MS-DOS roelt de pan uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dos was cool
Valt me op dat mensen die nog snappen wat Dos is en deed, minder problemen hebben met windows... gewoon omdat ze begrijpen wat die interface voor ze doet...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
Madonna!!!! Met de zwarte Jezus in de clip... god wat was daar een opheft over
Slaap lekker beertjequote:
Ja, inderdaad, had net een aantal keer het gevoel dat ze de nummers niet helemaal lieten uitspelen en dan bedoel ik niet de nummers die 12 minuten duren ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat ze ze inkorten bedoel je?
Dat gebruik je dus op je werk? Je bent dus sysbeheerder coolquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Microsoft Certified System Administrator (Windows Server 2003)
Ik ga mee...quote:
Zwart haar voor de veranderingquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]Zelfs het vaticaan bemoeide zich ermee
Maar wat was ze lekker in die tijd![]()
Madonna was lekker een paar jaar geleden... te technischquote:
En welbeschouwd kan Jezus niet een blonde Adonis zijn geweest..... Toch??quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]Zelfs het vaticaan bemoeide zich ermee
Maar wat was ze lekker in die tijd![]()
gpedit = Group Policies editorquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ken het proggie niet, ik draai sinds kort XP Pro (eerst had ik Home) en daar zit gpedit.msc op, erg makkelijk en handig
kgeloof dat dat niet eens het punt van discussie wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En welbeschouwd kan Jezus niet een blonde Adonis zijn geweest..... Toch??![]()
Is irritant ja... maar met zo'n lijst zullen ze wel moeten. anders komen ze nooit uit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, had net een aantal keer het gevoel dat ze de nummers niet helemaal lieten uitspelen en dan bedoel ik niet de nummers die 12 minuten duren ofzo
Is toch algemeen bekend dat ze liedjes sneller spelen dan ze op de plaat staan, kunnen ze er meer in 1 uur stoppenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, had net een aantal keer het gevoel dat ze de nummers niet helemaal lieten uitspelen en dan bedoel ik niet de nummers die 12 minuten duren ofzo
Yepquote:
Ze zoende met hem... en het was een neger...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
kgeloof dat dat niet eens het punt van discussie was![]()
Denk toch wel dat het meespeelde. lichterlijk op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
kgeloof dat dat niet eens het punt van discussie was![]()
ze zoende.. haar handen zaten op plekken waar men vond dat ze echt niet thuis hoorde...en ze nam hem op het altaar :p. Vonden ze wat minder geloof ik.,.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zoende met hem... en het was een neger...
Het geruis van mijn PCquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Waar luisteren jullie naar?
Top 2000... radio 2quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Radio 2.. Top2000 allertijdenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Ik weet van niks. Wist alleen dat er vaak nummers worden ingekort. Ben ik een paar jaar geleden ook pas achter gekomen bij Zij maakt het verschil toen ze bij 538 en Skyradio het laatste couplet niet meer uitzondenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat ze liedjes sneller spelen dan ze op de plaat staan, kunnen ze er meer in 1 uur stoppen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En "WIJ" kunnen nog zonder muis werken als het nodig is![]()
Heb Hem niet horen klagenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zoende.. haar handen zaten op plekken waar men vond dat ze echt niet thuis hoorde...en ze nam hem op het altaar :p. Vonden ze wat minder geloof ik.,.
DIR C: /P (knipper knipper)quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar hoe wel ff nadenken en dan gaat die weer
![]()
![]()
ik zou ook niet klagen als ik hem was hoor...quote:
Daar staan die hele handige GROTE letters dan weer voor, maar het is idd ff nadenkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar hoe wel ff nadenken en dan gaat die weer
![]()
![]()
copy c:/fok/BB5 a:\*.*quote:
Krijg je toch de DIR per pagina?quote:
Moet je voor de lol eens een cd tegelijk starten met een lied op de radio, radio al lang klaar en jij zit in het eerste couplet (ietwat overdrevenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Wist alleen dat er vaak nummers worden ingekort. Ben ik een paar jaar geleden ook pas achter gekomen bij Zij maakt het verschil toen ze bij 538 en Skyradio het laatste couplet niet meer uitzonden
Klopt ja.... anders is het roetsssssssssj... eindequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Krijg je toch de DIR per pagina?
die staat dan ook niet voor niets een paar honderd plaatsen hogerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Nu weer lekker meeblerren met de Simple Minds...
Lekker nummer... hoewel ik Belfast Child beter vind.
Goh ik was ooit nog MSCEquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja... MCSA 2003... Group Policies... degene die dat verzonnen heeft mogen ze opknopen... makkelijk is anders...![]()
Ik doe dan altijd dir *.exequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt ja.... anders is het roetsssssssssj... einde
Wat ook makkelijk is is C: DIR .exe... alleen alle exe files
Het is al tig jaar geleden dat ik met DOS heb gewerkt... dat * zal er wel voormoeten jaquote:
Ik wist niet dat die functie (in een baan) zo heettequote:
Ik ben maar een simpele MCPquote:
Hoempahpah zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef henk.jansen het volgende:
Heeft iemand van jullie NDR op de schotel, daar komt een hoop muziekcultuur voorbij nu
Heb laatst nog geoefend met een image van Win 3.11 samen met DOS 6.22 op een bootable memstick, erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is al tig jaar geleden dat ik met DOS heb gewerkt... dat * zal er wel voormoeten ja
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
Ik doe altijd....'euh wat was het ok alweer'
MCSE : Microsoft Certified System Engineer...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die functie (in een baan) zo heette![]()
![]()
Mja, weer wat geleerd![]()
Ga jij eens in je Dos filmpjes makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef PC eend het volgende:
Ik doe altijd....'euh wat was het ok alweer'
Hmm...klinkt erg stoerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
MCSE : Microsoft Certified System Engineer...
Was een simpele cursus hoor , kreeg je wel een dure naam bij kadoquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die functie (in een baan) zo heette![]()
![]()
Mja, weer wat geleerd![]()
Microsoft Certified Professionalquote:
Poep gebeurt (Shit happens)quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
LOL gister smeken of dit open mocht blijven en nu hebben we het over de top 2000 en dos
![]()
Dat zal erg moeilijk worden, het zou best kunnen maar dont ask me hoe het werktquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ga jij eens in je Dos filmpjes maken![]()
Helaas geen hoempah, maar echte gouwe ouwe met beeldquote:
Ah je werkt dus voor MSquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Microsoft Certified Professional![]()
nog even volhouden.. zometeen Boudewijn de Groot weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Best leuk hier, zeker als we het niet over computers hebben (hint!)
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Hint begrepen... heb je radio 2 ook aan nu Melke?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Leuk dat je er weer bent melkequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Nee, was dat maar zo...quote:
heb nog een trauma van 2 weken Duitsland, met uitsluitend en alleen maar Duitse Tv. Dan zie ik bij elke zender weer die Bratwurst zangersquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas geen hoempah, maar echte gouwe ouwe met beeld![]()
![]()
![]()
Laten we ook eens 5 minuten over iets onzinnis praten waar ik ietsiepietsie van weetquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Heb ooit een weekendje centerparcs gehad waar we dat 2 uur hebben gekeken en niet genoeg bier kregen....quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
heb nog een trauma van 2 weken Duitsland, met uitsluitend en alleen maar Duitse Tv. Dan zie ik bij elke zender weer die Bratwurst zangers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |