Het vooruitzicht op triootjes is inderdaad niet misquote:
grappig dat mannen vaak sneller zin hebben in een trio dan vrouwen, of is 't net andersom?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Het vooruitzicht op triootjes is inderdaad niet mis![]()
Ik denk dat dat van exemplaar tot exemplaar verschiltquote:Op woensdag 28 december 2005 23:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
grappig dat mannen vaak sneller zin hebben in een trio dan vrouwen, of is 't net andersom?
True, 't moet niet standaard zijn, maar een keer pardoes voorkomen, dan is het leuk..quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van exemplaar tot exemplaar verschilt
Zelf vind ik het zo af en toe zeker niet mis, maar ik zou er ook geen gewoonte van maken,
Welterustenquote:
Ik denk dat dat idd wel ff wat sneller gaat . . .quote:
Twistquote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Allemaal van harte gefeliciteerd met mij, dat ik jullie nog maar lang mag irriteren. Suckers.
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Allemaal van harte gefeliciteerd met mij, dat ik jullie nog maar lang mag irriteren. Suckers.
Ja, nu kun je het vragen!quote:
En als je het aan iemand laat horen doe ik je watquote:Op donderdag 29 december 2005 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Hahahaha, zingende Melis op mn voicemail!![]()
Dat moet toch te mp3'en zijn... Leuk voor in de OP!quote:Op donderdag 29 december 2005 08:47 schreef melismay het volgende:
[..]
En als je het aan iemand laat horen doe ik je wat![]()
Gefeliciteerd babe *smak, smak, smak*![]()
Ik bijna 2 uur alweerquote:Op donderdag 29 december 2005 08:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen
Ben alweer een anderhalf uurtje op ofzo
Ik ben al drie uur op!quote:
Precies!quote:
Het leven is niet eerlijk...quote:
Zal ze leuk vindenquote:Op donderdag 29 december 2005 09:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Mogguh. Oh en Melis, iedereen die ik vandaag tegenkom krijgt de voicemail te horen. Incl wildvreemden ende zo.
Dat hoeft helemaal nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leuk!
Trouwen
Kost alleen veel geld
Doe je best dan eens voor een keerquote:Op donderdag 29 december 2005 09:56 schreef Pheno het volgende:
Hallo, is dit topic nog steeds niet vol? Werken jullie ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |