quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Misschien zijn ze wel naar het café of naar die Spaansequote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef TommyGun het volgende:
Die gasten zitten nog steeds bij Kees !
Ik denk die Spaansequote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel naar het café of naar die Spaanse!
Was er geen darten opquote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel naar het café of naar die Spaanse!
Groene walm uit je biertje?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef DaveMasteR het volgende:
Ik gooi er nog maar een biertje tegenaan.Op Kees!
[afbeelding]
Waar zitten ze? Dat cafe aan de Boschdijk?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef TommyGun het volgende:
Die gasten zitten nog steeds bij Kees !
Geen flauw idee. Misschien thuis, misschien in het cafe, misschien in de cafetaria, misschien bij die Spaansequote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Waar zitten ze? Dat cafe aan de Boschdijk?
Da kan nie, die's weg tot 20 januari.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien thuis, misschien in het cafe, misschien in de cafetaria, misschien bij die Spaanse
Maar waar ergens, ik woon namenlijk 300 mtr bij Kees vandaan ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien thuis, misschien in het cafe, misschien in de cafetaria, misschien bij die Spaanse
Edisonstraat nr. .....quote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Maar waar ergens, ik woon namenlijk 300 mtr bij Kees vandaan ofzo.
Café D'n Overkant is de stamkroeg van Kees en Huupkequote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Waar zitten ze? Dat cafe aan de Boschdijk?
Tijd om je sig te updaten ménquote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Café D'n Overkant is de stamkroeg van Kees en Huupke
Ah ja, en die autohandel is hier aan het eind van de straat.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Edisonstraat nr. .....
Staat vast wel in de vorige topiques![]()
//
76
[Deel 8] Kankerkachels! incl Sturmvogel filmpje
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Rainboww het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Da kan nie, die's weg tot 20 januari.
![]()
Is dat naast apotheek Mensfort?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Die zijn ook echt om 23.00 uur nog met hun praktijken bezig op straat.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Misschien hebben die autohandelaren hun met hun camera'tje wel in elkaar getrimd![]()
Nah nog geen meldingen op 112brabant.nlquote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Misschien hebben die autohandelaren hun met hun camera'tje wel in elkaar getrimd![]()
Da zou lache zijn man!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Kinderachtig. Godverdomme.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef BrauN het volgende:
Ik wilde een tvp plaatsen, maar ik zie er toch maar vanaf jongens.
Boschdijk 460, 5622PC Eindhovenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Is dat naast apotheek Mensfort?
Je plaatst gewoon een verkapte TVP-postquote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef BrauN het volgende:
Ruud verhandelde toch ook die klok midden in de nachtquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die zijn ook echt om 23.00 uur nog met hun praktijken bezig op straat.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Boschdijk 460, 5622PC Eindhoven
Homepage: http://members.fortunecity.com/dnoverkant/
Misschien flipte Huupke wel uit toen hij verloor met flipperenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Robbiej het volgende:
wtf zijn ze nog niet terug? :/
dan doe ik het we voor jequote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef BrauN het volgende:
Ik denk dat Kees ze onder de tafel heeft gezopen!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Robbiej het volgende:
wtf zijn ze nog niet terug? :/
Sterf, met je Saab.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als dat zo is![]()
Braun snel stap in je saab van je moeder en kijk waar ze uithangen.
Ik hoor 't m al zeggen;quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:48 schreef Thieske het volgende:
Ik denk dat Kees ze finaal onder tafel heeft gezopen en dat ze nu met een alcohol vergiftiging in het ziekenhuis liggen.
*Voorspelt dat ze gruwelijk nat wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:05 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd hoe het was.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:34 schreef nexcro het volgende:
ik ben bang dat ze onderkoeld in het ziekenhuis liggen, die kachel deed het natuurlijk niet en nu hebben ze de hele avond in de kou moeten zitten.
Als ze geen materiaal hebben krijgen ze van mij nog wa te heuren. Tvp.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:20 schreef BrauN het volgende:
Geloof mij nou, die mennekes zijn vierkant onder de tafel gezopen door Kees en zodoende niet eens meer in staat om een computer aangezet te krijgen...
Die komen vandaag wel boven water hoor. Hopelijk met materiaal, als ze hun telefoons/camera's niet zijn verloren tijdens het van de fiets af pleuren.
Op die manier worden er minder fietsen gestolen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:10 schreef veldmuis het volgende:
Bier is maar 1,30 bij d'n overkant!!
Misschien had ie gewoon z'n pc nog aanstaan met de browser op een Fok! pagina.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:35 schreef L.Mo het volgende:
Sjow gelukkig, ze hebben het in iedergeval gehaald.
Sturmvogel was rond 3 uur nog op fok.![]()
Zit op kantoorquote:
quote:
Heeft ie een computer dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:46 schreef Othala het volgende:
[..]
![]()
maar goed, we hebben hem niet te veel verteld van Fok! maar we hebben hem wel een cd met een paar SHKK-remixen gegeven, dat vond ie wel gaaf. In de binnenkant van die cd-hoes staat alleen forum.fok.nl
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:45 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Moet jij áltijd de pret bederven?
(niet dat ik het geloof maar alsnog)
TV The O.C,Gillmore Girls,Will And Grace,Sex And The City,King Of Queens,The office UK en US,Weeds,How i Met Your Mother,Lost,Joey,Friends.quote:
Sterf eens een eind op met deze topic-verziekerij, grafkind.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
TV The O.C,Gillmore Girls,Will And Grace,Sex And The City,King Of Queens,The office UK en US,Weeds,How i Met Your Mother,Lost,Joey,Friends.
Homo?
And we have a couple here people.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:58 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sterf eens een eind op met deze topic-verziekerij, grafkind.
Sterf eventjes klein kutkind.quote:
Een klare lamlul.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Falco het volgende:
Die Ruud ook! Wat een lamlul is ie ook
Lijkt me vet als je dan ook nog de high-score verbeterd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef Sterke_Yerke het volgende:
OMG, met kees z'n flipperkast gespeeld![]()
Hij zal waarschijnlijk niet iedere dag kunnen hoerenlopen van zijn palletsorteerdersalaris.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:22 schreef Zebbie het volgende:
Het lijkt op de een of andere manier zo onrealistisch na die uitzending, dat kees gewoon elke dag zo leeft
Wat zou die vent nou per maand verdienen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk niet iedere dag kunnen hoerenlopen van zijn palletsorteerdersalaris.
Ik denk rond de 500 / 600 pleuro per maand.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wat zou die vent nou per maand verdienen?
In stukjes hakken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik vraag me af hoe die gozer een uur filmmateriaal wil posten.
Je praat poepquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:50 schreef LOLBOY het volgende:
Hemel is het echt gelukt of wat?
Als sturmvogel om 13.30 NOG niet wakker verklaard lolboy 'm vermist, en dan open ik een nieuwe "de pit" topic, de kankerpit ofzo
Stali en Ryan3 enzo.quote:
Nu helemaalquote:
Was een reeks van 40+ topics dat kan je niet niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nu helemaal![]()
Zal wel komen omdat ik nooit naar fokradio luister
Er was een reeks van 30 delen over ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nu helemaal![]()
Zal wel komen omdat ik nooit naar fokradio luister
Nog 24 minuten en dan wordt ie wakker.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef LOLBOY het volgende:
Tis 13:13 lol!
Dat zou 1337 zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nog 24 minuten en dan wordt ie wakker.
Wat is er toch met 1337, kan iemand me een linkje geven naar het topic waar dit in is ontstaan...quote:
Dat is zoooo 2004, voordat je die ban aan je broek kreeg.quote:
Typ maar in op googlequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Wat is er toch met 1337, kan iemand me een linkje geven naar het topic waar dit in is ontstaan...
Riiiightquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dat is zoooo 2004, voordat je die ban aan je broek kreeg.![]()
Dan is het leet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef LOLBOY het volgende:
1337 is tweaker schrift voor leet, wat tweaker praat is voor elite, wat dus symbool staat voor 'heel erg goed, beste van de besten'. En als het 13:37 is, ...
ik kom niet in dat sprookjes forumquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Er was een reeks van 30 delen over ofzo
http://forum.fok.nl/user/active/114051/34
Nouja, on topic maar weer
Dank je!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef LOLBOY het volgende:
1337 is tweaker schrift voor leet, wat tweaker praat is voor elite, wat dus symbool staat voor 'heel erg goed, beste van de besten'. En als het 13:37 is, ...
Terug spiegelen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is trouwens verdomme wel allemaal in spiegelbeeldEén of andere retard heeft laatst met mn mobiel zitten kutten en nou staat alles wat je filmt dus in spiegelbeeld
DOPE!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:20 schreef Sturmvogel het volgende:
Hier alvast 3 .3gp filmpjes.
http://rapidshare.de/files/10091763/video-0055.3gp.html
http://rapidshare.de/files/10091900/video-0058.3gp.html
Stinkende hoeren strontscheidsrechter
http://rapidshare.de/files/10092240/video-0060.3gp.html
Mooiere beelden(videocamera beelden) komen later.
Anders ik wel. Goeie gesprekken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Het wordt naarmate de filmpjes vorderen wel leuker, in het begin nog een beetje onwennig. In de 3e komt het goed op gang. Ben erg benieuwd naar de high quality versie!!
Bier heh.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Het wordt naarmate de filmpjes vorderen wel leuker, in het begin nog een beetje onwennig. In de 3e komt het goed op gang. Ben erg benieuwd naar de high quality versie!!
Ik heb af en toe de neiging om mee te gaan praten; he vraag eens dit en dat...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:39 schreef Sturmvogel het volgende:
Het waren er 4. Overigens was het bedoeld om van te genieten![]()
Camera beelden bitte!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:39 schreef Sturmvogel het volgende:
Het waren er 4. Overigens was het bedoeld om van te genieten![]()
dissssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:28 schreef skiczukie het volgende:
Werd je nou gedisst Sturmvogel? 'Oww. Sloavink!' Kees: 'Hah-hah-hah'?
Loat moar. Het is gelukt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]Kan je dat tweede filmpje, video-0058.3gp nog een keer uploaden? Ik kan hem dus niet downen.
Hij was helemaal teleurgesteld in PSV waardoor hij aan het begin van de avond wat stroefjes deed. Het was dus geen hah-hah-hah, maar gewoon een droge lach omdat hij niet echt in de stemming wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:28 schreef skiczukie het volgende:
Werd je nou gedisst Sturmvogel? 'Oww. Sloavink!' Kees: 'Hah-hah-hah'?
Voor jouw mischien wel,quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, de filmpjes zelf vind ik zelf geen flikker aan eigenlijk(door de kutkwaliteit is het allemaal wat beknopt). Het was wel vermakelijk om daar een keertje te zitten en wat te lullen.
kilo per byte?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Alle 3 de afleveringen hier te downloaden als ZIP 400 k/b
Hier het derde filmpje(klik op foto).quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan iemand ze omzetten naar .avi ofzo?
Bedankt, maar het is zo onduidelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:57 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Hier het derde filmpje(klik op foto).
[[url=http://i1.zvhost.com/1/p/po7bu5tw.jpg]afbeelding][/URL]
Deze dan?---Deel 3quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bedankt, maar het is zo onduidelijk.
Waar blijven de resterende 53 minuten aan filmmateriaal?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:35 schreef Othala het volgende:
Maar ik moet werken, ik denk dat Sturm vandaag ook nog wel een verslagje van de date post, met bijbehorend filmmateriaal van ruim 1 uur![]()
STERVENDE HOEREN KANKER KACHEL!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Zo te zien had Kees al een paar gehad.
[afbeelding]
Quicktimequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe bekijken jullie die 3gp?
Het was stinkende hoeren!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Blue_MnM het volgende:
Stervende Hoeren Stront scheidsrechter, dat was ech n kutscheidsrechter man.
hahaha geweldig![]()
Twentequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Hij was helemaal teleurgesteld in PSV waardoor hij aan het begin van de avond wat stroefjes deed. Het was dus geen hah-hah-hah, maar gewoon een droge lach omdat hij niet echt in de stemming was
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef PastorRichards het volgende:
Meesterlijke filmpjes!
Zijn commentaar op probleemwijken is ook prachtig. "Dat was mooi met dat cameraatje" "dat mocht zij nie weten he"![]()
Daar heb je juist weer quick time voor nodig. En dat heb ik pas verwijderd omdat ik Quick Time stom vind.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Deze dan?---Deel 3
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=mov&file=video_0060.3gp
En dat moet zo blijven, dus niet vervuilen met lelijke mannen enzo.quote:
Mochten jullie de hele aflevering naar DivX encoded willen hebben... shoutquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef Othala het volgende:
Wat gefilmd is met de camera heeft nog iemand anders, die zal het denk ik vandaag wel naar Sturm sturen.
[...]
Je moet hem dan vragen of we met een groepje zijn verjaardag mogen komen vierenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:59 schreef Othala het volgende:
Kees heeft trouwens ook zijn telefoonnummer, en wij de zijne, en hij belt ons nog om af te spreken voor zijn verjaardasfeestje, want hij wordt over ong. een maand 47.
*shouts*quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Mochten jullie de hele aflevering naar DivX encoded willen hebben... shout.
Valt wel mee toch? Ze lachen meer samen, volgens mij ziet Kees er de humor ook wel van in.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef omegaproject het volgende:
Jullie lopen hem te veel uit te lachen
Das nie lief
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik zal nou wel de foto's uploaden.
Dan moet Sturmvogel hem natuurlijk wel eerst aan me sturen hequote:
Meesterlijke Avatar. Heeft ie nou iets aan z'n oog ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Of foto's ofzo, dat is dan ten minste met flits. (hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |