BEW!quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens de goede dan
[afbeelding]
Doe je haar los... maak me geeeeekkkkkquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef ChantalC het volgende:
* zwaait wild met de haren, dansend op tafel
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bleg moet dat nou de top 2000
Vind t niets aan![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef ChantalC het volgende:
Vind ze stuk voor stuk nietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef teamlead het volgende:
[..]huh? Niet alle 2000 nummers zijn even goed nee... en de volgorde kun je over discussieren.. maat t blijven stuk voor stuk juweeltjes hoor
Bij vele nummers realiseer je echt wel dat vroeger muzikanten echt muzikanten waren. Die konden gewoon echt goed spelen. Dat mis ik tegenwoordig wel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef teamlead het volgende:huh? Niet alle 2000 nummers zijn even goed nee... en de volgorde kun je over discussieren.. maat t blijven stuk voor stuk juweeltjes hoor
vaak wel ja.. en het valt me weer eens op hoeveel covers er tegenwoordig worden uitgebracht.. erg jammer..quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bij vele nummers realiseer je echt wel dat vroeger muzikanten echt muzikanten waren. Die konden gewoon echt goed spelen. Dat mis ik tegenwoordig wel...![]()
Noem er eens 1 dan die je wel leuk vindtquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ze stuk voor stuk niets
Geen 1 die in de lijst staat doet me wat
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind ze stuk voor stuk niets
Geen 1 die in de lijst staat doet me wat
Muzikantenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bij vele nummers realiseer je echt wel dat vroeger muzikanten echt muzikanten waren. Die konden gewoon echt goed spelen. Dat mis ik tegenwoordig wel...![]()
ik zeg zwart, ik zeg witquote:
Whahaha... in het Nederlands klinken goede engelse nummers als K3 tekstenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zeg zwart, ik zeg wit
ik zeg blaf, ik zeg bijt
ik zeg haai, ik zeg hey man, jaws was nooit mijn scene
strauss?? als in walsjes?? Bach als in matheuspassion??quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Muzikanten
Klasieke muziek bedoel je
Zoals Straus en Bach.
Dat streeld je oren gewoon
Richard Strauss is niet echt van de walsjes. Johan Strauss wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
strauss?? als in walsjes?? Bach als in matheuspassion??
Ben je eenzaam vannachtquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha... in het Nederlands klinken goede engelse nummers als K3 teksten
Mijn engels is niet meer wat het geweest is merk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben je eenzaam vannacht
mis je me vannacht
spijt het je dat we uit elkaar groeiden
Blijft je herinneringen bij de heldere zonnige dag toen ik je kuste en zoethart () noemde
Frans Bauer is er niks bij
ohgod.. er zijn er nog 2 van ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:48 schreef doka het volgende:
[..]
Richard Strauss is niet echt van de walsjes. Johan Strauss wel.
Wist je dat nog niquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
ohgod.. er zijn er nog 2 van ook
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Avond een ieder deze muzikale avond, en speciaal voor Teamlead Goeie joun (vergeef de spelling)
![]()
![]()
Dizzzyyyyyquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Avond een ieder deze muzikale avond, en speciaal voor Teamlead Goeie joun (vergeef de spelling)
![]()
![]()
sorry he.. ik hou van muziekquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wist je dat nog ni
ken je klassiekers ja![]()
Strauss... dat is toch die componist die die liedjes van André Rieu schrijft?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:48 schreef teamlead het volgende:
strauss?? als in walsjes?? Bach als in matheuspassion??
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bleg moet dat nou de top 2000
Vind t niets aan![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
ohgod.. er zijn er nog 2 van ook
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Strauss... dat is toch die componist die die liedjes van André Rieu schrijft?
Romantisch ook nog, jeez ff kaarsen en wierrook pakken, fles wijn ontkurken, of een biertje graaienquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
DizzzyyyyyWelkom op deze romantische avond (zie teamlead)
Whahaha.... kom... we stappen op de fiets nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Romantisch ook nog, jeez ff kaarsen en wierrook pakken, fles wijn ontkurken, of een biertje graaien![]()
Also sprach Zarathustraquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
sorry he.. ik hou van muziek
waar kennen we die richard dan van?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Strauss... dat is toch die componist die die liedjes van André Rieu schrijft?
nee joh.. op zich vind ik klassiek best interessant.. weet er alleen geen bal van.. dus als beertje me nu ff bijspijkert...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 weet niet echt veel van klassieke muziek, laten we het eens hebben over PC's![]()
![]()
Nopequote:Op vrijdag 30 december 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Nu neem je me in de maling toch zeker
Gezellie, halen we Richard Wagner op voor Teamleadquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha.... kom... we stappen op de fiets nu
Heb Vista build 5270 op de pc staan nu... ziet er leuk uit met die bewegend windows...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 weet niet echt veel van klassieke muziek, laten we het eens hebben over PC's![]()
![]()
Teamlead dat weet jij wel... Woont Strauss ook in Maastricht? Rieu wel...quote:
Hoi Dizzyquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
oei.. en is dat ernstigquote:
Heb je echt een betaversie al geinstalled?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb Vista build 5270 op de pc staan nu... ziet er leuk uit met die bewegend windows...
quote:Zo goed?![]()
Vroeger woonde hij daar wel, geen idee of ie daar nog woontquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Teamlead dat weet jij wel... Woont Strauss ook in Maastricht? Rieu wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |