Terug in je hoek jij, mijn gezag ondermijnen!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
\Dit is natuurlijk ook onzin. Goed BttD overdrijft, maar dat heeft natuurlijk wel een oorzaak.
Ja weet ik...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
\Dit is natuurlijk ook onzin. Goed BttD overdrijft, maar dat heeft natuurlijk wel een oorzaak.
Dat is mijn taak als intrigant zijnde.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terug in je hoek jij, mijn gezag ondermijnen!![]()
Dat ook niet... deels bemoedigend en deelsquote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
OKHet was meer een stoot onder de gordel
Ik las irritant...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is mijn taak als intrigant zijnde.![]()
Mannen zitten bij een eerste vorm van contact ergens anders op te wachtenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef AirwiN het volgende:
En niemand zit er op te wachten, ook mannen niet, om bij wat voor vorm van contact dan ook, meteen te worden beoordeeld als potentiele relatiekandidaat.
Ik heb gezegd...![]()
Dat ligt dan aan jouw gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.quote:
nee, hij las de eerste en laatste letter en vulde de rest in op basis van de contextquote:Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jouw gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.![]()
Probeer niet als een hopeloze, kwijlende hond over te komen die wanhopig op zoek is naar een baasje als je contact hebt met een vrouw...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat je wel gelijk hebt. Tips?
Ja dat is ook wel zoquote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat ook niet... deels bemoedigend en deelsomdat het zo'n constante is hier
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk niet eens echt doequote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer niet als een hopeloze, kwijlende hond over te komen die wanhopig op zoek is naar een baasje als je contact hebt met een vrouw...![]()
Of jij vertelt hoe het jou gelukt is om een onuitwisbare indruk te maken op Cara. Misschien leert hij daar nog wat van!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
het is hier ook niet erg druk he... misschien hebben we nog een vrouw nodig om het andere standpunt even te verduidelijken
Een kopje kamille theequote:Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of jij vertelt hoe het jou gelukt is om een onuitwisbare indruk te maken op Cara. Misschien leert hij daar nog wat van!![]()
Ja! Ynske kan soms lekker bot uit de hoek komenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
het is hier ook niet erg druk he... misschien hebben we nog een vrouw nodig om het andere standpunt even te verduidelijken
Precies, JoeyT is wel succesvol bij de vrouwen iigquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef nixxx het volgende:
Ach JoeyT heeft ook zulk excessief gedrag... maar dan een andere kant op
Jij moet niet leren om beter met vrouwen om te gaan. Jij moet eerst leren om beter met jezelf om te gaan. Dan volgt de rest vanzelf wel...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dit is aan de ene kant een tip om beter met vrouwen om te leren gaan, maar aan de andere kant is het denk ik ook een manier waarop ik nu gewoon met de situatie om moet gaan om een balans te vinden.
Als je van bot houdt moet je milagro eens proberenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja! Ynske kan soms lekker bot uit de hoek komen!
Ah, de gentleman benadering. Een klassieker, doch immer effectief!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een kopje kamille thee
virtueel ook nog eens
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je van bot houdt moet je milagro eens proberen
Joey n**kt veel... dat zou je als enige maatstaf kunnen nemen...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Precies, JoeyT is wel succesvol bij de vrouwen iig
Of Xebroziusquote:Op woensdag 28 december 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je van bot houdt moet je milagro eens proberen
als je van mannen houdt is dat misschien een betere keuzequote:Op woensdag 28 december 2005 21:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Of Xebrozius. Die kan af en toe ook snoeihard mensen op de plaats zetten
![]()
Nahquote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je van mannen houdt is dat misschien een betere keuze
Quelle topqiue?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef nixxx het volgende:
Zo.. dat kansloze topic van blinky ook maar uit mijn sig gehaald... al kan je debatteren over waarom het nou een kansloos topic was
Ergo: Joey is beter bezig dan ikquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Joey n**kt veel... dat zou je als enige maatstaf kunnen nemen...
Het is ergens in de SC genoemd... UTFSquote:
alstublieft zeg... doe me een lol !!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Precies, JoeyT is wel succesvol bij de vrouwen iig
Smeer haar goed in nixxx!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:13 schreef _Cara_ het volgende:
Maar ik ga nu op de zonnebank liggen ik heb koude voeten.. dusss..doeidoei!!
Dat kan inderdaad geen toeval zijn...quote:
Er zijn mensen die het in 9,75 seconden doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ik zie net iemand de 100 meter in 22.04 seconden. Denk niet dat ik dat haal zeg![]()
Ik denk dat je best in de buurt komt met een paar hongerige pitbulls achter je aan...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ik zie net iemand de 100 meter in 22.04 seconden. Denk niet dat ik dat haal zeg![]()
Alleen was deze man 99 jaarquote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het in 9,75 seconden doen.![]()
Hij moet ergens trots op kunnen zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Godlike02 het volgende:
Joey is erg goed in kinderen verwekken
Joey is al trots op de kleinste dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij moet ergens trots op kunnen zijn![]()
wel hoor...het hele leven bestaat voor een groot deel uit een reeks van toevallighedenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef AirwiN het volgende:
Dat kan inderdaad geen toeval zijn...![]()
Schiet eens op dan, zelfs wij krijgen het koud van jequote:Op woensdag 28 december 2005 21:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wel hoor...het hele leven bestaat voor een groot deel uit een reeks van toevalligheden![]()
en nu ben ik echt op de zonnebank![]()
Ow? Ik krjig wel warme gevoelens bij rood haar en groene ogen...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schiet eens op dan, zelfs wij krijgen het koud van je![]()
Melis.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:49 schreef melismay het volgende:
Hai!
Hoe staat het leven? Bevalt je baan inmiddels beter?quote:
Denk het nietquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe staat het leven? Bevalt je baan inmiddels beter?
Het leven staat op dit moment even op een laag pitje, maar het werk is wel okquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe staat het leven? Bevalt je baan inmiddels beter?
Ik wist niet dat jullie collega's waren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |