOL gister smeken of dit open mocht blijven en nu hebben we het over de top 2000 en dos
![]()
Dat zal erg moeilijk worden, het zou best kunnen maar dont ask me hoe het werktquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ga jij eens in je Dos filmpjes maken![]()
Helaas geen hoempah, maar echte gouwe ouwe met beeldquote:
Ah je werkt dus voor MSquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Microsoft Certified Professional![]()
nog even volhouden.. zometeen Boudewijn de Groot weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Best leuk hier, zeker als we het niet over computers hebben (hint!)
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Hint begrepen... heb je radio 2 ook aan nu Melke?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Leuk dat je er weer bent melkequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Nee, was dat maar zo...quote:
heb nog een trauma van 2 weken Duitsland, met uitsluitend en alleen maar Duitse Tv. Dan zie ik bij elke zender weer die Bratwurst zangersquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas geen hoempah, maar echte gouwe ouwe met beeld![]()
![]()
![]()
Laten we ook eens 5 minuten over iets onzinnis praten waar ik ietsiepietsie van weetquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Heb ooit een weekendje centerparcs gehad waar we dat 2 uur hebben gekeken en niet genoeg bier kregen....quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heb nog een trauma van 2 weken Duitsland, met uitsluitend en alleen maar Duitse Tv. Dan zie ik bij elke zender weer die Bratwurst zangers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |