Die broers zijn wel heel sterk!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Getuigt toch wel van lef hoor als je het huis van je broer kraakt!![]()
Het huis van mijn broer staat in Rio de Janeiro (incl beveiliging)... Slecht planquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een eigen plekje om te wonen... zit bij zijn broer..
Nee man, net 1 ZAtje pasquote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef henk.jansen het volgende:
Zonder baard en genoeg drank op![]()
Maar als het lukt heb je ook wat. Goed plan.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef ChantalC het volgende:
Het huis van mijn broer staat in Rio de Janeiro (incl beveiliging)... Slecht plan![]()
Die 2 kraken binnen nu en een jaar een rijtjeshuis en betalen netjes iedere maand hun huurquote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
Als hij bij Dido in trekt is hij verloren![]()
Leuk vakantie adresjequote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het huis van mijn broer staat in Rio de Janeiro (incl beveiliging)... Slecht plan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef Manu82 het volgende:
Heb toch maar op een gegeven moment gewoon een pak suiker van boven over hun leeggegooid.
Ja die heeft ie ook nog... Ik doe iets verkeerd...quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Getuigd toch wel van lef hoor als je het huis van je broer kraakt!![]()
nee... ben veel te bang dat ik alsnog ¤ 140,- ga neertellen voor een kaartjequote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef odie22 het volgende:
Kijkt er niet de RW show op veronica ?![]()
![]()
Nee, dat niet, maar het werd niet echt gewaardeerd geloof ik. Maar die eikels hebben dus ook geen eigen brievenbus en dus bestelden ze alles maar op ons adres. Geloof dat een van die krakers inmiddels een incassobureau achter zich aan heeft aangezien hij een aantal cd's niet betaald heeft (die een huisgenoot maar geconfisqeerd hadquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin weer aardig moe te worden![]()
Ik zie jullie morgen
Begrijp je nou waarom ik zo dol op je ben?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die heeft ie ook nog... Ik doe iets verkeerd...![]()
Nee, en vind trouwens Live @Knebworth beter...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef odie22 het volgende:
Kijkt er niemand de RW show op veronica ?![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie jullie morgen
Sweet dreams!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie jullie morgen
Nee...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef demins het volgende:
Begrijp je nou waarom ik zo dol op je ben?![]()
Was ff naar de kleinequote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef teamlead het volgende:
Snaptnix is er helemaal stil van geloof ik
Kunnen wij met alle BB junkies hier niet dat huis kraken??quote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef Snaptnix het volgende:
IK BEN EEN SOEPKIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ik dacht ik ga naar de Eagles in Ahoy ¤175,- toen heb ik de DVD maar besteldquote:Op donderdag 29 december 2005 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... ben veel te bang dat ik alsnog ¤ 140,- ga neertellen voor een kaartje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die aflevering gezien van Paul de Leeuw waar zo'n mens verkleed als soepkip in de soep moest?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Flugeltjequote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie jullie morgen
Ik dacht al dat ik wat hoorde vallen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:37 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geven die ook niet een concert in Groningen in Juni?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo ik dacht ik ga naar de Eagles in Ahoy ¤175,- toen heb ik de DVD maar besteld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cuall, Rare Earth Get ready draait nuquote:
Zonde zonde zondequote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef demins het volgende:
Get Ready! Maar niet de 20 minutenversie, helaas!
Ik nam een slok van mijn Lambrusco... Het kwam er alleen uit de verkeerde gaten uit...quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Cuall, Rare Earth Get ready draait nuafgelopen
![]()
Op naar 606 Eagles
* tissue aangeeftquote:Op donderdag 29 december 2005 22:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik nam een slok van mijn Lambrusco... Het kwam er alleen uit de verkeerde gaten uit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |