quote:Op donderdag 29 december 2005 21:36 schreef Snaptnix het volgende:
Demins wil vast wel![]()
Kijk wel uit dat je niet uitglijdt over het kwijlspoor dat ie nalaat
Nee, het was een andere, kan even niet op de naam komen. Hij maakte allemaal cabaretprogramma's over de kerk, Fons Jansen!!!!!!!!!quote:
Wat is het nou?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:37 schreef demins het volgende:
...kan even niet op de naam komen...
...Fons Jansen!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:37 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, het was een andere, kan even niet op de naam komen. Hij maakte allemaal cabaretprogramma's over de kerk, Fons Jansen!!!!!!!!!
Een van de redenen dat ik principieel de dansvloer mijd. En als je eens met mij gedanst hebt zal je me daarvoor dankbaar zijn!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Demins wil vast wel![]()
Kijk wel uit dat je niet uitglijdt over het kwijlspoor dat ie nalaat
Goeie smoes... je kan gewoon niet dansen!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:40 schreef demins het volgende:
Een van de redenen dat ik principieel de dansvloer mijd. En als je eens met mij gedanst hebt zal je me daarvoor dankbaar zijn!![]()
Ok dus Fons kunnen we vergeten?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:41 schreef demins het volgende:
Kan even niet op de naam komen
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:38 schreef PH52 het volgende:
http://www.startpagina.nl/startpaginaradio/
radio 2 en je eigen koptelefoon gebruiken.
Dat zeg ik toch, sufkut!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Goeie smoes... je kan gewoon niet dansen!![]()
Vergeet Fons, denk Demins!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok dus Fons kunnen we vergeten?
Zeg dan gewoon: ik kan niet dansen!quote:
Met jouw tieten lukt dat nooooooit!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
tuurlijk doe ik mijn eigen doppen in mijn oren
![]()
Bedoel je niet gewoon frater finantius?quote:
Vind je sufkut niet direct genoeg?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon: ik kan niet dansen!
Mannen draaien altijd om alles heen... noem het beessie gewoon bij de naam...
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:44 schreef demins het volgende:
[..]
Met jouw tieten lukt dat nooooooit!!!!!![]()
nee, want dan zou Sonneveld goed moeten zijn...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon frater finantius?
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Bedoel je niet gewoon frater finantius?
Nee das niet liefquote:Op donderdag 29 december 2005 21:44 schreef demins het volgende:
Vind je sufkut niet direct genoeg?
quote:
Venantius!!! Ik draai er niet omheen!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Frater Fernantius was een typetje van Wim sonneveld (meneer Sonneberg)
Dat is dus precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Frater Fernantius was een typetje van Wim sonneveld (meneer Sonneberg)
Tuurlijk!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, want dan zou Sonneveld goed moeten zijn...
Tis volgens mij inderdaad gewoon Fons Janssen hoor...
El Condor Pasa.... *zwijmel*quote:Op donderdag 29 december 2005 21:48 schreef cuall het volgende:
Ik wil liever de hamer dan de spijker zijn![]()
Gewoon http://portal.omroep.nl/ werkt hier een stuk beter.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:38 schreef PH52 het volgende:
http://www.startpagina.nl/startpaginaradio/
radio 2 en je eigen koptelefoon gebruiken.
Excuses ik vergat verder te lezen:quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef demins het volgende:
Venantius!!! Ik draai er niet omheen!
enquote:Wim Sonneveld met zijn Frater Fernantius(*) en
quote:(*) Hein Janssen bedoelt: Frater Venantius.
Deze foto is al van vele jaren laterquote:Op donderdag 29 december 2005 21:51 schreef cuall het volgende:
[afbeelding]
Toen was Jerney nog wel mooi![]()
Gaat prima hoor, maar bedanktquote:Op donderdag 29 december 2005 21:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gewoon http://portal.omroep.nl/ werkt hier een stuk beter.
Was ook voor jouw tijd!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Excuses ik vergat verder te lezen:
Ja, klopt, maar was nog vóór de botoxquote:Op donderdag 29 december 2005 21:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Deze foto is al van vele jaren later![]()
![]()
Ja jij bent ook gewoon veel te oud voor dit forum...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |