Terug spiegelen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is trouwens verdomme wel allemaal in spiegelbeeldEén of andere retard heeft laatst met mn mobiel zitten kutten en nou staat alles wat je filmt dus in spiegelbeeld
DOPE!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:20 schreef Sturmvogel het volgende:
Hier alvast 3 .3gp filmpjes.
http://rapidshare.de/files/10091763/video-0055.3gp.html
http://rapidshare.de/files/10091900/video-0058.3gp.html
Stinkende hoeren strontscheidsrechter
http://rapidshare.de/files/10092240/video-0060.3gp.html
Mooiere beelden(videocamera beelden) komen later.
Anders ik wel. Goeie gesprekken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Het wordt naarmate de filmpjes vorderen wel leuker, in het begin nog een beetje onwennig. In de 3e komt het goed op gang. Ben erg benieuwd naar de high quality versie!!
Bier heh.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Het wordt naarmate de filmpjes vorderen wel leuker, in het begin nog een beetje onwennig. In de 3e komt het goed op gang. Ben erg benieuwd naar de high quality versie!!
Ik heb af en toe de neiging om mee te gaan praten; he vraag eens dit en dat...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:39 schreef Sturmvogel het volgende:
Het waren er 4. Overigens was het bedoeld om van te genieten![]()
Camera beelden bitte!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:39 schreef Sturmvogel het volgende:
Het waren er 4. Overigens was het bedoeld om van te genieten![]()
dissssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:28 schreef skiczukie het volgende:
Werd je nou gedisst Sturmvogel? 'Oww. Sloavink!' Kees: 'Hah-hah-hah'?
Loat moar. Het is gelukt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]Kan je dat tweede filmpje, video-0058.3gp nog een keer uploaden? Ik kan hem dus niet downen.
Hij was helemaal teleurgesteld in PSV waardoor hij aan het begin van de avond wat stroefjes deed. Het was dus geen hah-hah-hah, maar gewoon een droge lach omdat hij niet echt in de stemming wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:28 schreef skiczukie het volgende:
Werd je nou gedisst Sturmvogel? 'Oww. Sloavink!' Kees: 'Hah-hah-hah'?
Voor jouw mischien wel,quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef Sturmvogel het volgende:
Ja, de filmpjes zelf vind ik zelf geen flikker aan eigenlijk(door de kutkwaliteit is het allemaal wat beknopt). Het was wel vermakelijk om daar een keertje te zitten en wat te lullen.
kilo per byte?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Alle 3 de afleveringen hier te downloaden als ZIP 400 k/b
Hier het derde filmpje(klik op foto).quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan iemand ze omzetten naar .avi ofzo?
Bedankt, maar het is zo onduidelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:57 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Hier het derde filmpje(klik op foto).
[[url=http://i1.zvhost.com/1/p/po7bu5tw.jpg]afbeelding][/URL]
Deze dan?---Deel 3quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bedankt, maar het is zo onduidelijk.
Waar blijven de resterende 53 minuten aan filmmateriaal?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:35 schreef Othala het volgende:
Maar ik moet werken, ik denk dat Sturm vandaag ook nog wel een verslagje van de date post, met bijbehorend filmmateriaal van ruim 1 uur![]()
STERVENDE HOEREN KANKER KACHEL!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Zo te zien had Kees al een paar gehad.
[afbeelding]
Quicktimequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe bekijken jullie die 3gp?
Het was stinkende hoeren!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Blue_MnM het volgende:
Stervende Hoeren Stront scheidsrechter, dat was ech n kutscheidsrechter man.
hahaha geweldig![]()
Twentequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Hij was helemaal teleurgesteld in PSV waardoor hij aan het begin van de avond wat stroefjes deed. Het was dus geen hah-hah-hah, maar gewoon een droge lach omdat hij niet echt in de stemming was
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef PastorRichards het volgende:
Meesterlijke filmpjes!
Zijn commentaar op probleemwijken is ook prachtig. "Dat was mooi met dat cameraatje" "dat mocht zij nie weten he"![]()
Daar heb je juist weer quick time voor nodig. En dat heb ik pas verwijderd omdat ik Quick Time stom vind.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Deze dan?---Deel 3
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=mov&file=video_0060.3gp
En dat moet zo blijven, dus niet vervuilen met lelijke mannen enzo.quote:
Mochten jullie de hele aflevering naar DivX encoded willen hebben... shoutquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef Othala het volgende:
Wat gefilmd is met de camera heeft nog iemand anders, die zal het denk ik vandaag wel naar Sturm sturen.
[...]
Je moet hem dan vragen of we met een groepje zijn verjaardag mogen komen vierenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:59 schreef Othala het volgende:
Kees heeft trouwens ook zijn telefoonnummer, en wij de zijne, en hij belt ons nog om af te spreken voor zijn verjaardasfeestje, want hij wordt over ong. een maand 47.
*shouts*quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Mochten jullie de hele aflevering naar DivX encoded willen hebben... shout.
Valt wel mee toch? Ze lachen meer samen, volgens mij ziet Kees er de humor ook wel van in.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef omegaproject het volgende:
Jullie lopen hem te veel uit te lachen
Das nie lief
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik zal nou wel de foto's uploaden.
Dan moet Sturmvogel hem natuurlijk wel eerst aan me sturen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |