Nogmaals sorry.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:31 schreef ChantalC het volgende:
Ik ben niet moeders mooiste en ik ben niet al te vlug...
Wie vertel je dat...?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:31 schreef ChantalC het volgende:
Ik ben niet moeders mooiste en ik ben niet al te vlug...
Ik zong ff mee met De Dijkquote:
De tijd vliegt! Wat duurt er dan nog 3 maanden? Of is het nog maar 2,5?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijkOf ik antwoord geef is een tweede.
![]()
Nou ze zong nog wel een stukje, maar verder heb ik het gemistquote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
maarre: niemand die dus gehoord heeft welke mail er werd voorgelezen bij Twarres
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ze zong nog wel een stukje, maar verder heb ik het gemist![]()
Rommerommerdebom
Klaske slat op har nije trom
Dy't hat se krigen fan har Heit
en ik leauw wol dat it har leit
Se slat er teminsten flink op los
Sa lûd dat Heit tinkt: ik bin sels de klos
Wat in kabaal makket dat fanke
Ik kin der sûver wol fan janke!
Tokking 2 me?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:35 schreef ChantalC het volgende:
...maar ik kan van je houwe.... zoals niemand anders kan....
* lief kijkt
Mooie film... idd...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:36 schreef cuall het volgende:
Once upon a time in the west![]()
Oh die film heb ik inmiddels zeker 7x gezien............en vind hem nog steeds mooi
Wat jij wil ventje...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:36 schreef demins het volgende:
Tokking 2 me?
Als je je ogen dicht doet... Ik krijg dan altijd beelden van friese waddeneilanden enzo...quote:
Nee het is nu nog precies 3 maanden, dan gaan we met de caravan heerlijk kamperen.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:35 schreef demins het volgende:
[..]
De tijd vliegt! Wat duurt er dan nog 3 maanden? Of is het nog maar 2,5?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet... Ik krijg dan altijd beelden van friese waddeneilanden enzo...![]()
Korte interrupt.quote:
Sleurhut!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:38 schreef Yolande het volgende:
Nee het is nu nog precies 3 maanden, dan gaan we met de caravan heerlijk kamperen.![]()
![]()
Wat mooi, dit klein geluk!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:38 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee het is nu nog precies 3 maanden, dan gaan we met de caravan heerlijk kamperen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet... Ik krijg dan altijd beelden van friese waddeneilanden enzo...![]()
Grobbequote:Op donderdag 29 december 2005 23:39 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Korte interrupt.
Hai Cuall, ik heb je soms gelezen!
De strekking van deze post is eigenlijk een kleine loftuiting.![]()
PC-eend - gobble, gobble![]()
Coos - LTNS (go figure)
Node gemist - Het Nachtpastoraat
De rest is toch de hort op elders..
Btw, petje af nieuwkomers:
Demons
Versadingetje
Tja, wat een takke post.................
Lama!
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:Wat zullen we drinken... 7 dagen lang....*O*
Vlieland...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:Van once upon a time
welke eilanden ben jij geweest
Zag je hoe mooi onze reacties op Yolande elkaar aanvulden, zal ik maar zeggen?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:43 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:19 schreef demins het volgende:
Zag je hoe mooi onze reacties op Yolande elkaar aanvulden, zal ik maar zeggen?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:22 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW
Had Dagonet ipv het bb forum maar gelijk het complete forum gesloten?![]()
Inderdaad...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:22 schreef teamlead het volgende:
Grönemeyer is sowieso ongelofelijk goed.. Erg ondergewaardeerd hier
Zoek jij maar eens de goede danquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
Nu wel weer?
leuk.. iedere keer 1 post en dan weer down
loopt lekker iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:39 schreef ChantalC het volgende:
Fok! Fok! forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |