Waar dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Hier zijn genoeg vriendinnen te vinden?
Ik zie ze ook nietquote:
* MissMSX kijkt om zich heen.quote:
Ik heb je die link toch al gegeven waar je haar huren kuntquote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik had misschien beter niet terug kunnen surfen naar de R&P index
Vriendin gezocht
![]()
Valse hoop!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX kijkt om zich heen.
Hmmmm... Toch niet
Mwoehahahahahahaquote:
Hehe oh jaquote:Op woensdag 28 december 2005 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb je die link toch al gegeven waar je haar huren kunt![]()
You evil woman!quote:
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:48 schreef _Cara_ het volgende:
Zo..* Cara gaat een flinke wandeling maken.. ff een frisse neus halen
Hier ligt nog wat sneeuw![]()
Handschoenen.sjaal..dikke jas...jep
Is dat niet dubbel opquote:
Sssht...quote:
You like it that wayquote:
quote:
Checkquote:Op woensdag 28 december 2005 15:46 schreef MissMSX het volgende:
Hier zijn genoeg vriendinnen te vinden?
quote:
Wil je er over praten ja?quote:
Ik vond die vorige beter!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:03 schreef Mokster het volgende:
Touwtrekken, Vingerverven en Paardrijden.![]()
Er komen zo een aantal heren met witte jassen. Dan krijg jij een hele mooie jas, met lange mouwen en daarna een kamer met rubberen muren. Even wachten nog hoor......quote:
Uhm, de jouwe?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Welke opleiding geeft dan ook een deadline middenin de vakantie?
Ah nee joh.. het was echt heel leuk. Heb gewerkt op mn nieuwe groep vandaag. Alleen toen ik even op mn eigen groep was, was het iets minder. Maar het is echt super super leuk..quote:Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er komen zo een aantal heren met witte jassen. Dan krijg jij een hele mooie jas, met lange mouwen en daarna een kamer met rubberen muren. Even wachten nog hoor......![]()
Hoort dat niet in VA?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik had misschien beter niet terug kunnen surfen naar de R&P index
Vriendin gezocht
![]()
Alweer ??quote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
- Met Moks oud en nieuw vieren? Snel Melden ze is eenzaam!
Hoe cool!quote:Je dating life komt pas echt op gang als je continu warm bent.
Zeg hoi tegen meisjes in de stad. Lach naar knappe meisjes (geen dromerige psycho lach, geen gekwijl). Spreek meisjes aan in clubs. Flirt met elk lekker ding die ontvankelijk is, of ze vriend heeft of niet. Praat met mensen in het algemeen. Ouwehoer met bejaarden, kinderen, huisvrouwen etc.
Het is een numbers game. Als je per dag 10 nieuwe vrouwen spreekt kan je sowieso elke dag een date hebben. Maar je wil geen date. Wat je echt wil is iemand die helemaal top is. Niet "een vrouw"... maar DE vrouw. Top kwaliteit... en die kom je pas tegen als je goed warm bent en sociaal als een vis in het water (zijn vrouwen gek op)
Begin vandaag met hoi zeggen tegen tenminste 3 leuke vrouwen... ik ben net weer single en ik weet dat als ik echt weer zin heb in iets nieuws (nu nog niet) dat dit de beste manier is om een bijzonder iemand te ontmoeten.
Als je het moet doen met wat "op je af komt" verlaag je je kansen en potentie enorm
Tuurlijk kom je er wel, sommigen hebben er alleen wat meer tijd voor nodig dan de ander..quote:Op woensdag 28 december 2005 17:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Net een mooie wandeling gemaakt door het dorp! Het was erg relaxed!!
Zojuist trouwens een pracht van een tip tegengekomen in het Vriendin gezocht topic
[..]
Hoe cool!Zo had ik het nog niet bekeken
... Weer een waardevolle tip erbij! Ik kom er nog wel eens
. Hulde voor deze persoon
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk kom je er wel, sommigen hebben er alleen wat meer tijd voor nodig dan de ander..
Dat hoort erbij tegenwoordig hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef petitlapin het volgende:
kom ik hier, is BttD weer bezig met zijn zoektocht naar een vrouw![]()
ben ik blij dat ik niet hoef te zoeken naar een vrouwquote:Op woensdag 28 december 2005 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoort erbij tegenwoordig hoor
Het kan heel moeilijk zijn ja,quote:Op woensdag 28 december 2005 19:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niet hoef te zoeken naar een vrouw
als ik dat zo lees is dat blijkbaar heel moeilijk
ik weet niet hoor, maar mijn haren gaan een beetje overeind staan als ik de termen van wie niet waagt hoor. net of we alleen maar goed zijn voor de jacht, en als t dan eens een keer een beetje klikt, een kroontje zijn op de jacht en dat t niet echt om de persoon gaatquote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
Zoeken is misschien niet slim, maar aan de andere kant; wie niet waagt..
De meiden waarmee ik een relatie mee heb gehad, heb ik ontmoet via 't internet, en is pas veel later een relatie ontstaan uit de vriendschap die ik toen had/heb met die meiden..
lekker tochquote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn laatste relatie kwam ook via fok
Die sportclubs komen wel weer als het lekker weer wordtquote:Op woensdag 28 december 2005 19:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker toch
ben blij dat die optie er is, anders zou je weer naar sportclubs enzow moeten gaan om mensen te ontmoeten
't Zijn ook vrouwen die 'op jacht' gaan, niet alleen maar het mannelijk geslacht maakt misbruik van 'makkelijke' vrouwen..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar mijn haren gaan een beetje overeind staan als ik de termen van wie niet waagt hoor. net of we alleen maar goed zijn voor de jacht, en als t dan eens een keer een beetje klikt, een kroontje zijn op de jacht en dat t niet echt om de persoon gaat
Tuurlijk wel, maar ik denk ook dat de meeste mensen de persoon beter wil leren kennen alvorens hem/haar in 't leven 'op te willen nemen' (of hoe je 't ook noemt).quote:het is mij tot nu toe pas 1 keer overkomen dat ik iemand voor het eerst ontmoette en echt zoiets had van en met jou wil ik wel de wereld ontdekken. de rest kende ik ook al wat langer, had vriendschappen mee waaruit later een soort van relatie ontstond
dus waarom zou dat niet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |