SHKK, ik had van sturm onderhand wel een verslag verwacht hiero...
Hij zei dat ie het gistier nacht nog zou doen.
Iig, we waren er, maar hij niet, dus toen hebben we hem opgebeld waar hij uithing, en hij was bij PSV. Wij dachten: fraai!, daarna zijn we nog een paar keer langs zijn huis geweest maar hij was er steeds niet of nam zijn telefoon niet op.
Toen we bijna de hoop opgaven gingen alleen Sturm en ik nog 1 laatste keer kijken...en daar liep Kees! (zijn doopnaam is btw Cornelis, roepnaam Kees, zoals we al dachten)
nou, we mochten binnen en belden de anderen, in de tussentijd hebben we nog even op zijn gokkast mogen spelen...
Maar ik moet werken, ik denk dat Sturm vandaag ook nog wel een verslagje van de date post, met bijbehorend filmmateriaal van ruim 1 uur
het was iig kei gaaf bij Kees, en we gaan met zijn verjaardag met zn allen uit naar d'n Overkant
edit: die genen die dachten dat Kees ons onder de tafel zoop worden teleur gesteld....
When a man lies, he murders some part of the world. These are the pale deaths in which man miscall their lives. All this I cannot bare to witness any longer. Cannot the Kingdom of Salvation take me home? - Cliff Burton