quote:Op donderdag 29 december 2005 22:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik nam een slok van mijn Lambrusco... Het kwam er alleen uit de verkeerde gaten uit...![]()
Dank dank...quote:
Palingpop...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef teamlead het volgende:wat is dit voor nummer? Zegt me helemaal niks??
Weet niet welk nummer het is, maar hij klinkt me wel bekend in de oren denk ik dan....quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef teamlead het volgende:wat is dit voor nummer? Zegt me helemaal niks??
Palingsound, ook van voor jou tijdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef teamlead het volgende:wat is dit voor nummer? Zegt me helemaal niks??
Sommige nummers zijn wel goed maar het moet niet te nostalgisch wordenquote:
Is, ook van voor mijn tijd, maar wie kan de legendarische Piet Veerman nou vergetenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Palingsound, ook van voor jou tijd![]()
Cats, Marian
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Palingsound, ook van voor jou tijd![]()
Tot morgen Flugel !quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin weer aardig moe te worden![]()
Ik zie jullie morgen
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]zoals wel meer uit deze lijst
Palingsound.. nog steeds niet verboden in dit land
Moet zeggen dat Jan Smit er toch een geheel nieuwe draai aan heeft gegevenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Jan Smit er toch een geheel nieuwe draai aan heeft gegeven
Boom Boom Bailliando is best een melig nummer als je gedronken hebt in de kroegquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef Manu82 het volgende:
Moet zeggen dat Jan Smit er toch een geheel nieuwe draai aan heeft gegeven
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Maar om nu te zeggen dat het een verbetering is.....
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Boom Boom Bailliando is best een melig nummer als je gedronken hebt in de kroeg![]()
Ik kan muziek verzinnen die slechter is dan de pailng sound.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Boom Boom Bailliando is best een melig nummer als je gedronken hebt in de kroeg![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Maar om nu te zeggen dat het een verbetering is.....
Voor de liefhebbers:quote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef ChantalC het volgende:
quote:Boom Boom Bailando,
dans met mij de tango.
Boom Boom Bailando,
dans met mij vannacht.
Het is net of je speelt met m'n benen,
ik loop te zweven als jij naar me lacht.
Boom Boom Bailando,
dans met mij de tango.
Boom Boom Bailando,
jij heb mij in je macht.
Senorita voor jou zet ik alles opzij,
ik heb zolang op jou gewacht.
Een dans als de tango heeft z'n eigen taal,
het leven is niet meer zo stil.
Iedere beweging haar eigen verhaal,
vertel me zoveel als je wil.
Ja de passie, het ritme, de charme, het lust,
de tango heeft alles ineen.
En als jij degene bent die mij dan kust,
voel ik me niet meer zo alleen.
Boom Boom Bailando,
dans met mij de tango.
Boom Boom Bailando,
dans met mij vannacht.
Boom Boom Bailando,
dans met mij de tango.
Boom Boom Bailando,
jij heb mij in je macht.
Ik leef in een wereld van dans en muziek,
stilte is mij niet bekent.
De hele dag door is het feest want je ziet,
ik ben het niet anders gewend.
Ja die hartstocht, jouw lichaam der manen der wijn, iemand die mij tegenhoud.
Door te dansen kwam jij in mijn leven voorbij,
ja jij met je hartje van goud.
Boom Boom Bailando,
dans met mij de tango.
Boom Boom Bailando,
dans met mij vannacht.
Boom Boom Bailando,
dans met mij de tango.
Boom Boom Bailando,
jij heb mij in je macht.
psies, als ik gedronken heb, maakt het me op een gegeven moment allemaal geen fuck meer uit en gaat het alleen nog maar om met wie ik er ben. Al zetten ze Bach op in de kroegquote:Op donderdag 29 december 2005 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]Als je genoeg gedronken hebt, is alles gezellig.. maar dan is het nog geen goeie muziek natuurlijk
Janse Bagge is top in een kroeg, maar muzikaal niet echt bijzonder hoor
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:53 schreef ChantalC het volgende:
Voor de liefhebbers:
<..>
stilte is mij niet bekent.
<..>
quote:
het wordt nog ergerquote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef ChantalC het volgende:
Walk on the wild side... my god...![]()
We verschillen een beetje van smaak maar dat geeft helemaal nietquote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Een opwarmertje voor 605 en 604! Mijn all-time-favourites!![]()
![]()
![]()
Lou Reed!!!!!!!!! Velvet Underground!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef ChantalC het volgende:
Demins? Ik moet je wat bekennen... Uhm... sjips.... uh.... eh... nou ja... eigenlijk raak ik best opgewon...uh... opgewonden van je... Slaap 's nachts amper....
![]()
Nâh, kijk dan maar nog eens naar zijn geboortejaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef ChantalC het volgende:
Demins? Ik moet je wat bekennen... Uhm... sjips.... uh.... eh... nou ja... eigenlijk raak ik best opgewon...uh... opgewonden van je... Slaap 's nachts amper....
![]()
Lou Reed, ben ik ook nog eens naar een concert van geweest ergens in '72 volgens mijquote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef ChantalC het volgende:
![]()
Weet ik toch!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef ChantalC het volgende:
![]()
Ken je de tekst?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef demins het volgende:
Lou Reed!!!!!!!!! Velvet Underground!!!!!!!!!
Eindelijk..quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef ChantalC het volgende:
![]()
Take a walk on the wildsidequote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Lou Reed, ben ik ook nog eens naar een concert van geweest ergens in '72 volgens mij![]()
![]()
Had je mij kunnen zien! Net als bij de meeste andere concerten van Lou Reed!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Lou Reed, ben ik ook nog eens naar een concert van geweest ergens in '72 volgens mij![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meid toch, nou Demins weet daar wel raad mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |