Nou ja collega'squote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie collega's waren.![]()
Dus jullie zijn praktisch getrouwd?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ja collega'sGodt is werknemer van de leverancier van die bagger systemen van ons
Helaas krijg ik Godt niet als ik de helpdesk bel, hoe vaak ik mijn systeem ook laat crashenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jullie zijn praktisch getrouwd?
Wat zonde Hoe komt dat Godt?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Helaas krijg ik Godt niet als ik de helpdesk bel, hoe vaak ik mijn systeem ook laat crashen
Godt voelt zich te goed voor mijquote:
Tsja, hij is natuurlijk wel een God...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Godt voelt zich te goed voor mij
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Je trein zal maar een zwaan aanrijden!
Maar ik wil zo graag contact!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tsja, hij is natuurlijk wel een God...![]()
Veel bidden.quote:
Nee, ik denk dat ik dit even van me af moet krassen. R&P-stijl!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed met je?
Niet op mijn raam iig!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag contact!
Twist, kwam er bloed aan te pas?
quote:
getverquote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dit even van me af moet krassen. R&P-stijl!
Nooit gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef melismay het volgende:
[..]
In die tijd dat je niet vrij was gaf je ook al niet aanwezig, ik zette niet voor niks mijn D nummer hier neer
Ietsje... kom er wel... moet er gewoon aan wennen dat ik van die sticky friends hebquote:
Niet duidelijk genoegd dus blijkbaarquote:
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, jongens en meisjes. Ik ben bijna volwassen, vinden jullie het ook zo spannend?
En, hoe voelt datquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, jongens en meisjes. Ik ben bijna volwassen, vinden jullie het ook zo spannend?
Dat was je drie jaar terug al . . .quote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, jongens en meisjes. Ik ben bijna volwassen, vinden jullie het ook zo spannend?![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef melismay het volgende:
[..]
JaaaaaaaIk kan bijna niet wachten!!!
dat is maar een schijn-volwassen-leeftijdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat was je drie jaar terug al . . .![]()
![]()
Wettig gezien niet meer, je hangt meissie . . .quote:Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef Twisted_fok het volgende:
dat is maar een schijn-volwassen-leeftijd![]()
Nee!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
hoorde ik kano?
Daar heb ik niets mee te maken gelukkig.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wettig gezien niet meer, je hangt meissie . . .![]()
Och here mijn tijdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Tuulijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent er al net zo ondersteboven van als ik zelf zie ik.
Een kaartje doet een mensch goedquote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoop dat ik straks spontaan nog sarcastischer word. dat lijkt me wel een mooi kado aan mezelf. [14.gif]
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van een self fulfilling prophecy? Zolang jij hierin blijft geloven, zal dit altijd kloppen. Het is ontzettend makkelijk om de mening van anderen als maatstaf te nemen. Maar wat jij hier typt, dat straal je uit. En niemand zit er op te wachten, ook mannen niet, om bij wat voor vorm van contact dan ook, meteen te worden beoordeeld als potentiele relatiekandidaat.
Ik heb gezegd...![]()
Van jou?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
mijn cavia is zwanger
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
mijn cavia is zwanger
maar die lag lekker op de bank een filmpje te kijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja! Ynske kan soms lekker bot uit de hoek komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |