quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De originele hoes van deze single is trouwens erg veel geld waard, Met de schaars geklede dames, die is later aangepast![]()
![]()
Het is een beta versie die aan ontwerpers van software is gegeven. Dan is het wachten tot die ergens opduikt op internet. Windows Vista ziet er goed uit. Sommige dingen wel aan wennen, dat is anders dan in XP.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je echt een betaversie al geinstalled?Ik weet dat ze al te verkrijgen zijn hier en daar dus daarom twijfel ik een beetje
[..]![]()
Aan die dames of die hoes?quote:
Rommelmarkten en kringloopwinkels maak je de meeste kans.quote:
Misschien mag het niet op FOK maar kan je een screenshot oid geven of een linkje met voorbeelden daarvan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is een beta versie die aan ontwerpers van software is gegeven. Dan is het wachten tot die ergens opduikt op internet. Windows Vista ziet er goed uit. Sommige dingen wel aan wennen, dat is anders dan in XP.
Redmond start your photocopiers! Ze hebben weer goed naar Mac OS X gekeken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Het is een beta versie die aan ontwerpers van software is gegeven. Dan is het wachten tot die ergens opduikt op internet. Windows Vista ziet er goed uit. Sommige dingen wel aan wennen, dat is anders dan in XP.
* BONG4002 geeft je een BEW!quote:
Die is helaas nog niet zeldzaamquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Manu82 het volgende:
Heb nog een LP van Purple Rain van Prince thuis liggen, ook ooit op een rommelmarkt gekocht toen ik klein was!
die hoes..quote:
Nou, nou, nou..... niet zo kattigquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bleg moet dat nou de top 2000
Vind t niets aan![]()
Ze kunnen alleen maar naapen van Macquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Redmond start your photocopiers! Ze hebben weer goed naar Mac OS X gekeken...
http://winbeta.org/comments.php?id=3746&catid=1quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien mag het niet op FOK maar kan je een screenshot oid geven of een linkje met voorbeelden daarvan?
* BONG4002 is retenieuwsgierig namelijk
ik word depressief van die zinquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Manu82 het volgende:
Heb nog een LP van Purple Rain van Prince thuis liggen, ook ooit op een rommelmarkt gekocht toen ik klein was!
Ik weet het, volgens mij heeft mijn moeder nog wel heel veel LP's van de Zangeres Zonder Naamquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Die is helaas nog niet zeldzaam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |