quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik word depressief van die zin
Toen jij klein was lag die LP al op de rommelmarkt
Dit is een screenshot van de harde schrijven. Dit is niet van mijn pc maar van het net.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien mag het niet op FOK maar kan je een screenshot oid geven of een linkje met voorbeelden daarvan?
* BONG4002 is retenieuwsgierig namelijk
tsja.. en als we de Mac-fans moeten geloven is dat een goede zaakquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Redmond start your photocopiers! Ze hebben weer goed naar Mac OS X gekeken...
Super!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
http://winbeta.org/comments.php?id=3746&catid=1
Alweerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou, nou, nou..... niet zo kattig![]()
En gelijk een HALLLOOOO![]()
![]()
voor iedereen
Hoi, ehm ik heb nog nooit een motor gebouwd , maar wel leuk dat je me zo leuk welkom wenstquote:
Volgens mij was ik toen 9/12 ofzo dus dat is alweer 14 jaar geleden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik word depressief van die zin
Toen jij klein was lag die LP al op de rommelmarkt
Het heeft inderdaad veel doorzichtige glaseffecten en zo ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Redmond start your photocopiers! Ze hebben weer goed naar Mac OS X gekeken...
Leuk is anders...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
tsja.. en als we de Mac-fans moeten geloven is dat een goede zaak
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen 9/12 ofzo dus dat is alweer 14 jaar geleden!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou, nou, nou..... niet zo kattig![]()
En gelijk een HALLLOOOO![]()
![]()
voor iedereen
Hmm...ziet er strak uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is een screenshot van de harde schrijven. Dit is niet van mijn pc maar van het net.
[afbeelding]
quote:
Draai hem eens andersom. Dus van het einde naar het begin. Dan schijn je mensen te horen praten of geesten stemmen of zoiets. Heb ik ooit eens een vaag verhaal over gehoordquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef Manu82 het volgende:
Heb nog een LP van Purple Rain van Prince thuis liggen, ook ooit op een rommelmarkt gekocht toen ik klein was!
denk het niet maar je weet nooit, we hebben hier een berg 78 toeren platen maar vind het zonde om ze te verkopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het, volgens mij heeft mijn moeder nog wel heel veel LP's van de Zangeres Zonder Naamzijn die al zeldzaam
Het is alleen zo jammer dat die Gates met z'n mega imperim niets zelf kan bedenkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:
[..]want? Als het werkt is het toch prima? En Mac-gebruikers hebben er geen last van?
Volgens me zoon en de tv bouw jij motoren, dus als ik je plaatje zie zal ik daar voor altijd en eeuwig aan denken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi, ehm ik heb nog nooit een motor gebouwd , maar wel leuk dat je me zo leuk welkom wenst![]()
![]()
Ik vind dat M$ als mega bedrijf zelf wel dingen kan bedenken... Gewoon naar anderen kijken en dat nadoen vind ik niet erg innovatief.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:03 schreef teamlead het volgende:want? Als het werkt is het toch prima? En Mac-gebruikers hebben er geen last van?
ehm.. hij kan heel goed allerlei marketingstrategiėn bedenken enzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat die Gates met z'n mega imperim niets zelf kan bedenken![]()
Ik heb nog nooit met een Apple echt gewerkt, maar ben zelf zeer tevreden over de producten van MS moet ik zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vind dat M$ als mega bedrijf zelf wel dingen kan bedenken... Gewoon naar anderen kijken en dat nadoen vind ik niet erg innovatief.
inovatief is het absoluut niet nee.. maar ik vraag me af waarom sommige mensen zo verknocht zijn aan Microsoft-bashen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik vind dat M$ als mega bedrijf zelf wel dingen kan bedenken... Gewoon naar anderen kijken en dat nadoen vind ik niet erg innovatief.
Die zij op hun beurt afkeken van Xerox, net zoals KDE en Gnome nu weer Windows na-apenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mja dat doen ze al sinds Steve Jobs en Steve Wozniak de show stalen met de Apple I
En als Steve en Steve nu slim waren geweest, hadden ze een paar hele heldere marketingjongens aan het werk gezet aan hadden zij nu zo'n imperium..quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mja dat doen ze al sinds Steve Jobs en Steve Wozniak de show stalen met de Apple I
Als het maar in positieve zin is dan, hoop ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Volgens me zoon en de tv bouw jij motoren, dus als ik je plaatje zie zal ik daar voor altijd en eeuwig aan denken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |