Panty weer aantrekt...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Keep your panties on.
Kom uit Brabant weet je nog? Ben afgelopen maandag nog behoorlijk los gegaan in Tilburg, en zaterdag a.s. weer.
Mijn pa heeft de 5 jaar verzamel LP..quote:Op donderdag 29 december 2005 22:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb de lp's nog en heb echt in een deuk gelegen toen met tranen in mijn ogen van het lachen![]()
![]()
Je wordt er niet knapper van met die panty over je hoofd...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Panty weer aantrekt...
Mag niet discrimineren, ik sta daar helemaal los van.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Noulaatst was de Rotterdamse politie op tv, en die was niet zo lovend over alle activiteiten van jullie jeugd
.....had niks met werken te maken
![]()
Nee, maar de politie van Amsterdam, Oss, en Rhenen schrijft nu ook niet jaarlijks een feestelijke rede over het voorbeeldgedrag van de plaatselijke jeugd. Dus zó uitzonderlijk zijn die kansarme raddraaiers nu ook weer niet hier.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Noulaatst was de Rotterdamse politie op tv, en die was niet zo lovend over alle activiteiten van jullie jeugd
.....had niks met werken te maken
![]()
Hai beebquote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef Bluezz het volgende:
BB Dylan
Luister ook via het linkje.
Schaatsen staat hier aan
Haaiii allemaal
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar wonen die reservebelgen dan volgens jou?
Welke andere grote stad?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neuh, jij bent in de war met die ándere grote stad. Die zeiken altijd, wij werken altijd.![]()
Zeggen ze.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef Bluezz het volgende:
BB Dylan
Schaatsen staat hier aan
Haaiii allemaal
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je wordt er niet knapper van met die panty over je hoofd...![]()
Nee nee! Niet in mijn achtertuin!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef henk.jansen het volgende:
of de 2e maasvlakte opvullen ermee![]()
En wat houdt je tegen. Ik ben redelijk gezond, schoon op mezelf en voorzien van een prachtig karakter!!! En ik ben op jou, dat is ook meegenomen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja liever niet...![]()
Ik zou best wel weer eens flink in love willen vallen...
Haaiiiii Bluezzquote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef Bluezz het volgende:
BB Dylan
Schaatsen staat hier aan
Haaiii allemaal
Er zijn er maar 2 in Nederland toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef SuperMOM het volgende:
Oh gaat het zo'n avond worden?![]()
[..]
Welke andere grote stad?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar de politie van Amsterdam, Oss, en Rhenen schrijft nu ook niet jaarlijks een feestelijke rede over het voorbeeldgedrag van de plaatselijke jeugd. Dus zó uitzonderlijk zijn die kansarme raddraaiers nu ook weer niet hier.
Dat was op het nippertje.quote:
Heb je ook hele lage maandlasten?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:21 schreef demins het volgende:
En wat houdt je tegen. Ik ben redelijk gezond, schoon op mezelf en voorzien van een prachtig karakter!!! En ik ben op jou, dat is ook meegenomen!![]()
![]()
![]()
Voor elke kop een kus!
Ik zei het toch héél voorzichtig en van mij mag je ze houwen hoor Henk, ik zit niet echt op ze te wachten.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mag niet discrimineren, ik sta daar helemaal los van.
Oppakken en terugsturen is mijn motto, of de 2e maasvlakte opvullen ermee![]()
Zo jij hebt een grote achtertuin, ik kan de 1e maasvlakte al niet overzien en wees gerust deze komt veel verder in zee te liggen en hun dieperquote:Op donderdag 29 december 2005 22:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee nee! Niet in mijn achtertuin!
![]()
Hoi Manuquote:Op donderdag 29 december 2005 22:20 schreef Manu82 het volgende:
zo, allemaal nog steeds aan het luisteren naar de top 2000?
Rotterdam en Capelle toch ?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2 in Nederland toch?
Tja dan ben ik niet meer veilig op het slufterstrand (als dat nog blijft bestaan???)quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef henk.jansen het volgende:
Zo jij hebt een grote achtertuin, ik kan de 1e maasvlakte al niet overzien en wees gerust deze komt veel verder in zee te liggen en hun dieper![]()
![]()
Nou kansarmquote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar de politie van Amsterdam, Oss, en Rhenen schrijft nu ook niet jaarlijks een feestelijke rede over het voorbeeldgedrag van de plaatselijke jeugd. Dus zó uitzonderlijk zijn die kansarme raddraaiers nu ook weer niet hier.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Lekker he cuall
Oh ik las het topic over het interview met Roel.
Gelukkig heeft ie er geen rotgevoel aan overgehouden hoe het gelopen is.
Maar de koningin heeft hem nog steeds in haar tang
Die heb ik in de jaren 70 live gezien in Vredenburgquote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef teamlead het volgende:
Dalijk de Dubliners
* biertje alvast tapt
Wat dat betreft reken ik helemaal op jou! Het kan niet allemaal van 1 kant komen...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb je ook hele lage maandlasten?![]()
Hahaha dat doet me denken aan een celtic giantquote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef teamlead het volgende:
Dalijk de Dubliners
* biertje alvast tapt
quote:
Oe Cool.... Toen was ik er nog niet eensquote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heb ik in de jaren 70 live gezien in Vredenburg
Tuurlijk, die krengen kunnen niet zwemmen, ze zijn wel veel in het zwembad te vinden maar dat is niet om te zwemmenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tja dan ben ik niet meer veilig op het slufterstrand (als dat nog blijft bestaan???)
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hahaha dat doet me denken aan een celtic giant![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef demins het volgende:
Alhoewel... Vrouwen en maandlasten...![]()
Hij heeft niet eens een eigen plekje om te wonen... zit bij zijn broer..quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef cuall het volgende:
Zou het ooit nog goed komen met die jongen
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef demins het volgende:
Wat dat betreft reken ik helemaal op jou! Het kan niet allemaal van 1 kant komen...![]()
Alhoewel... Vrouwen en maandlasten...![]()
ook zo'n vet mee schreeuw nummerquote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Wat blijft dit nummer toch leuk....
* Bluezz is dan ook eenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Oe Cool.... Toen was ik er nog niet eens
Snie, ik zit helemaal niet mee te zingen....quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ook zo'n vet mee schreeuw nummer
![]()
![]()
![]()
Dan kraakt ie toch even wat?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft niet eens een eigen plekje om te wonen... zit bij zijn broer..
Getuigd toch wel van lef hoor als je het huis van je broer kraakt!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Die broers zijn wel heel sterk!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Getuigt toch wel van lef hoor als je het huis van je broer kraakt!![]()
Het huis van mijn broer staat in Rio de Janeiro (incl beveiliging)... Slecht planquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee man, net 1 ZAtje pasquote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef henk.jansen het volgende:
Zonder baard en genoeg drank op![]()
Maar als het lukt heb je ook wat. Goed plan.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef ChantalC het volgende:
Het huis van mijn broer staat in Rio de Janeiro (incl beveiliging)... Slecht plan![]()
Die 2 kraken binnen nu en een jaar een rijtjeshuis en betalen netjes iedere maand hun huurquote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
Als hij bij Dido in trekt is hij verloren![]()
Leuk vakantie adresjequote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het huis van mijn broer staat in Rio de Janeiro (incl beveiliging)... Slecht plan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef Manu82 het volgende:
Heb toch maar op een gegeven moment gewoon een pak suiker van boven over hun leeggegooid.
Ja die heeft ie ook nog... Ik doe iets verkeerd...quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Getuigd toch wel van lef hoor als je het huis van je broer kraakt!![]()
nee... ben veel te bang dat ik alsnog ¤ 140,- ga neertellen voor een kaartjequote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef odie22 het volgende:
Kijkt er niet de RW show op veronica ?![]()
![]()
Nee, dat niet, maar het werd niet echt gewaardeerd geloof ik. Maar die eikels hebben dus ook geen eigen brievenbus en dus bestelden ze alles maar op ons adres. Geloof dat een van die krakers inmiddels een incassobureau achter zich aan heeft aangezien hij een aantal cd's niet betaald heeft (die een huisgenoot maar geconfisqeerd hadquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin weer aardig moe te worden![]()
Ik zie jullie morgen
Begrijp je nou waarom ik zo dol op je ben?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die heeft ie ook nog... Ik doe iets verkeerd...![]()
Nee, en vind trouwens Live @Knebworth beter...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef odie22 het volgende:
Kijkt er niemand de RW show op veronica ?![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie jullie morgen
Sweet dreams!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie jullie morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |