Waar dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Hier zijn genoeg vriendinnen te vinden?
Ik zie ze ook nietquote:
* MissMSX kijkt om zich heen.quote:
Ik heb je die link toch al gegeven waar je haar huren kuntquote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik had misschien beter niet terug kunnen surfen naar de R&P index
Vriendin gezocht
![]()
Valse hoop!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX kijkt om zich heen.
Hmmmm... Toch niet
Mwoehahahahahahaquote:
Hehe oh jaquote:Op woensdag 28 december 2005 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb je die link toch al gegeven waar je haar huren kunt![]()
You evil woman!quote:
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:48 schreef _Cara_ het volgende:
Zo..* Cara gaat een flinke wandeling maken.. ff een frisse neus halen
Hier ligt nog wat sneeuw![]()
Handschoenen.sjaal..dikke jas...jep
Sssht...quote:
You like it that wayquote:
quote:
Checkquote:Op woensdag 28 december 2005 15:46 schreef MissMSX het volgende:
quote:
Ik vond die vorige beter!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:03 schreef Mokster het volgende:
Touwtrekken, Vingerverven en Paardrijden.![]()
Er komen zo een aantal heren met witte jassen. Dan krijg jij een hele mooie jas, met lange mouwen en daarna een kamer met rubberen muren. Even wachten nog hoor......quote:
Uhm, de jouwe?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Welke opleiding geeft dan ook een deadline middenin de vakantie?
Ah nee joh.. het was echt heel leuk. Heb gewerkt op mn nieuwe groep vandaag. Alleen toen ik even op mn eigen groep was, was het iets minder. Maar het is echt super super leuk..quote:Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er komen zo een aantal heren met witte jassen. Dan krijg jij een hele mooie jas, met lange mouwen en daarna een kamer met rubberen muren. Even wachten nog hoor......![]()
Hoort dat niet in VA?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik had misschien beter niet terug kunnen surfen naar de R&P index
Vriendin gezocht
![]()
Alweer ??quote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
- Met Moks oud en nieuw vieren? Snel Melden ze is eenzaam!
Hoe cool!quote:Je dating life komt pas echt op gang als je continu warm bent.
Zeg hoi tegen meisjes in de stad. Lach naar knappe meisjes (geen dromerige psycho lach, geen gekwijl). Spreek meisjes aan in clubs. Flirt met elk lekker ding die ontvankelijk is, of ze vriend heeft of niet. Praat met mensen in het algemeen. Ouwehoer met bejaarden, kinderen, huisvrouwen etc.
Het is een numbers game. Als je per dag 10 nieuwe vrouwen spreekt kan je sowieso elke dag een date hebben. Maar je wil geen date. Wat je echt wil is iemand die helemaal top is. Niet "een vrouw"... maar DE vrouw. Top kwaliteit... en die kom je pas tegen als je goed warm bent en sociaal als een vis in het water (zijn vrouwen gek op)
Begin vandaag met hoi zeggen tegen tenminste 3 leuke vrouwen... ik ben net weer single en ik weet dat als ik echt weer zin heb in iets nieuws (nu nog niet) dat dit de beste manier is om een bijzonder iemand te ontmoeten.
Als je het moet doen met wat "op je af komt" verlaag je je kansen en potentie enorm
Tuurlijk kom je er wel, sommigen hebben er alleen wat meer tijd voor nodig dan de ander..quote:Op woensdag 28 december 2005 17:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Net een mooie wandeling gemaakt door het dorp! Het was erg relaxed!!
Zojuist trouwens een pracht van een tip tegengekomen in het Vriendin gezocht topic
[..]
Hoe cool!Zo had ik het nog niet bekeken
... Weer een waardevolle tip erbij! Ik kom er nog wel eens
. Hulde voor deze persoon
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk kom je er wel, sommigen hebben er alleen wat meer tijd voor nodig dan de ander..
Dat hoort erbij tegenwoordig hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef petitlapin het volgende:
kom ik hier, is BttD weer bezig met zijn zoektocht naar een vrouw![]()
ben ik blij dat ik niet hoef te zoeken naar een vrouwquote:Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoort erbij tegenwoordig hoor
Het kan heel moeilijk zijn ja,quote:Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niet hoef te zoeken naar een vrouw
als ik dat zo lees is dat blijkbaar heel moeilijk
ik weet niet hoor, maar mijn haren gaan een beetje overeind staan als ik de termen van wie niet waagt hoor. net of we alleen maar goed zijn voor de jacht, en als t dan eens een keer een beetje klikt, een kroontje zijn op de jacht en dat t niet echt om de persoon gaatquote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
Zoeken is misschien niet slim, maar aan de andere kant; wie niet waagt..
De meiden waarmee ik een relatie mee heb gehad, heb ik ontmoet via 't internet, en is pas veel later een relatie ontstaan uit de vriendschap die ik toen had/heb met die meiden..
lekker tochquote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn laatste relatie kwam ook via fok
Die sportclubs komen wel weer als het lekker weer wordtquote:Op woensdag 28 december 2005 19:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker toch
ben blij dat die optie er is, anders zou je weer naar sportclubs enzow moeten gaan om mensen te ontmoeten
't Zijn ook vrouwen die 'op jacht' gaan, niet alleen maar het mannelijk geslacht maakt misbruik van 'makkelijke' vrouwen..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar mijn haren gaan een beetje overeind staan als ik de termen van wie niet waagt hoor. net of we alleen maar goed zijn voor de jacht, en als t dan eens een keer een beetje klikt, een kroontje zijn op de jacht en dat t niet echt om de persoon gaat
Tuurlijk wel, maar ik denk ook dat de meeste mensen de persoon beter wil leren kennen alvorens hem/haar in 't leven 'op te willen nemen' (of hoe je 't ook noemt).quote:het is mij tot nu toe pas 1 keer overkomen dat ik iemand voor het eerst ontmoette en echt zoiets had van en met jou wil ik wel de wereld ontdekken. de rest kende ik ook al wat langer, had vriendschappen mee waaruit later een soort van relatie ontstond
dus waarom zou dat niet kunnen
Ik zat vannacht Oprah te kijken. Ja, snap ook nog niet waarom, maar goed. Vrouwen doen hetzelfde als mannen, daar heet het alleen anders en is het allemaal minder ergquote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Zijn ook vrouwen die 'op jacht' gaan, niet alleen maar het mannelijk geslacht maakt misbruik van 'makkelijke' vrouwen..
[..]
Tuurlijk wel, maar ik denk ook dat de meeste mensen de persoon beter wil leren kennen alvorens hem/haar in 't leven 'op te willen nemen' (of hoe je 't ook noemt).
How low can you go...quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zat vannacht Oprah te kijken.
dat klopt. maar toch ben ik van mening dat het veel beter is, als je je leven gewoon leid en niet zoveel moeite doet, kom je ongedwongen mensen tegen, en leef je je leven een heel stuk gemakkelijker dan wanneer je er continu mee bezig bent.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Zijn ook vrouwen die 'op jacht' gaan, niet alleen maar het mannelijk geslacht maakt misbruik van 'makkelijke' vrouwen..
dat is wat ik zeg, dus die jacht is gewoon totale onzin aangezien je elkaar toch eerst wil leren kennen, en dat is nu juist wat je niet hebt bij die jacht.quote:Tuurlijk wel, maar ik denk ook dat de meeste mensen de persoon beter wil leren kennen alvorens hem/haar in 't leven 'op te willen nemen' (of hoe je 't ook noemt).
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:01 schreef Ynske het volgende:
en kom nu niet aan met, jullie vrouwen hebben het zo veel gemakkelijker.
Dat is toch voor een deel wel zo hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
en kom nu niet aan met, jullie vrouwen hebben het zo veel gemakkelijker.
Absoluut.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch voor een deel wel zo hoor
rot toch opquote:Op woensdag 28 december 2005 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch voor een deel wel zo hoor
en jij moet je vinger eens ergens anders in stoppenquote:
Als je weet hoe en waar te zoeken, valt het allemaal wel meequote:Op woensdag 28 december 2005 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik stop mijn vingers nooit ergens in.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
en jij moet je vinger eens ergens anders in stoppen
quote:
En toch hebben vrouwen het op sommige punten makkelijker dan mannen. Al is het alleen maar omdat je als een vrouw sneller aangesproken wordt door 1 of meerdere mannen dan anders (uitzonderingen even niet meegenomen).quote:als jullie er eens niet zoveel moeite voor zouden doen
en je aandacht eens ergens anders op richten
dan komt het vanzelf wel, en is het tenminste ongedwongen
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stop mijn vingers nooit ergens in.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]misschien gaat het daar dan wel fout
op het hebben van een relatiequote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
goede reactie
[..]
En toch hebben vrouwen het op sommige punten makkelijker dan mannen. Al is het alleen maar omdat je als een vrouw sneller aangesproken wordt door 1 of meerdere mannen dan anders (uitzonderingen even niet meegenomen).
En waar richten we ons teveel op dan?
Nee, dank je, ik was niet van plan mijn vingers daarvoor te gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
* Godlike02 bukt om gevingerd te worden door plato
Ik douche twee keer per dag hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dank je, ik was niet van plan mijn vingers daarvoor te gebruiken.![]()
Al zou je de hele dag douchen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik douche twee keer per dag hoor![]()
quote:
Goed punt!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef webspider het volgende:
[..]en je weet niet eens of Plato zn nagels wel netjes bijhoudt !
Wat weet jij van mijn nagels af?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef webspider het volgende:
[..]en je weet niet eens of Plato zn nagels wel netjes bijhoudt !
Helemaal niets, maar Godt ook niet!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn nagels af?![]()
Jij weet helemaal niet of Godt niets van mijn nagels af weet.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar Godt ook niet!![]()
Het kostte je wel verdacht veel moeite om overeind te komen.quote:
Educated guessquote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet of Godt niets van mijn nagels af weet.![]()
Ben ook niet meer de jongstequote:Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kostte je wel verdacht vee moeite om overeind te komen.
Ik dacht dat Goden het geheim van de eeuwige jeugd kenden.quote:
quote:
Jonkiequote:geb. datum: 1977-xx-xx
Moet toch net doen als of dat niet zo isquote:Op woensdag 28 december 2005 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Goden het geheim van de eeuwige jeugd kenden.
Daar trap ik dus niet in.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet toch net doen als of dat niet zo is
Cool, dan zou ik niet meetellenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
op het hebben van een relatie
heb soms echt t idee dat mannen denken niet mee te tellen wanneer ze geen relatie hebben
en jah vrouwen worden aangesproken, maar zijn er vaak ook niet van gediend
quote:
Bedankt nixxxquote:Op woensdag 28 december 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
Maar ik zie dat alles hier nog bij het oude is... * nixxx geeft BttD schouderklopje
Waar reageer je eigenlijk op?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
Twee dingen:
1) Inderdaad: Je telt minder/niet mee als je geen relatie hebt. Naast het feit dat het gewoon super leuk is (voor een groot deel) geeft het je ook een bepaald soort van 'aanzien', dat je het 'toch goed voor elkaar hebt' en dat je sociaal niet buiten de boot valt. Dingen die voor mij redelijk belangrijk blijken (ok, deze reactie is wat kort door de bocht, maar ga er nu weer niet te diep op in, want ik wil ruzie omdat ik er elke keer zo over bezig ben zoveel mogelijk voorkomen)
2) Vrouwen HEBBEN het daadwerkelijk makkelijker als het om relaties gaat, daar ben ik niet alleen van overtuigd, dat is een feit
Sorry dat het er weer op uit komt, ik ben weer lekker bezig
Ik ben weer terugquote:Op woensdag 28 december 2005 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit topic is niet dood, hij leeft!
![]()
Pffff op vorige posts. Geen zin om de juiste post bij het juiste antwoord te zoekenquote:
Het was niet helemaal een complimentquote:Op woensdag 28 december 2005 20:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt nixxxIk heb het soms nodig
![]()
Heb jij wel eens gehoord van een self fulfilling prophecy? Zolang jij hierin blijft geloven, zal dit altijd kloppen. Het is ontzettend makkelijk om de mening van anderen als maatstaf te nemen. Maar wat jij hier typt, dat straal je uit. En niemand zit er op te wachten, ook mannen niet, om bij wat voor vorm van contact dan ook, meteen te worden beoordeeld als potentiele relatiekandidaat.quote:
OKquote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het was niet helemaal een compliment
\Dit is natuurlijk ook onzin. Goed BttD overdrijft, maar dat heeft natuurlijk wel een oorzaak.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef AirwiN het volgende:
Heb jij wel eens gehoord van een self fulfilling prophecy? Zolang jij hierin blijft geloven, zal dit altijd kloppen.
Ik moet eerlijk toegeven dat je wel gelijk hebt. Tips?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van een self fulfilling prophecy? Zolang jij hierin blijft geloven, zal dit altijd kloppen. Het is ontzettend makkelijk om de mening van anderen als maatstaf te nemen. Maar wat jij hier typt, dat straal je uit. En niemand zit er op te wachten, ook mannen niet, om bij wat voor vorm van contact dan ook, meteen te worden beoordeeld als potentiele relatiekandidaat.
Ik heb gezegd...![]()
Terug in je hoek jij, mijn gezag ondermijnen!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
\Dit is natuurlijk ook onzin. Goed BttD overdrijft, maar dat heeft natuurlijk wel een oorzaak.
Ja weet ik...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
\Dit is natuurlijk ook onzin. Goed BttD overdrijft, maar dat heeft natuurlijk wel een oorzaak.
Dat is mijn taak als intrigant zijnde.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terug in je hoek jij, mijn gezag ondermijnen!![]()
Dat ook niet... deels bemoedigend en deelsquote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
OKHet was meer een stoot onder de gordel
Ik las irritant...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is mijn taak als intrigant zijnde.![]()
Mannen zitten bij een eerste vorm van contact ergens anders op te wachtenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef AirwiN het volgende:
En niemand zit er op te wachten, ook mannen niet, om bij wat voor vorm van contact dan ook, meteen te worden beoordeeld als potentiele relatiekandidaat.
Ik heb gezegd...![]()
Dat ligt dan aan jouw gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.quote:
nee, hij las de eerste en laatste letter en vulde de rest in op basis van de contextquote:Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jouw gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.![]()
Probeer niet als een hopeloze, kwijlende hond over te komen die wanhopig op zoek is naar een baasje als je contact hebt met een vrouw...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat je wel gelijk hebt. Tips?
Ja dat is ook wel zoquote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat ook niet... deels bemoedigend en deelsomdat het zo'n constante is hier
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk niet eens echt doequote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer niet als een hopeloze, kwijlende hond over te komen die wanhopig op zoek is naar een baasje als je contact hebt met een vrouw...![]()
Of jij vertelt hoe het jou gelukt is om een onuitwisbare indruk te maken op Cara. Misschien leert hij daar nog wat van!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
het is hier ook niet erg druk he... misschien hebben we nog een vrouw nodig om het andere standpunt even te verduidelijken
Een kopje kamille theequote:Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jij vertelt hoe het jou gelukt is om een onuitwisbare indruk te maken op Cara. Misschien leert hij daar nog wat van!![]()
Ja! Ynske kan soms lekker bot uit de hoek komenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
het is hier ook niet erg druk he... misschien hebben we nog een vrouw nodig om het andere standpunt even te verduidelijken
Precies, JoeyT is wel succesvol bij de vrouwen iigquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef nixxx het volgende:
Ach JoeyT heeft ook zulk excessief gedrag... maar dan een andere kant op
Jij moet niet leren om beter met vrouwen om te gaan. Jij moet eerst leren om beter met jezelf om te gaan. Dan volgt de rest vanzelf wel...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dit is aan de ene kant een tip om beter met vrouwen om te leren gaan, maar aan de andere kant is het denk ik ook een manier waarop ik nu gewoon met de situatie om moet gaan om een balans te vinden.
Als je van bot houdt moet je milagro eens proberenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja! Ynske kan soms lekker bot uit de hoek komen!
Ah, de gentleman benadering. Een klassieker, doch immer effectief!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een kopje kamille thee
virtueel ook nog eens
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je van bot houdt moet je milagro eens proberen
Joey n**kt veel... dat zou je als enige maatstaf kunnen nemen...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Precies, JoeyT is wel succesvol bij de vrouwen iig
Of Xebroziusquote:Op woensdag 28 december 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je van bot houdt moet je milagro eens proberen
als je van mannen houdt is dat misschien een betere keuzequote:Op woensdag 28 december 2005 21:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Of Xebrozius. Die kan af en toe ook snoeihard mensen op de plaats zetten
![]()
Nahquote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je van mannen houdt is dat misschien een betere keuze
Quelle topqiue?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef nixxx het volgende:
Zo.. dat kansloze topic van blinky ook maar uit mijn sig gehaald... al kan je debatteren over waarom het nou een kansloos topic was
Ergo: Joey is beter bezig dan ikquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Joey n**kt veel... dat zou je als enige maatstaf kunnen nemen...
Het is ergens in de SC genoemd... UTFSquote:
alstublieft zeg... doe me een lol !!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Precies, JoeyT is wel succesvol bij de vrouwen iig
Smeer haar goed in nixxx!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:13 schreef _Cara_ het volgende:
Maar ik ga nu op de zonnebank liggen ik heb koude voeten.. dusss..doeidoei!!
Dat kan inderdaad geen toeval zijn...quote:
Er zijn mensen die het in 9,75 seconden doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ik zie net iemand de 100 meter in 22.04 seconden. Denk niet dat ik dat haal zeg![]()
Ik denk dat je best in de buurt komt met een paar hongerige pitbulls achter je aan...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ik zie net iemand de 100 meter in 22.04 seconden. Denk niet dat ik dat haal zeg![]()
Alleen was deze man 99 jaarquote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het in 9,75 seconden doen.![]()
Hij moet ergens trots op kunnen zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
Joey is erg goed in kinderen verwekken
Joey is al trots op de kleinste dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij moet ergens trots op kunnen zijn![]()
wel hoor...het hele leven bestaat voor een groot deel uit een reeks van toevallighedenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef AirwiN het volgende:
Dat kan inderdaad geen toeval zijn...![]()
Schiet eens op dan, zelfs wij krijgen het koud van jequote:Op woensdag 28 december 2005 21:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wel hoor...het hele leven bestaat voor een groot deel uit een reeks van toevalligheden![]()
en nu ben ik echt op de zonnebank![]()
Ow? Ik krjig wel warme gevoelens bij rood haar en groene ogen...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schiet eens op dan, zelfs wij krijgen het koud van je![]()
Melis.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:49 schreef melismay het volgende:
Hai!
Hoe staat het leven? Bevalt je baan inmiddels beter?quote:
Denk het nietquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe staat het leven? Bevalt je baan inmiddels beter?
Het leven staat op dit moment even op een laag pitje, maar het werk is wel okquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe staat het leven? Bevalt je baan inmiddels beter?
Ik wist niet dat jullie collega's waren.quote:
In die tijd dat je niet vrij was gaf je ook al niet aanwezig, ik zette niet voor niks mijn D nummer hier neerquote:
Nou ja collega'squote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie collega's waren.![]()
Dus jullie zijn praktisch getrouwd?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ja collega'sGodt is werknemer van de leverancier van die bagger systemen van ons
Helaas krijg ik Godt niet als ik de helpdesk bel, hoe vaak ik mijn systeem ook laat crashenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jullie zijn praktisch getrouwd?
Wat zonde Hoe komt dat Godt?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Helaas krijg ik Godt niet als ik de helpdesk bel, hoe vaak ik mijn systeem ook laat crashen
Godt voelt zich te goed voor mijquote:
Tsja, hij is natuurlijk wel een God...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Godt voelt zich te goed voor mij
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Je trein zal maar een zwaan aanrijden!
Maar ik wil zo graag contact!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tsja, hij is natuurlijk wel een God...![]()
Veel bidden.quote:
Nee, ik denk dat ik dit even van me af moet krassen. R&P-stijl!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed met je?
Niet op mijn raam iig!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag contact!
Twist, kwam er bloed aan te pas?
quote:
getverquote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dit even van me af moet krassen. R&P-stijl!
Nooit gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef melismay het volgende:
[..]
In die tijd dat je niet vrij was gaf je ook al niet aanwezig, ik zette niet voor niks mijn D nummer hier neer
Ietsje... kom er wel... moet er gewoon aan wennen dat ik van die sticky friends hebquote:
Niet duidelijk genoegd dus blijkbaarquote:
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, jongens en meisjes. Ik ben bijna volwassen, vinden jullie het ook zo spannend?
En, hoe voelt datquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, jongens en meisjes. Ik ben bijna volwassen, vinden jullie het ook zo spannend?
Dat was je drie jaar terug al . . .quote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, jongens en meisjes. Ik ben bijna volwassen, vinden jullie het ook zo spannend?![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef melismay het volgende:
[..]
JaaaaaaaIk kan bijna niet wachten!!!
dat is maar een schijn-volwassen-leeftijdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat was je drie jaar terug al . . .![]()
![]()
Wettig gezien niet meer, je hangt meissie . . .quote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef Twisted_fok het volgende:
dat is maar een schijn-volwassen-leeftijd![]()
Nee!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
hoorde ik kano?
Daar heb ik niets mee te maken gelukkig.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wettig gezien niet meer, je hangt meissie . . .![]()
Och here mijn tijdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Tuulijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent er al net zo ondersteboven van als ik zelf zie ik.
Een kaartje doet een mensch goedquote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoop dat ik straks spontaan nog sarcastischer word. dat lijkt me wel een mooi kado aan mezelf. [14.gif]
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van een self fulfilling prophecy? Zolang jij hierin blijft geloven, zal dit altijd kloppen. Het is ontzettend makkelijk om de mening van anderen als maatstaf te nemen. Maar wat jij hier typt, dat straal je uit. En niemand zit er op te wachten, ook mannen niet, om bij wat voor vorm van contact dan ook, meteen te worden beoordeeld als potentiele relatiekandidaat.
Ik heb gezegd...![]()
Van jou?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
mijn cavia is zwanger
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
mijn cavia is zwanger
maar die lag lekker op de bank een filmpje te kijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja! Ynske kan soms lekker bot uit de hoek komen!
quote:
Ja das leuk, maar als je niet trouwt en je bent zwanger dan ben je gewoon een slet!quote:
Tegenwoordig moet je je sletterigheid omarmen schat.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja das leuk, maar als je niet trouwt en je bent zwanger dan ben je gewoon een slet!
ik ben geen maagdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja das leuk, maar als je niet trouwt en je bent zwanger dan ben je gewoon een slet!
waarvan?quote:
Je bent geen slet, want daar moet je zwanger voor zijn zegt ze net.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik ben geen maagd
en ook niet getrouwd![]()
Bedankt![]()
Zie! Jij snapt het tenminste!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent geen slet, want daar moet je zwanger voor zijn zegt ze net.
uiteraard op de positieve manierquote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je maakt me nog aan het huilen.
Mijn cavia welquote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
kan ze nog wel zwanger zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je caaf is gewoon op stap geweest
Dus... You do the math!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
kan ze nog wel zwanger zijn![]()
Ik denk dan van conflict![]()
Goh... altijd al geweten dat ik een nette dame was eigenlijk...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent Homo?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:01 schreef Roa het volgende:
WhoopdiedooIk heb eindelijk duidelijkheid. Het was ook hoog tijd dat er eens door die roze ballon werd heengeprikt. Ah well, to bad, on with my life then.
Kano!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
hoorde ik kano?
Ik vind het nogal een tegenvaller van je Moks.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goh... altijd al geweten dat ik een nette dame was eigenlijk...
Vandaar dat onder het bureau een stap te ver isquote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goh... altijd al geweten dat ik een nette dame was eigenlijk...
Dat niet, maar m'n biancavia garpje was niet meer nodig.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk een lastig garpje voor de meeste![]()
ik ontlast je van werkquote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat niet, maar m'n biancavia garpje was niet meer nodig.
Het spijt me lieverd. Maar nu jij over minder dan een uur een zeer memorabele leeftijd gaat bereiken, leek het me wel een goed plan dat jij het stokje van me overneemt!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een tegenvaller van je Moks.![]()
Wat een geluk voor jou en succes voor T-F dusquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het spijt me lieverd. Maar nu jij over minder dan een uur een zeer memorabele leeftijd gaat bereiken, leek het me wel een goed plan dat jij het stokje van me overneemt!
Zo had ik de zaak nog niet bekekenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het spijt me lieverd. Maar nu jij over minder dan een uur een zeer memorabele leeftijd gaat bereiken, leek het me wel een goed plan dat jij het stokje van me overneemt!
Ik word ook veel te oud voor dat stomme geneukquote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat een geluk voor jou en succes voor T-F dus
Memorabele uitspraak.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik word ook veel te oud voor dat stomme geneuk
Wat ga jij dan doen?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben jij al wel zwanger dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat ga jij dan doen?
Geraniums opzoeken?
Een vaste relatie?
Getver![]()
Ongeveer even zwanger als dat Annie is !quote:
En dat komt uit jouw mondquote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik word ook veel te oud voor dat stomme geneuk
Vrouwen .. willen ook alles op een dienblaadjequote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Moet ik eerst weer aan Annie gaan vragen of hij zwanger is. *zucht*
Hmmm....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat ga jij dan doen?
Geraniums opzoeken?
Een vaste relatie?
Getver![]()
Dat leer je nog wel als mettertijd, het komt overal voorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik maar denken dat het een vrouwentrekje was om om de zaken heen te draaien, maar nee hoor.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... wellicht kan ik toch nog wel een paar jaartjes mee.![]()
Kan ik mooi een paar jaartjes begeleiding krijgen van the greatest.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm....
If you put it that way....
Ach... wellicht kan ik toch nog wel een paar jaartjes mee.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan ik mooi een paar jaartjes begeleiding krijgen van the greatest.
Het vooruitzicht op triootjes is inderdaad niet misquote:
grappig dat mannen vaak sneller zin hebben in een trio dan vrouwen, of is 't net andersom?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Het vooruitzicht op triootjes is inderdaad niet mis![]()
Ik denk dat dat van exemplaar tot exemplaar verschiltquote:Op woensdag 28 december 2005 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
grappig dat mannen vaak sneller zin hebben in een trio dan vrouwen, of is 't net andersom?
True, 't moet niet standaard zijn, maar een keer pardoes voorkomen, dan is het leuk..quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van exemplaar tot exemplaar verschilt
Zelf vind ik het zo af en toe zeker niet mis, maar ik zou er ook geen gewoonte van maken,
Welterustenquote:
Ik denk dat dat idd wel ff wat sneller gaat . . .quote:
Twistquote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Allemaal van harte gefeliciteerd met mij, dat ik jullie nog maar lang mag irriteren. Suckers.
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Allemaal van harte gefeliciteerd met mij, dat ik jullie nog maar lang mag irriteren. Suckers.
Ja, nu kun je het vragen!quote:
En als je het aan iemand laat horen doe ik je watquote:Op donderdag 29 december 2005 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Hahahaha, zingende Melis op mn voicemail!![]()
Dat moet toch te mp3'en zijn... Leuk voor in de OP!quote:Op donderdag 29 december 2005 08:47 schreef melismay het volgende:
[..]
En als je het aan iemand laat horen doe ik je wat![]()
Gefeliciteerd babe *smak, smak, smak*![]()
Ik bijna 2 uur alweerquote:Op donderdag 29 december 2005 08:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen
Ben alweer een anderhalf uurtje op ofzo
Ik ben al drie uur op!quote:
Precies!quote:
Het leven is niet eerlijk...quote:
Zal ze leuk vindenquote:Op donderdag 29 december 2005 09:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Mogguh. Oh en Melis, iedereen die ik vandaag tegenkom krijgt de voicemail te horen. Incl wildvreemden ende zo.
Dat hoeft helemaal nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk!
Trouwen
Kost alleen veel geld
Doe je best dan eens voor een keerquote:Op donderdag 29 december 2005 09:56 schreef Pheno het volgende:
Hallo, is dit topic nog steeds niet vol? Werken jullie ofzo?
zelf openen luie trut!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, waar blijft mn verjaardagstopic?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |