quote:
Ja das leuk, maar als je niet trouwt en je bent zwanger dan ben je gewoon een slet!quote:
Tegenwoordig moet je je sletterigheid omarmen schat.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja das leuk, maar als je niet trouwt en je bent zwanger dan ben je gewoon een slet!
ik ben geen maagdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja das leuk, maar als je niet trouwt en je bent zwanger dan ben je gewoon een slet!
waarvan?quote:
Je bent geen slet, want daar moet je zwanger voor zijn zegt ze net.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik ben geen maagd
en ook niet getrouwd![]()
Bedankt![]()
Zie! Jij snapt het tenminste!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent geen slet, want daar moet je zwanger voor zijn zegt ze net.
uiteraard op de positieve manierquote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je maakt me nog aan het huilen.
Mijn cavia welquote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
kan ze nog wel zwanger zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je caaf is gewoon op stap geweest
Dus... You do the math!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
kan ze nog wel zwanger zijn![]()
Ik denk dan van conflict![]()
Goh... altijd al geweten dat ik een nette dame was eigenlijk...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent Homo?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:01 schreef Roa het volgende:
WhoopdiedooIk heb eindelijk duidelijkheid. Het was ook hoog tijd dat er eens door die roze ballon werd heengeprikt. Ah well, to bad, on with my life then.
Kano!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Godlike02 het volgende:
hoorde ik kano?
Ik vind het nogal een tegenvaller van je Moks.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goh... altijd al geweten dat ik een nette dame was eigenlijk...
Vandaar dat onder het bureau een stap te ver isquote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goh... altijd al geweten dat ik een nette dame was eigenlijk...
Dat niet, maar m'n biancavia garpje was niet meer nodig.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk een lastig garpje voor de meeste![]()
ik ontlast je van werkquote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat niet, maar m'n biancavia garpje was niet meer nodig.
Het spijt me lieverd. Maar nu jij over minder dan een uur een zeer memorabele leeftijd gaat bereiken, leek het me wel een goed plan dat jij het stokje van me overneemt!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een tegenvaller van je Moks.![]()
Wat een geluk voor jou en succes voor T-F dusquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het spijt me lieverd. Maar nu jij over minder dan een uur een zeer memorabele leeftijd gaat bereiken, leek het me wel een goed plan dat jij het stokje van me overneemt!
Zo had ik de zaak nog niet bekekenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het spijt me lieverd. Maar nu jij over minder dan een uur een zeer memorabele leeftijd gaat bereiken, leek het me wel een goed plan dat jij het stokje van me overneemt!
Ik word ook veel te oud voor dat stomme geneukquote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat een geluk voor jou en succes voor T-F dus
Memorabele uitspraak.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik word ook veel te oud voor dat stomme geneuk
Wat ga jij dan doen?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben jij al wel zwanger dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat ga jij dan doen?
Geraniums opzoeken?
Een vaste relatie?
Getver![]()
Ongeveer even zwanger als dat Annie is !quote:
En dat komt uit jouw mondquote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik word ook veel te oud voor dat stomme geneuk
Vrouwen .. willen ook alles op een dienblaadjequote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Moet ik eerst weer aan Annie gaan vragen of hij zwanger is. *zucht*
Hmmm....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat ga jij dan doen?
Geraniums opzoeken?
Een vaste relatie?
Getver![]()
Dat leer je nog wel als mettertijd, het komt overal voorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik maar denken dat het een vrouwentrekje was om om de zaken heen te draaien, maar nee hoor.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach... wellicht kan ik toch nog wel een paar jaartjes mee.![]()
Kan ik mooi een paar jaartjes begeleiding krijgen van the greatest.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm....
If you put it that way....
Ach... wellicht kan ik toch nog wel een paar jaartjes mee.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kan ik mooi een paar jaartjes begeleiding krijgen van the greatest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |