Tnx, ik had de lijst van een ander jaar voor me en dacht dit klopt nietquote:
Fons Jansen ging veel harder tekeer over de kerk dan Sonneveldquote:Op donderdag 29 december 2005 22:08 schreef demins het volgende:
[..]
Fons Janssen is van de kerkgrappen (voor de derde keer)!!!. Bijvoorbeeld het programma 'De Lachende Kerk'. Venantius was een creatie van Wim Sonneveld.
Mijnheer Sonneberg kwam uit een conference van Sonneveld.
Waar is hier?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:09 schreef odie22 het volgende:
hier is ook sneeuw hoor
Neuh, jij bent in de war met die ándere grote stad. Die zeiken altijd, wij werken altijd.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:08 schreef cuall het volgende:
![]()
......jullie zeiken toch overal over![]()
En waar wonen die reservebelgen dan volgens jou?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, gaat het zo'n avond worden?
Wel hier je geld verdienen maar meeheulen met de reservebelgen?
Blijf dan lekker helemaal weg, dan halen we wel iemand uit de B-driehoek om jouw werk te doen.
Je weet maar nooit in Hilversumquote:Op donderdag 29 december 2005 22:10 schreef demins het volgende:
Zometeen 618! Verder durf ik geen voorspellingen te doen...![]()
Okequote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kan je dat even uitleggen... Misschien snap ik het dan na 16 posts...![]()
Janssen had dan ook nogal wat traumatjes opgelopen in zijn jeugdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Fons Jansen ging veel harder tekker over de kerk dan Sonneveld![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neuh, jij bent in de war met die ándere grote stad. Die zeiken altijd, wij werken altijd.![]()
Zeggen ze.
Zeker voor die tijd! Goede katholieken mochten er niet eens om lachen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Fons Jansen ging veel harder tekker over de kerk dan Sonneveld![]()
Waar denk jequote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar wonen die reservebelgen dan volgens jou?
Nouquote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Neuh, jij bent in de war met die ándere grote stad. Die zeiken altijd, wij werken altijd.![]()
Zeggen ze.
Keep your panties on.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
En waar wonen die reservebelgen dan volgens jou?
and outquote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef ChantalC het volgende:
I keep on fallin' iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIiiiiiIIIIIiiiIIIIiiinnnnnn love
en Fons Jansen is de vader van Dolf Janssen ?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Oke
Wim Sonneveld = Frater Venantius (typetje)
Wim Sonneveld = Meneer Sonneberg (althans, zo werd hij genoemd door een typetje)
Fons Janssen= totaal andere persoon, die andere grappen maakte...
Ik heb de lp's nog en heb echt in een deuk gelegen toen met tranen in mijn ogen van het lachenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:15 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker voor die tijd! Goede katholieken mochten er niet eens om lachen!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tnx, ik had de lijst van een ander jaar voor me en dacht dit klopt niet![]()
![]()
Nu heb ik de goede![]()
Nja liever niet...quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Keep your panties on.
Kom uit Brabant weet je nog? Ben afgelopen maandag nog behoorlijk los gegaan in Tilburg, en zaterdag a.s. weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |