Meeste is slap gelulquote:Op donderdag 29 december 2005 21:58 schreef odie22 het volgende:
hebben we het nog ergens over , of alleen slap gel*l ?
Overal, behalve in Rotterdam. kudtzooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
(het sneeuwt hard hier, ligt al paar cm)
Je zou toch niet willen dat nieuwe generaties opgroeien met het idee dat Mijnheer Sonneberg de schepper was van Frater Fernantius?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja jij bent ook gewoon veel te oud voor dit forum...![]()
![]()
![]()
Nou hard sneeuwt het nog steeds niet, maar dun laagje ligt er al welquote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
Net als de afgelopen 3 maanden, dus.quote:
Komt wel... ik zit vlakbij Rotjeknorquote:Op donderdag 29 december 2005 22:02 schreef Pinball het volgende:
Overal, behalve in Rotterdam. kudtzooi.
Ik wil ook sneeuw.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:02 schreef demins het volgende:
[..]
Je zou toch niet willen dat nieuwe generaties opgroeien met het idee dat Mijnheer Sonneberg de schepper was van Frater Fernantius?
Oh ik moet u nog even iets vertellen over dat zelfde cafeetje zeg.
Vanmorgen kom ik er weer voorbij, ik denk "weet je wat ik ga eens even een kopje koffie halen",
't was tenslotte ochend he.
Ik sta aan de toonbank komt 'r opeens een chauffeur op me af en die zegt tegen me "frater,
kan ik u iets vragen?".
Ik zeg "ga je gang".
Hij zegt "frater, bestaan er zulke kleine pinguins?",
ik zeg "nee chauffeur die bestaan niet, als je die gezien hebt zijn 't speelgoeddingetjes".
Toen zegt 'ie "frater, bestaan er dan zulke grote pinguins?",
ik zeg "ja die bestaan wel, dat zijn dan jonkies.".
Zegt 'ie "frater, bestaan er zulke grote pinguins?",
ik zeg "nee chauffeur, die bestaan absoluut niet.
Toen zegt 'ie "verdulleme frater, hek toch twee nonnen overreden!"
Plus Amsterdam ook k*tzooi dusquote:Op donderdag 29 december 2005 22:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik wil ook sneeuw.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou hard sneeuwt het nog steeds niet, maar dun laagje ligt er al wel![]()
![]()
![]()
Wij wonen is de warmste streek van Nederland, alles smelt of verdampt voordat het naar beneden kan komenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:02 schreef Pinball het volgende:
Ik wil ook sneeuw.
je bedoelt: zelfs sneeuw wil niet in Rotterdam zijn...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij wonen is de warmste streek van Nederland, alles smelt of verdampt voordat het naar beneden kan komen![]()
Ik kreeg een uur geleden al bericht dat het in Spijkenisse sneeuwde, maar dat is ook nog niet hier. Ik denk dat dat jullie kant op is gegaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef ChantalC het volgende:
Komt wel... ik zit vlakbij Rotjeknor![]()
Te wit.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt: zelfs sneeuw wil niet in Rotterdam zijn...![]()
Kan kan, ik wil er liever ook niet zijn daarom woon ik er niet maar werk ik er alleenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
je bedoelt: zelfs sneeuw wil niet in Rotterdam zijn...![]()
Fons Janssen is van de kerkgrappen (voor de derde keer)!!!. Bijvoorbeeld het programma 'De Lachende Kerk'. Venantius was een creatie van Wim Sonneveld.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
maarre: de "hoesten begint op de achterste rij"grap was van Fons Janssen volgens mij.. en Frater Venantius = echt Sonneberg hoor
oftewel: hoe lullen we al 16 posts langs elkaar en bedoelen we toch hetzelfdequote:Op donderdag 29 december 2005 22:08 schreef demins het volgende:
[..]
Fons Janssen is van de kerkgrappen (voor de derde keer)!!!. Bijvoorbeeld het programma 'De Lachende Kerk'. Venantius was een creatie van Wim Sonneveld.
Mijnheer Sonneberg kwam uit een conference van Sonneveld.
619quote:Op donderdag 29 december 2005 22:08 schreef henk.jansen het volgende:
Bij welk nummer zijn ze nu ik de lijst ?
Oh, gaat het zo'n avond worden?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef henk.jansen het volgende:
Kan kan, ik wil er liever ook niet zijn daarom woon ik er niet maar werk ik er alleen![]()
Kan je dat even uitleggen... Misschien snap ik het dan na 16 posts...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:09 schreef teamlead het volgende:
oftewel: hoe lullen we al 16 posts langs elkaar en bedoelen we toch hetzelfde
naar buiten kijktquote:Op donderdag 29 december 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
Tnx, ik had de lijst van een ander jaar voor me en dacht dit klopt nietquote:
Fons Jansen ging veel harder tekeer over de kerk dan Sonneveldquote:Op donderdag 29 december 2005 22:08 schreef demins het volgende:
[..]
Fons Janssen is van de kerkgrappen (voor de derde keer)!!!. Bijvoorbeeld het programma 'De Lachende Kerk'. Venantius was een creatie van Wim Sonneveld.
Mijnheer Sonneberg kwam uit een conference van Sonneveld.
Waar is hier?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:09 schreef odie22 het volgende:
hier is ook sneeuw hoor
Neuh, jij bent in de war met die ándere grote stad. Die zeiken altijd, wij werken altijd.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:08 schreef cuall het volgende:
![]()
......jullie zeiken toch overal over![]()
En waar wonen die reservebelgen dan volgens jou?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, gaat het zo'n avond worden?
Wel hier je geld verdienen maar meeheulen met de reservebelgen?
Blijf dan lekker helemaal weg, dan halen we wel iemand uit de B-driehoek om jouw werk te doen.
Je weet maar nooit in Hilversumquote:Op donderdag 29 december 2005 22:10 schreef demins het volgende:
Zometeen 618! Verder durf ik geen voorspellingen te doen...![]()
Okequote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kan je dat even uitleggen... Misschien snap ik het dan na 16 posts...![]()
Janssen had dan ook nogal wat traumatjes opgelopen in zijn jeugdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Fons Jansen ging veel harder tekker over de kerk dan Sonneveld![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neuh, jij bent in de war met die ándere grote stad. Die zeiken altijd, wij werken altijd.![]()
Zeggen ze.
Zeker voor die tijd! Goede katholieken mochten er niet eens om lachen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Fons Jansen ging veel harder tekker over de kerk dan Sonneveld![]()
Waar denk jequote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar wonen die reservebelgen dan volgens jou?
Nouquote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neuh, jij bent in de war met die ándere grote stad. Die zeiken altijd, wij werken altijd.![]()
Zeggen ze.
Keep your panties on.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
and outquote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef ChantalC het volgende:
I keep on fallin' iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIiiiiiIIIIIiiiIIIIiiinnnnnn love
en Fons Jansen is de vader van Dolf Janssen ?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Oke
Wim Sonneveld = Frater Venantius (typetje)
Wim Sonneveld = Meneer Sonneberg (althans, zo werd hij genoemd door een typetje)
Fons Janssen= totaal andere persoon, die andere grappen maakte...
Ik heb de lp's nog en heb echt in een deuk gelegen toen met tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:15 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker voor die tijd! Goede katholieken mochten er niet eens om lachen!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tnx, ik had de lijst van een ander jaar voor me en dacht dit klopt niet![]()
![]()
Nu heb ik de goede![]()
Nja liever niet...quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Keep your panties on.
Kom uit Brabant weet je nog? Ben afgelopen maandag nog behoorlijk los gegaan in Tilburg, en zaterdag a.s. weer.
Panty weer aantrekt...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Keep your panties on.
Kom uit Brabant weet je nog? Ben afgelopen maandag nog behoorlijk los gegaan in Tilburg, en zaterdag a.s. weer.
Mijn pa heeft de 5 jaar verzamel LP..quote:Op donderdag 29 december 2005 22:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb de lp's nog en heb echt in een deuk gelegen toen met tranen in mijn ogen van het lachen![]()
![]()
Je wordt er niet knapper van met die panty over je hoofd...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Panty weer aantrekt...
Mag niet discrimineren, ik sta daar helemaal los van.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Noulaatst was de Rotterdamse politie op tv, en die was niet zo lovend over alle activiteiten van jullie jeugd
.....had niks met werken te maken
![]()
Nee, maar de politie van Amsterdam, Oss, en Rhenen schrijft nu ook niet jaarlijks een feestelijke rede over het voorbeeldgedrag van de plaatselijke jeugd. Dus zó uitzonderlijk zijn die kansarme raddraaiers nu ook weer niet hier.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Noulaatst was de Rotterdamse politie op tv, en die was niet zo lovend over alle activiteiten van jullie jeugd
.....had niks met werken te maken
![]()
Hai beebquote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef Bluezz het volgende:
BB Dylan
Luister ook via het linkje.
Schaatsen staat hier aan
Haaiii allemaal
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welke andere grote stad?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeggen ze.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef Bluezz het volgende:
BB Dylan
Schaatsen staat hier aan
Haaiii allemaal
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je wordt er niet knapper van met die panty over je hoofd...![]()
Nee nee! Niet in mijn achtertuin!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef henk.jansen het volgende:
of de 2e maasvlakte opvullen ermee![]()
En wat houdt je tegen. Ik ben redelijk gezond, schoon op mezelf en voorzien van een prachtig karakter!!! En ik ben op jou, dat is ook meegenomen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja liever niet...![]()
Ik zou best wel weer eens flink in love willen vallen...
Haaiiiii Bluezzquote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef Bluezz het volgende:
BB Dylan
Schaatsen staat hier aan
Haaiii allemaal
Er zijn er maar 2 in Nederland toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef SuperMOM het volgende:
Oh gaat het zo'n avond worden?![]()
[..]
Welke andere grote stad?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar de politie van Amsterdam, Oss, en Rhenen schrijft nu ook niet jaarlijks een feestelijke rede over het voorbeeldgedrag van de plaatselijke jeugd. Dus zó uitzonderlijk zijn die kansarme raddraaiers nu ook weer niet hier.
Dat was op het nippertje.quote:
Heb je ook hele lage maandlasten?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:21 schreef demins het volgende:
En wat houdt je tegen. Ik ben redelijk gezond, schoon op mezelf en voorzien van een prachtig karakter!!! En ik ben op jou, dat is ook meegenomen!![]()
![]()
![]()
Voor elke kop een kus!
Ik zei het toch héél voorzichtig en van mij mag je ze houwen hoor Henk, ik zit niet echt op ze te wachten.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mag niet discrimineren, ik sta daar helemaal los van.
Oppakken en terugsturen is mijn motto, of de 2e maasvlakte opvullen ermee![]()
Zo jij hebt een grote achtertuin, ik kan de 1e maasvlakte al niet overzien en wees gerust deze komt veel verder in zee te liggen en hun dieperquote:Op donderdag 29 december 2005 22:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee nee! Niet in mijn achtertuin!
![]()
Hoi Manuquote:Op donderdag 29 december 2005 22:20 schreef Manu82 het volgende:
zo, allemaal nog steeds aan het luisteren naar de top 2000?
Rotterdam en Capelle toch ?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Er zijn er maar 2 in Nederland toch?
Tja dan ben ik niet meer veilig op het slufterstrand (als dat nog blijft bestaan???)quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef henk.jansen het volgende:
Zo jij hebt een grote achtertuin, ik kan de 1e maasvlakte al niet overzien en wees gerust deze komt veel verder in zee te liggen en hun dieper![]()
![]()
Nou kansarmquote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar de politie van Amsterdam, Oss, en Rhenen schrijft nu ook niet jaarlijks een feestelijke rede over het voorbeeldgedrag van de plaatselijke jeugd. Dus zó uitzonderlijk zijn die kansarme raddraaiers nu ook weer niet hier.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Lekker he cuall
Oh ik las het topic over het interview met Roel.
Gelukkig heeft ie er geen rotgevoel aan overgehouden hoe het gelopen is.
Maar de koningin heeft hem nog steeds in haar tang
Die heb ik in de jaren 70 live gezien in Vredenburgquote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef teamlead het volgende:
Dalijk de Dubliners
* biertje alvast tapt
Wat dat betreft reken ik helemaal op jou! Het kan niet allemaal van 1 kant komen...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb je ook hele lage maandlasten?![]()
Hahaha dat doet me denken aan een celtic giantquote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef teamlead het volgende:
Dalijk de Dubliners
* biertje alvast tapt
quote:
Oe Cool.... Toen was ik er nog niet eensquote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die heb ik in de jaren 70 live gezien in Vredenburg
Tuurlijk, die krengen kunnen niet zwemmen, ze zijn wel veel in het zwembad te vinden maar dat is niet om te zwemmenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tja dan ben ik niet meer veilig op het slufterstrand (als dat nog blijft bestaan???)
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hahaha dat doet me denken aan een celtic giant![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef demins het volgende:
Alhoewel... Vrouwen en maandlasten...![]()
Hij heeft niet eens een eigen plekje om te wonen... zit bij zijn broer..quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef cuall het volgende:
Zou het ooit nog goed komen met die jongen
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:26 schreef demins het volgende:
Wat dat betreft reken ik helemaal op jou! Het kan niet allemaal van 1 kant komen...![]()
Alhoewel... Vrouwen en maandlasten...![]()
ook zo'n vet mee schreeuw nummerquote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Wat blijft dit nummer toch leuk....
* Bluezz is dan ook eenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Oe Cool.... Toen was ik er nog niet eens
Snie, ik zit helemaal niet mee te zingen....quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ook zo'n vet mee schreeuw nummer
![]()
![]()
![]()
Dan kraakt ie toch even wat?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft niet eens een eigen plekje om te wonen... zit bij zijn broer..
Getuigd toch wel van lef hoor als je het huis van je broer kraakt!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft niet eens een eigen plekje om te wonen... zit bij zijn broer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |