Ik ben maar een simpele MCPquote:
Hoempahpah zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef henk.jansen het volgende:
Heeft iemand van jullie NDR op de schotel, daar komt een hoop muziekcultuur voorbij nu
Heb laatst nog geoefend met een image van Win 3.11 samen met DOS 6.22 op een bootable memstick, erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is al tig jaar geleden dat ik met DOS heb gewerkt... dat * zal er wel voormoeten ja
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
Ik doe altijd....'euh wat was het ok alweer'
MCSE : Microsoft Certified System Engineer...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die functie (in een baan) zo heette![]()
![]()
Mja, weer wat geleerd![]()
Ga jij eens in je Dos filmpjes makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
Ik doe altijd....'euh wat was het ok alweer'
Hmm...klinkt erg stoerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
MCSE : Microsoft Certified System Engineer...
Was een simpele cursus hoor , kreeg je wel een dure naam bij kadoquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die functie (in een baan) zo heette![]()
![]()
Mja, weer wat geleerd![]()
Microsoft Certified Professionalquote:
Poep gebeurt (Shit happens)quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
LOL gister smeken of dit open mocht blijven en nu hebben we het over de top 2000 en dos
![]()
Dat zal erg moeilijk worden, het zou best kunnen maar dont ask me hoe het werktquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ga jij eens in je Dos filmpjes maken![]()
Helaas geen hoempah, maar echte gouwe ouwe met beeldquote:
Ah je werkt dus voor MSquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Microsoft Certified Professional![]()
nog even volhouden.. zometeen Boudewijn de Groot weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Best leuk hier, zeker als we het niet over computers hebben (hint!)
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Hint begrepen... heb je radio 2 ook aan nu Melke?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Leuk dat je er weer bent melkequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Nee, was dat maar zo...quote:
heb nog een trauma van 2 weken Duitsland, met uitsluitend en alleen maar Duitse Tv. Dan zie ik bij elke zender weer die Bratwurst zangersquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas geen hoempah, maar echte gouwe ouwe met beeld![]()
![]()
![]()
Laten we ook eens 5 minuten over iets onzinnis praten waar ik ietsiepietsie van weetquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Heb ooit een weekendje centerparcs gehad waar we dat 2 uur hebben gekeken en niet genoeg bier kregen....quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heb nog een trauma van 2 weken Duitsland, met uitsluitend en alleen maar Duitse Tv. Dan zie ik bij elke zender weer die Bratwurst zangers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |