Ik zal wel ff een kort verslagje maken.
Om half 1 reed ik van school om af te reizen naar het Walhalla van Eindhoven: Edisonstraat 76. Toen werd ik ook net gebeld door een vriend die al bij het huis stond en die wist dus ook te melden dat Kees thuis was. En had Kees zelfs in z'n pyama naar buiten zien lopen om zn krantje te pakken.
Dus eenmaal in de straat aangekomen begon ik gewoon al wat te filmen toen ik dus opeens die scooter zag naderen en ik weet niet hoe, maar ik herkende die lompe kop met die bril en snor gewoon meteen en riep 'm na waarop hij droog wat zwaaide. Daarom ging ik dus ook zo lomp schreeuwen om ervoor te zorgen dat ie zou zou stoppen wat hij dus ook uiteindelijk deed. En de rest van het verhaal kennen jullie wel dus dat hoef ik niet verder uit te diepen.
Ik zag trouwens ook nog dat illegale autobedrijfje wat jullie vast ook wel herkennen. Dat wilde ik dus ook op de gevoelige plaat vastleggen maar toen kwamen er vanuit de overkant van de straat 2 gozers woest de deur uitgelopen om te vragen wat ik daar aan het doen was. De een leek wel een woeste Arabier met een paardenstaart(die mij daarna ook onheilspellend nakeek
![]()
) en de ander was dus die gozer van dat fragment dat zo'n dude aan de Volkswagen van een vriend bezig is. Die kerel had dus ook een ijzeren staaf in z'n handen om me te verwerken in het heilige wegdek van de Edisonstraat