quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Misschien zijn ze wel naar het café of naar die Spaansequote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef TommyGun het volgende:
Die gasten zitten nog steeds bij Kees !
Ik denk die Spaansequote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel naar het café of naar die Spaanse!
Was er geen darten opquote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel naar het café of naar die Spaanse!
Groene walm uit je biertje?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef DaveMasteR het volgende:
Ik gooi er nog maar een biertje tegenaan.Op Kees!
[afbeelding]
Waar zitten ze? Dat cafe aan de Boschdijk?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef TommyGun het volgende:
Die gasten zitten nog steeds bij Kees !
Geen flauw idee. Misschien thuis, misschien in het cafe, misschien in de cafetaria, misschien bij die Spaansequote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Waar zitten ze? Dat cafe aan de Boschdijk?
Da kan nie, die's weg tot 20 januari.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien thuis, misschien in het cafe, misschien in de cafetaria, misschien bij die Spaanse
Maar waar ergens, ik woon namenlijk 300 mtr bij Kees vandaan ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien thuis, misschien in het cafe, misschien in de cafetaria, misschien bij die Spaanse
Edisonstraat nr. .....quote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Maar waar ergens, ik woon namenlijk 300 mtr bij Kees vandaan ofzo.
Café D'n Overkant is de stamkroeg van Kees en Huupkequote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Waar zitten ze? Dat cafe aan de Boschdijk?
Tijd om je sig te updaten ménquote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Café D'n Overkant is de stamkroeg van Kees en Huupke
Ah ja, en die autohandel is hier aan het eind van de straat.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Edisonstraat nr. .....
Staat vast wel in de vorige topiques![]()
//
76
[Deel 8] Kankerkachels! incl Sturmvogel filmpje
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Rainboww het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Da kan nie, die's weg tot 20 januari.
![]()
Is dat naast apotheek Mensfort?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Die zijn ook echt om 23.00 uur nog met hun praktijken bezig op straat.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Misschien hebben die autohandelaren hun met hun camera'tje wel in elkaar getrimd![]()
Nah nog geen meldingen op 112brabant.nlquote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Misschien hebben die autohandelaren hun met hun camera'tje wel in elkaar getrimd![]()
Da zou lache zijn man!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Kinderachtig. Godverdomme.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef BrauN het volgende:
Ik wilde een tvp plaatsen, maar ik zie er toch maar vanaf jongens.
Boschdijk 460, 5622PC Eindhovenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Is dat naast apotheek Mensfort?
Je plaatst gewoon een verkapte TVP-postquote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef BrauN het volgende:
Ruud verhandelde toch ook die klok midden in de nachtquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die zijn ook echt om 23.00 uur nog met hun praktijken bezig op straat.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Boschdijk 460, 5622PC Eindhoven
Homepage: http://members.fortunecity.com/dnoverkant/
Misschien flipte Huupke wel uit toen hij verloor met flipperenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Robbiej het volgende:
wtf zijn ze nog niet terug? :/
dan doe ik het we voor jequote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef BrauN het volgende:
Ik denk dat Kees ze onder de tafel heeft gezopen!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef Robbiej het volgende:
wtf zijn ze nog niet terug? :/
Sterf, met je Saab.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als dat zo is![]()
Braun snel stap in je saab van je moeder en kijk waar ze uithangen.
Ik hoor 't m al zeggen;quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:48 schreef Thieske het volgende:
Ik denk dat Kees ze finaal onder tafel heeft gezopen en dat ze nu met een alcohol vergiftiging in het ziekenhuis liggen.
*Voorspelt dat ze gruwelijk nat wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:05 schreef TC03 het volgende:
Ben benieuwd hoe het was.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:34 schreef nexcro het volgende:
ik ben bang dat ze onderkoeld in het ziekenhuis liggen, die kachel deed het natuurlijk niet en nu hebben ze de hele avond in de kou moeten zitten.
Als ze geen materiaal hebben krijgen ze van mij nog wa te heuren. Tvp.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:20 schreef BrauN het volgende:
Geloof mij nou, die mennekes zijn vierkant onder de tafel gezopen door Kees en zodoende niet eens meer in staat om een computer aangezet te krijgen...
Die komen vandaag wel boven water hoor. Hopelijk met materiaal, als ze hun telefoons/camera's niet zijn verloren tijdens het van de fiets af pleuren.
Op die manier worden er minder fietsen gestolen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:10 schreef veldmuis het volgende:
Bier is maar 1,30 bij d'n overkant!!
Misschien had ie gewoon z'n pc nog aanstaan met de browser op een Fok! pagina.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:35 schreef L.Mo het volgende:
Sjow gelukkig, ze hebben het in iedergeval gehaald.
Sturmvogel was rond 3 uur nog op fok.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |