Deze dan?---Deel 3quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bedankt, maar het is zo onduidelijk.
Waar blijven de resterende 53 minuten aan filmmateriaal?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:35 schreef Othala het volgende:
Maar ik moet werken, ik denk dat Sturm vandaag ook nog wel een verslagje van de date post, met bijbehorend filmmateriaal van ruim 1 uur![]()
STERVENDE HOEREN KANKER KACHEL!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef DaveMasteR het volgende:
Zo te zien had Kees al een paar gehad.
[afbeelding]
Quicktimequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe bekijken jullie die 3gp?
Het was stinkende hoeren!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Blue_MnM het volgende:
Stervende Hoeren Stront scheidsrechter, dat was ech n kutscheidsrechter man.
hahaha geweldig![]()
Twentequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Hij was helemaal teleurgesteld in PSV waardoor hij aan het begin van de avond wat stroefjes deed. Het was dus geen hah-hah-hah, maar gewoon een droge lach omdat hij niet echt in de stemming was
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef PastorRichards het volgende:
Meesterlijke filmpjes!
Zijn commentaar op probleemwijken is ook prachtig. "Dat was mooi met dat cameraatje" "dat mocht zij nie weten he"![]()
Daar heb je juist weer quick time voor nodig. En dat heb ik pas verwijderd omdat ik Quick Time stom vind.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Deze dan?---Deel 3
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=mov&file=video_0060.3gp
En dat moet zo blijven, dus niet vervuilen met lelijke mannen enzo.quote:
Mochten jullie de hele aflevering naar DivX encoded willen hebben... shoutquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef Othala het volgende:
Wat gefilmd is met de camera heeft nog iemand anders, die zal het denk ik vandaag wel naar Sturm sturen.
[...]
Je moet hem dan vragen of we met een groepje zijn verjaardag mogen komen vierenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:59 schreef Othala het volgende:
Kees heeft trouwens ook zijn telefoonnummer, en wij de zijne, en hij belt ons nog om af te spreken voor zijn verjaardasfeestje, want hij wordt over ong. een maand 47.
*shouts*quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Mochten jullie de hele aflevering naar DivX encoded willen hebben... shout.
Valt wel mee toch? Ze lachen meer samen, volgens mij ziet Kees er de humor ook wel van in.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef omegaproject het volgende:
Jullie lopen hem te veel uit te lachen
Das nie lief
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik zal nou wel de foto's uploaden.
Dan moet Sturmvogel hem natuurlijk wel eerst aan me sturen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |