Het heel wat lp's van zequote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef henk.jansen het volgende:
Voor Yes moeten we bij Yolande wezen als fan
Hoezo?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef teamlead het volgende:
btw: Twarres al geweest zie ik netHad niet iemand ff een gil kunnen geven
![]()
Nou dat zou best kunnen, al was toen meestal zo stoned als een garnaalquote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef demins het volgende:
[..]
Had je mij kunnen zien! Net als bij de meeste andere concerten van Lou Reed!![]()
Fanclub van twarresquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
Heeft iemand toevallig nog gehoord welke "stem-mail" er bij Twarres werd voorgelezen? Ik moet verdorie nog een stukkie in elkaar flansen voor de fanclub en heb het zelf gemist...
Ja, toen ik Yolande heb leren kennen kreeg ik ook een muziek opleiding.quote:
Jij een twarres fanquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
Heeft iemand toevallig nog gehoord welke "stem-mail" er bij Twarres werd voorgelezen? Ik moet verdorie nog een stukkie in elkaar flansen voor de fanclub en heb het zelf gemist...
Ja lieverdquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef teamlead het volgende:
ehm Snaptnix.. ?
Dan moet je me gezien hebben!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat zou best kunnen, al was toen meestal zo stoned als een garnaal![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, toen ik Yolande heb leren kennen kreeg ik ook een muziek opleiding.
Toen ze bij me kwam wonen kreeg ik er gelijk een aantal lp's bij waarvan ik niet wist wat ik mee aan moest![]()
Maar later toch wel weten te waarderen die muziek (en Yolande ook tuurlijk)![]()
![]()
![]()
Koos!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Fanclub van twarres![]()
Teamleadben je van je geloof af gevallen
Ben ruim twee jaar geleden met mijn oudste dochter (toen 13) naar in concert van Twarres geweest, hier in Nijmegen. Erg leuk! Moest alleen na het concert nog twee uur in de bar wachten tot mevrouw d'r handtekening had gescoordquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
mja.. dat misverstand moeten we misschien nu maar eens uit de wereld helpen... Ik woon dan nu wel in limbabwe, maar ben eigenlijk Fries....quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Jij fan van twarres, als Limbo.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
2x naar een concert van ze geweest in Ahoy.![]()
![]()
![]()
Joh?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
mja.. dat misverstand moeten we misschien nu maar eens uit de wereld helpen... Ik woon dan nu wel in limbabwe, maar ben eigenlijk Fries....
Ben geboren in Oldehaske en toen ik een jaar of 21 was naar het zuiden afgezakt
Jawel, alhoewel eerst kijken van wat voor muziek ze houd en dan verder kijkenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
in omgekeerde volgorde toch hoop ik
![]()
Ik kan het ook goed vinden met Yolande, snap dat nu nog beter![]()
tsja... werk he...quote:
Versta je dat limburgs wel dan?quote:
Echt waar joh?!?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. dat misverstand moeten we misschien nu maar eens uit de wereld helpen... Ik woon dan nu wel in limbabwe, maar ben eigenlijk Fries....
Ik had toen een vriendje die helemaal gek was van Yes en die betaalde de kaartjes, ik zat nog op school. Is een jaar of 32 geleden...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, ben wel een beetje jaloers
, verdiende toen nog niet zoveel centjes.
kost wat moeite, maar tis te doenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Versta je dat limburgs wel dan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef teamlead het volgende:
kost wat moeite, maar tis te doen
mar leiver Frysk
Je moet ook inderdaad wel uit Friesland komen om Limburg als een verbetering te beschouwen.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik had toen een vriendje die helemaal gek was van Yes en die betaalde de kaartjes, ik zat nog op school. Is een jaar of 32 jaar geleden...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
heb je ons hier een beetje in de zeik zitten nemen al die tijd
![]()
Mazzelaarquote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik had toen een vriendje die helemaal gek was van Yes en die betaalde de kaartjes, ik zat nog op school. Is een jaar of 32 geleden...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je zwanger?![]()
Hahaha.. nee hoor ben ik te oud voor![]()
Of vragen ze dat allemaal?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je moet ook inderdaad wel uit Friesland komen om Limburg als een verbetering te beschouwen.
Sorry.![]()
[..]
Je moet ook inderdaad wel uit Friesland komen om Limburg als een verbetering te beschouwen.
Sorry.![]()
[..]
Sorry.![]()
http://top2000.radio2.nl/2005/site/page/andereverhalen/2944/1480quote:Op donderdag 29 december 2005 23:29 schreef teamlead het volgende:
maarre: niemand die dus gehoord heeft welke mail er werd voorgelezen bij Twarres
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
http://top2000.radio2.nl/2005/site/page/andereverhalen/2944/1480
Dat doe je goed!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
http://top2000.radio2.nl/2005/site/page/andereverhalen/2944/1480
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |