Wat klopt er niet aan dan??quote:
Joh, je moet je gewoon niet in dat hokje laten zetten, dus neem het niet zo serieusquote:Op donderdag 29 december 2005 21:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon belachelijk als mensen je in een hokje stoppen bij het maken van fouten. Komt nogal denigrerend over.
Je hebt gelijk. De opgefokte fokkers gaan bij deze bij mij op negeerquote:Op donderdag 29 december 2005 21:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh, je moet je gewoon niet in dat hokje laten zetten, dus neem het niet zo serieus![]()
Als ik jouw reacties lees vraag je daar meestal zelf om. Je bent zelf ook niet te beroerd om persoonlijk te worden, dan moet je niet raar opkijken als dat soms keihard terugkomt. Dan kan je gaan huilen, zoals je nu doet, of het accepteren en een keer slikken.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:16 schreef melke het volgende:
Doe eens ff normaal ja!! Opeens ben ik de pispaal. Typische Fok reacties...
Valt het je op dat die CC altijd zit te wachten tot ze wat negatiefs kan spuien ?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:21 schreef demins het volgende:
[..]
Niet mensen verbeteren, dadelijk komt Melke achter je aan!![]()
Doe-het-zelf klusjes liet ik altijd aan mijn vrouw over!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mannen... soms zijn ze zo eigenwijs... zeker als het om taal gaat of een doe-het-zelf klus...![]()
Ne, gewoon luisteren. Anders zitten wij met een schots en scheve boekenkastquote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Doe-het-zelf klusjes liet ik altijd aan mijn vrouw over!![]()
Joe mot nie zo zeure muts. Het klopt, want de vorige was 1037, en dus is dit 1038.quote:
Dan geef ik jouw vrouw gelijk... Die klusjes zou ik ook niet aan jou toe vertrouwen...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef demins het volgende:
Doe-het-zelf klusjes liet ik altijd aan mijn vrouw over!![]()
Daar glij ik op!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Valt het je op dat die CC altijd zit te wachten tot ze wat negatiefs kan spuien ?
Joh?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
Ne, gewoon luisteren. Anders zitten wij met een schots en scheve boekenkast![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ne, gewoon luisteren. Anders zitten wij met een schots en scheve boekenkast![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja ik ben synoniem voor glijmiddelquote:
Oja, en stel je voor dat al je jaargangen van de Libelle en de Margriet scheef staan.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
Teamlead, wij zijn slim, wat wij doen heet delegerenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Emancipatie is nog niet helemaal voltooid blijkbaar... als jullie het zo goed weten, doe het dan zelf....
Pinball mist de voorpret...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef Pinball het volgende:
Oja, en stel je voor dat al je jaargangen van de Libelle en de Margriet scheef staan.
LubriC.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef ChantalC het volgende:
Ja ik ben synoniem voor glijmiddel![]()
![]()
![]()
De draak met de drie koppen krijgt weer last van hoogmoed!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, als kots daar onder valt.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fijn dat je het zo naar je zin hebt!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:26 schreef melke het volgende:
Wat zijn we allemaal weer aardig en gezellig...
Ik mis duidelijk méér dan dat.quote:
Keilekkerquote:
Ooit een condoom met kotssmaak gebruikt?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:27 schreef PH52 het volgende:
Ja, als kots daar onder valt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ooit een condoom met kotssmaak gebruikt?![]()
Heb jij die dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ooit een condoom met kotssmaak gebruikt?![]()
Gaan we cynisch worden Melkequote:Op donderdag 29 december 2005 21:26 schreef melke het volgende:
Wat zijn we allemaal weer aardig en gezellig...
Nee... PH52 wel naar verluid...quote:
Goed geschreven!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee... PH52 wel naar verluidt...
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Teamlead, wij zijn slim, wat wij doen heet delegeren![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:31 schreef demins het volgende:
Goed geschreven!
Hoi hoi hoiquote:Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gedronken! Dan ben ik niet helemaal zuiver meer. Meligsheidsfactor is dan wel stuk hoger...![]()
![]()
![]()
* kuchquote:Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef demins het volgende:
Het hoesten na Jacques Brel begint vandaag bij de achterste rijen!
En de benaderbaarheidscoëfficient, hoe zit het daar mee? Als het moet neem ik gelijk een taxi!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gedronken! Dan ben ik niet helemaal zuiver meer. Meligsheidsfactor is dan wel stuk hoger...![]()
![]()
![]()
Doe eens een linkje naar jou streamsquote:Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef PH52 het volgende:
Indrukwekkend, in mijn rechter oor een vleugel, in het linker een strijkorkest.
Demins wil vast welquote:Op donderdag 29 december 2005 21:36 schreef ChantalC het volgende:
Kan ik iemand verleiden om zo met me te schuifelen op Careless Whisper? (niet allemaal tegelijk graag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |