anders zijn we zo bij de 100quote:
"mijn printer doet het niet..... en ow.. kunnen jullie die stekker er niet af knippen die hier los over de vloer hangt ? Ik struikel er iedere keer over"quote:Op woensdag 28 december 2005 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gedaan... dat volk belt me ook nog wel eens pfff ik haat al die n00b vragen.. zinnige vragen oke maar af en toe
![]()
die zou nog leuk zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Mirage het volgende:
Ik flikte het weer in het vorige topic
[..]
"mijn printer doet het niet..... en ow.. kunnen jullie die stekker er niet af knippen die hier los over de vloer hangt ? Ik struikel er iedere keer over"
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Mirage het volgende:
Ik flikte het weer in het vorige topic
[..]
"mijn printer doet het niet..... en ow.. kunnen jullie die stekker er niet af knippen die hier los over de vloer hangt ? Ik struikel er iedere keer over"
Ik kreeg met kerst een fles rum van een klant.. ook niet misquote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
O M F G
maar ik kreeg daarna wel een taart van hem omdat hij zo tekeer was gegaan tegen mij
liever rum dan een taartquote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg met kerst een fles rum van een klant.. ook niet mis
geen idee.... hebben ze wat door?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
Vanaf hoever in de zwangerschap is het normaal dat de "buitenwereld" iets zwangerigs kan zien?
Verschilt zo erg.. een collega van me gaat volgende maand met ZVerlof... zie je eigenlijk nog niks aan en zij is van normaal postuur!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
Vanaf hoever in de zwangerschap is het normaal dat de "buitenwereld" iets zwangerigs kan zien?
Dat ligt er helemaal aan waar ze naar kijken en hoeveel "oog" ze voor jou/ anderen hebben.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
n00bsquote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef coz het volgende:
en diegene die wél iets van computers weten dat merk je snel genoeg .. die bellen toch al nieten als ze bellen zijn het vaak vragen over vpn / port forwarding enzenz
truequote:
truequote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef coz het volgende:
ook niet helemaal waar dat het een ander niveau noobs is , vpn werkt wel maar moet je wat voor doen bij onze dienst en port forwarding kunnen de mensen ook niet vinden .. bestaat ook niet . tis of firewall op modem aan , of alles forwarden![]()
maar je merkt duidelijk of je een noob aan de lijn hebt of niet, als iemand begint over dat hij geen email kan ophalen (want zijn internet ligt eruit) of als iemand begint met "is er mss een storing, ik heb geen line sync"![]()
Lieve schat... dit is je 4dequote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
ikke ben nog nooit zwanger geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lieve schat... dit is je 4de![]()
Je hebt vergelijkinsmateriaal
ik denk dat het feit dat ze zwanger is genoeg bewijs is dat ze naast zwanger ook vróuw is....quote:Op woensdag 28 december 2005 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lieve schat... dit is je 4de![]()
Je hebt vergelijkinsmateriaal
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik denk dat het feit dat ze zwanger is genoeg bewijs is dat ze naast zwanger ook vróuw is....
vrouwen zijn onzeker over de vreemdste dingen
Of nog erger, mensen die proberen engelse foutmeldingen op te lezenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef coz het volgende:
ook niet helemaal waar dat het een ander niveau noobs is , vpn werkt wel maar moet je wat voor doen bij onze dienst en port forwarding kunnen de mensen ook niet vinden .. bestaat ook niet . tis of firewall op modem aan , of alles forwarden![]()
maar je merkt duidelijk of je een noob aan de lijn hebt of niet, als iemand begint over dat hij geen email kan ophalen (want zijn internet ligt eruit) of als iemand begint met "is er mss een storing, ik heb geen line sync"![]()
helpdesken kunnen anders ook vrij irritant zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of nog erger, mensen die proberen engelse foutmeldingen op te lezen
Of domweg gewoon helemaal niet lezen maar direct de helpdesk bellen![]()
mensen met een dialect die ons bellen met een engelse foutmeldingquote:Op woensdag 28 december 2005 14:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of nog erger, mensen die proberen engelse foutmeldingen op te lezen
Of domweg gewoon helemaal niet lezen maar direct de helpdesk bellen![]()
Dat kan, maar ik werk op een helpdesk zonder vast stappenplan en ik hoor gewoon de klacht aan en geef daar antwoord op.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
helpdesken kunnen anders ook vrij irritant zijn.
Als ik een probleem heb, dan beginnen ze 10 stappen terug die ik allemaal al doorlopen heb en dat is irritant ! Ik heb dan het gevoel alsof ze denken dat ze een idioot aan de lijn hebben.
dat komt mir omdat het goed kan dat het probleem 10 stappen terug begonnen is. + dat het vaak zo is dat helpdesk doosjes geen verstand hebben (sorry voor mensen die zich aangesproken voelen) en alleen een script doorlopen en dus alles oplezen van punt 1quote:Op woensdag 28 december 2005 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
helpdesken kunnen anders ook vrij irritant zijn.
Als ik een probleem heb, dan beginnen ze 10 stappen terug die ik allemaal al doorlopen heb en dat is irritant ! Ik heb dan het gevoel alsof ze denken dat ze een idioot aan de lijn hebben.
Of als ik zeg "er staat dit en dit"quote:Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik werk op een helpdesk zonder vast stappenplan en ik hoor gewoon de klacht aan en geef daar antwoord op.
trauma's ?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Of als ik zeg "er staat dit en dit"
nee dat kan niet.
"jawel, ik zeg toch dat ik dat nu voor me zie"
nee, dat kan niet hoor.
![]()
jah !quote:
[..]
ik denk dat het feit dat ze zwanger is genoeg bewijs is dat ze naast zwanger ook vróuw is....
hehe poor you!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah !
Ik vraag dan ook gewoon
"beweert u nou dat ik lieg?"
nee mevrouw, maar op mijn scherm staat....
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:59 schreef Mirage het volgende:
of de helpdesk van de upc/chello !![]()
"er is vanmorgen iemand bij u geweest om de telefoon te installeren"
nee, er is niemand geweest.
"jawel, dat staat op mijn scherm mevrouw. Trekt u de stekker evne 30 sec uit het stopcontact zodat de boel reset en alles zal het weer doen"
ik zeg toch net dat er helemaal niemand is geweest !!
er ís dus helemaal geen stekker.
Over Mirage en vloerkleden en open haarden en jacuzzi's en zo?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe poor you!Barra heeft raar gedroomt vannacht
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over Mirage en vloerkleden en open haarden en jacuzzi's en zo?![]()
Put zhe body on zhe couch.... zhen I shall expleeen your dreem.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:16 schreef coz het volgende:
oei , doe mijne dan ook even die in het dromentopic staat![]()
en de mijnequote:
[..]
quote:
Meestal zie ik het ook vrij snel. Ook als ik iemand niet echt heel erg goed ken. Zelfs wel eens gehad bij mensen die ik nooit eerder gezien had. Mensjes helemaal blij... ow, gelukkig.... iemand die niet denkt dat ik gewoon vet benquote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En zwangere vrouwen helemaaaaaal!![]()
Mn tante, die ik niet zo heel vaak zie zag het ook gelijk. Al een tijdje geleden.
En vanmorgen kwam ik bij een "nieuw omaatje" en die vroeg het ook meteen....
heb zelf helemaal niet het gevoel dat ik "al" 15 weken ben... Loop voor mn gevoel ook een paar weken achter.... Terwijl mn baarmoeder voor loopt!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft jouw ex je ietsje te vaak gezogen. Je schijnt te denken dat ze een vampier is.
Waarom huil je? *troost*quote:
quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 28 december 2005 15:46 schreef vamperotica het volgende:
ow... En helpdeskmensjes.... Jullie willen mij echt niet aan de telefoon hebben als er iets mis is met mn pjoetertje...Of als ik denk dat er iets mis is!
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me nieuwe vriendin is geen vampier
if u know what i mean
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]ik leef met je mee
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me nieuwe vriendin is geen vampier
if u know what i mean
t was meer zon spies...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
auw... sorry
Nou ja.... ze ontsnapt iig aan het zilveren mes
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
auw... sorry
Nou ja.... ze ontsnapt iig aan het de zilveren mes kogel
vuurwapens zijn zo afstandelijk voor een moordquote:
Kinky... de spiesquote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t was meer zon spies...![]()
vanavond maar eens een goed gesprek met haar houden.
![]()
Grin, bij mij kunnen ze het niet zien, maar aan mijn humeur merken ze het des te meerquote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
ik krijg nou al maanden de rekening voor die telefoon die ze nooit hebben aangesloten hier.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef draculettetje het volgende:
over helpdesk van upc / chello gesproken, weet niet of ik het al eerder had gemeld,
maar hier (mijn tijdelijke verbllijfplaats) hebben ze ook telefonie en internet van upc
loopt al vanaf oktober regelmatig fout, met de telefoonaansluiting
laatst voor de zoveelste keer gebeld (met mobiel) dat ie er alweer uitlag (krijgt geen kiestoon en ander krijgt in gesprekstoon) Dit was al bijna een week zo.
Dus toch maar bij klantenservice gevraagd of we iemand te spreken konden krijgen die er meer verstand van heeft en anders mocht upc de stekkers eruit trekken..... moment u wordt doorverbonden....
afdeling opzeggingen!!!!!!![]()
ow en vampje je hebt ook al een mooi zichtbaar zwanger zijn buikje![]()
![]()
En die persoon? Belt die gratis?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik krijg nou al maanden de rekening voor die telefoon die ze nooit hebben aangesloten hier.
![]()
( als je het nummer belt krijg je iemand anders uit een naburig gelegen dorpje)
ja meestal snappen ze dat soort fouten niet snelquote:Op woensdag 28 december 2005 18:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik krijg nou al maanden de rekening voor die telefoon die ze nooit hebben aangesloten hier.
![]()
Buikje????quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef draculettetje het volgende:
over helpdesk van upc / chello gesproken, weet niet of ik het al eerder had gemeld,
maar hier (mijn tijdelijke verbllijfplaats) hebben ze ook telefonie en internet van upc
loopt al vanaf oktober regelmatig fout, met de telefoonaansluiting
laatst voor de zoveelste keer gebeld (met mobiel) dat ie er alweer uitlag (krijgt geen kiestoon en ander krijgt in gesprekstoon) Dit was al bijna een week zo.
Dus toch maar bij klantenservice gevraagd of we iemand te spreken konden krijgen die er meer verstand van heeft en anders mocht upc de stekkers eruit trekken..... moment u wordt doorverbonden....
afdeling opzeggingen!!!!!!![]()
ow en vampje je hebt ook al een mooi zichtbaar zwanger zijn buikje![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Denk dat jij je ogen na moet laten kijken....quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef draculettetje het volgende:
ik vin van niet hoor of je moet vanaf het weekend ineens ontploft zijn!
heb je al idee hoe laat je wegrijd daar vrijdag? en of hij vrij is maandag?
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t was meer zon spies...![]()
vanavond maar eens een goed gesprek met haar houden.
![]()
quote:
Mag ik aannemen dat je voorlopig geen knoflook eet of in huis hebt en dat je alle scherpe zilveren en houten voorwerpen, alsmede kruizen, verwijderd hebt?quote:
nee me kruis verwijder ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat je voorlopig geen knoflook eet of in huis hebt en dat je alle scherpe zilveren en houten voorwerpen, alsmede kruizen, verwijderd hebt?
lol ja! ik gebruik meestal my active topicsquote:Op donderdag 29 december 2005 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zocht me rot naar Truth, staat ie ineens onder een ander kopje![]()
Ander werk zou meer dan welkom zijn..quote:Op donderdag 29 december 2005 07:46 schreef nokwanda het volgende:
Heeft er iemand hier plannen om in 2006 eens iets helemaal anders te gaan doen?
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ander werk zou meer dan welkom zijn..
Wat voor werk kan / wil je gaan doen dan nok?quote:
Kan veel. maar het makkelijkste zou secretarieel zijn. Meeste ervaring. Hoewel geen schoevers of zo. Wel jarenlang gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat voor werk kan / wil je gaan doen dan nok?
Tja, ik weet dat het lastig is om werk te vinden. Gewoon stug doorzoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan veel. maar het makkelijkste zou secretarieel zijn. Meeste ervaring. Hoewel geen schoevers of zo. Wel jarenlang gedaan.
Het allerliefst ergens tussen de 24 en 32 uur zodat EW niet helemaal een sleutelkind is en ik toch wel kan regelen dat hij niet dagelijks uren alleen is voor ik er ben (hoewel het hem niet veel uitmaakt.... het maakt MIJ wel uit)
Maar ja... heb niet zo heel veel te kiezen dus. Dus ik probeer reistijd in te schatten en aantal uren en solliciteer ook op banen van 40 uur als ze in de buurt zijn.
Doe ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat het lastig is om werk te vinden. Gewoon stug doorzoeken![]()
Sterkte
Lang leve de regelgeving in Nederlandquote:Op donderdag 29 december 2005 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ik ook.
En moet er gewoon rekening mee houden dat ik er niet weer zwaar bij verlies.
Als je een uitkering hebt en je neemt een tijdelijke baan aan voor meer dan 30 dagen verlies je automatisch je recht op uitkering en moet je na die 30 dagen gewoon alles opnieuw aanvragen. En dat duurt lang. Dan heb je gewerkt maar tegen de tijd dat je weer een andere baan hebt og een uitkering ben je dan al failliet. Dus ik kan het me niet verooloven om tijdelijke kutbaantjes aan te nemen.
Een paar jaar terug kon dat best. dan had je vrij snel weer iets anders. Maar dat gaat nu niet meer, heb ik gemerkt.
Dus ik wil er graag uit. Maar dan ook wel gelijk structureel eruit en niet meer erin.
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
Als je altijd maar meer en beter wilt hebben dan de buurman heb je volgens mij echt een kutleven
Nooit tevreden met je wat je hebt dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt wel mee hoorik wil ook altijd alles meer en beter hebben
heb ik wat om voor te sparen/naar toe te leven
mja maar heeft ook met mijn instelling te maken... ik kijk altijd naar voren nooit achterom. en ik ben er wel tevreden mee..quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nooit tevreden met je wat je hebt dan?
Wil je altijd maar beter?
Als je in je auto zit denk je constant van goh had ik maar een nieuwere auto? Dan denk je niet van goh wat fijn dat ik uberhaupt een auto kan betalen?
Geloof me dat je dat soort dingen meer gaat beseffen als je een tijdje werkeloos bent geworden en het allemaal dreigt kwijt te raken
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
Geloof me dat je dat soort dingen meer gaat beseffen als je een tijdje werkeloos bent geworden en het allemaal dreigt kwijt te raken
Of nog erger, als er iemand enorm ziek is in je omgeving. Dan realiseer je je ineens dat materialistische shit helemaal niet zo belangrijk is als je vroeger dacht.
Ja die instelling heb ik ook inderdaad. Het boeit me allemaal niet zo erg, Sterker nog, ik word niet eens heel erg blij van nieuwe dingen. Wordt veel blijer als mensen vrolijk zijn om me heen of als het mooi weer is. Natuurlijk is het wel eens leuk om iets nieuws te kopen, maar het is niet zo dat het direct een meerwaarde aan mijn leven geeft ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef nokwanda het volgende:
och... weet je..... het maakt me niet echt heel veel uit om niet zo veel te hebben aan dure troep. Hoeft van mij echt niet. Ben blij met de spulletjes die ik heb.
Allemaal verzameld door de jaren heen. Het zit wel goed. Hoef geen breedbeeld tv of dure stereotorens.
Het kan me allemaal echt heel weinig schelen.
Voor mij heeft het iets om een ouwe kast op de kop te tikken en die tot iets unieks te maken. Om zelf te sleutelen aan je dingen ipv alles kant en klaar.
Hoe is het nu eigenlijk met je vader?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja die instelling heb ik ook inderdaad. Het boeit me allemaal niet zo erg, Sterker nog, ik word niet eens heel erg blij van nieuwe dingen. Wordt veel blijer als mensen vrolijk zijn om me heen of als het mooi weer is. Natuurlijk is het wel eens leuk om iets nieuws te kopen, maar het is niet zo dat het direct een meerwaarde aan mijn leven geeft ofzo.
Was bijvoorbeeld ook erg blij met de olielamp die ik op de stadswerf vond![]()
En kan enorm gelukkig zijn als ik in mijn ouwe trouwe citroën bx rij.
Kan zelfs genieten van momenten in de file of als ik voor de brug sta. Heerlijk even relaxen en genieten van het zicht om je heen, vogels, het water, de schaapjes bij ons die onder de brug op de dijken lopen.![]()
Hey jochie, ben de der weer. Komde effe op de koffie?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben weer ff aanwezig. Laatste dagen ben ik meer buiten aan het lopen in de natuur. Ik ben iets meer afstand aan het nemen van internet. Ik wil de zaken beter op orde hebben en tevens zoals ik al zei raak ik soms iets te betrokken in wat geschreven wordt.
Ik ben nog steeds op onderzoek uit in de ziel en geest en dat heeft nog steeds tijd nodig.
Iedereen alvast een heel gelukkig nieuw jaar voor 2006. Mijn eigen bedoeling is veel zeik overboord te gooien wat in mijn leven zit en in mijn hoofd. Ik hoop ook dat 2006 vanzelf staat voor een schonere lei in veel opzichten, dat veel zaken vanzelf vergeten worden.
Het liefst begin ik helemaal opnieuw. Van voren af aan ook. Zonder ballast.
Maar goed, ik ben 3 dagen niet aanwezig geweest omdat ik rust nodig heb. En ik heb frisse lucht nodig ook. Zodra ik denk dat ik weer met nuchterheid meer aanwezig kan zijn doe ik dat vanzelf weer.
Nu ik hier ga invoeren heb ik de neiging om weer online te zijn meerMaar dat komt nog wel, eerst zorgen voor rust. En daarna ga ik weer verder met opschonen van mijn hoofd.
Kopje thee dit keer, ik ben van koffie aan het afstappen. Ik raak opgefokt van koffiequote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey jochie, ben de der weer. Komde effe op de koffie?![]()
Ik flikker ze graag van het bord afquote:Op donderdag 29 december 2005 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik schiet graag andere mensen kapot in games
Tja redelijk goed op het moment, welk elke dag een complete maaltijd aan pillen en medicatie maar het gaat op zich heel redelijk. Hij wil meer dan dat ie kan maar ja, dat zit in de familiequote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is het nu eigenlijk met je vader?
Goed hoor. Hij moet vooral blijven willen. En zich niet laten leiden door ziekte. Je bent wie je bent. Je bent je ziekte niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja redelijk goed op het moment, welk elke dag een complete maaltijd aan pillen en medicatie maar het gaat op zich heel redelijk. Hij wil meer dan dat ie kan maar ja, dat zit in de familie![]()
Mijn leven heeft dus weer een iets positievere wending gekregen maar de dingen die er minder toedoen zullen nooit meer zo belangrijk voor me worden als voorheen. Het heeft mijn leven wel heel erg veranderd.
Dat laatste kan ik me goed voorstellen, ik ben zelf ook vaak genoeg teleurgesteld door anderen. Vertrouw alleen mezelf tegenwoordig maar.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed hoor. Hij moet vooral blijven willen. En zich niet laten leiden door ziekte. Je bent wie je bent. Je bent je ziekte niet.
Dat laatste kan ik me goed voorstellen. Vooral in de omstandigheden.
Mijn leven is ook behoorlijk veranderd dit afgelopen jaar. Heb mijn houding van vrouw die alles zelf beslist en en regelt en staat op eigen principes wel behoorlijk moeten laten varen. Ik was altijd de sterke en was er vaak voor andere zonder echt mijn eigen zwakheden te hoeven laten zien omdat ik het zelf allemaal wel kon. Heb dat een beetje laten gaan dit jaar, maar ik ben wel van plan om daar een deel van weer opnieuw in te voeren het komende jaar.
Niet teveel rekenen op anderen. Anderen niet zo nodig hebben. Dat voorkomt toch wel een boel teleurstelling.
Maar het blijft een verdomd bittere lesquote:Op donderdag 29 december 2005 21:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me goed voorstellen, ik ben zelf ook vaak genoeg teleurgesteld door anderen. Vertrouw alleen mezelf tegenwoordig maar.
Op sommige levenslessen kijk ik met een glimlach terug, hoe pijnlijk ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het blijft een verdomd bittere les
Het leven is één grote lesquote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het blijft een verdomd bittere les
De wraak en haat les heb ik ooit gehad ja. Lang geleden.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:55 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Op sommige levenslessen kijk ik met een glimlach terug, hoe pijnlijk ook.
Je maakt het niet ongedaan en overdoen lukt ook al niet.![]()
Blijft over glimlachen om je eigen stupiditeit.
Wraak en haat verteren je hart en daardoor verlies je het vermogen lief te hebben.
Dat is mijn belangrijkste les geweest.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Metro2005 het volgende:
het heeft gesneeuwd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Gohquote:Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
'Spookfoto's Van den Broeke ook nep'
Zo de rest van de wereld wordt ook wakker
Ben je misschien wel op pad geweestquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:26 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
mogguh piep kreun kraak
Hoeveel kan een mens doen in zijn dromen? Ben er moe van
wilde nacht gehadquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:26 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
mogguh piep kreun kraak
Hoeveel kan een mens doen in zijn dromen? Ben er moe van
Jaahh, bij allerlei mensen op bezoek geweest in allerlei huizen waar die mensen helemaal niet wonen in het wakkere leven. Ook nog langs de snelweg gelopen tot ik een lift kreeg van een buurman die aan de andere kant van het land leek te wonen. Een logeerbed dat leek op een ziekenhuisbed waar ik in wilde gaan slapen maar dat opeens bezet was door ik weet niet wie. Ik weet alleen maar dat ik baalde dat ik op de stoel of vloer moest slapen en ik was moe. Ik wilde naar huis en in mijn eigen bed slapen. Gewoon warrig en raar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je misschien wel op pad geweest
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:59 schreef Bastard het volgende:
Bij ons ook sneeuw
[afbeelding]
[afbeelding]
Pff dat is inderdaad drukquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaahh, bij allerlei mensen op bezoek geweest in allerlei huizen waar die mensen helemaal niet wonen in het wakkere leven. Ook nog langs de snelweg gelopen tot ik een lift kreeg van een buurman die aan de andere kant van het land leek te wonen. Een logeerbed dat leek op een ziekenhuisbed waar ik in wilde gaan slapen maar dat opeens bezet was door ik weet niet wie. Ik weet alleen maar dat ik baalde dat ik op de stoel of vloer moest slapen en ik was moe. Ik wilde naar huis en in mijn eigen bed slapen. Gewoon warrig en raar.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pff dat is inderdaad druk
Ik zat vast in een gevangenis, ik had iets simpels gedaan en weet ff niet meer wat. Maar ik kreeg er 3 maanden cel voor. En eenmaal in de gevangenis was er wat mis gegaan met de papieren en bleek dat ik 3 jaar cel had! En toen ik er wat van zei kreeg ik er meteen een jaar bij
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:02 schreef Mirage het volgende:
Hoi pipeloi,
ik was ook weer eens in de buurt
Hier nog steeds géén sneeuw !!![]()
Wel vreemde en veel harde buiken, en een soort buikpijn vergelijkbaar met die ik heb voordat ik ongesteld moet worden. Als het weën worden/zijn ga ik gillen...
Die kleine vent moet het nog een paar weekjes volhouden !
Ik wil nog wat dingen doen hier in huis en ik wil dit weekend nog naar mijn ouders (reisje van bijna 3 uur, enkel!) en het is te koud voor de beeb om er nu uit te komen.. en hij is nog niet dik genoeg ! En mijn vent is aan het werk tot vanavond 23.00 uur en waarschijnlijk kan hij vannacht niet eens thuis komen met de trein als het weer idd zoals voorspeld wordt... en en en .. ik ben helemaal alleen... straks moet de hond de navelstreng doorbijten en de moederkoek en troepjes opeten.
ik vinnut nog veel te vroeg.
Maar ik heb mijn kleed inmiddels wel !![]()
![]()
Maar ehhh.... ik zat straks aan je te denken en stuurde je een mail. Over dit dus. met namequote:
heb jij de berichten en waarschuwingen niet gehoord ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je iig al vast op he kleed gaan liggenbevallen.
Nee hoor.
Je hebt mijn nummer. Je roept maar en ik pak de eerste trein, as je da maar weet![]()
Kan me geen ruk schelen wat me afgeraden wordt. Als ik ergens heemn moet dan kom ik er.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
heb jij de berichten en waarschuwingen niet gehoord ?
Na 16.00 uur wordt het af geraden te reizen.
je hebt geen garantie dat je over komt.![]()
Een hond kauwt de navelstreng toch op zo'n manier af dat het "dicht" zit ?![]()
![]()
idd just call en Barra komt to the reskjoe (lees:rescue)quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je iig al vast op he kleed gaan liggenbevallen.
Nee hoor.
Je hebt mijn nummer. Je roept maar en ik pak de eerste trein, as je da maar weet![]()
dan haal ik nok toch op met de Cupraquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
heb jij de berichten en waarschuwingen niet gehoord ?
Na 16.00 uur wordt het af geraden te reizen.
je hebt geen garantie dat je over komt.![]()
Een hond kauwt de navelstreng toch op zo'n manier af dat het "dicht" zit ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan haal ik nok toch op met de Cupra![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb het uiteindelijk zelf ook wel es gedaan en ben er welvaker bij geweest.
Nou ja.... als de nood aan de man komt dan he...... let's not let our imagination run away with us
tuurlijk overleef ik dat.... ik heb er al 1 overleefd (de mijnequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:33 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
jullie zijn lieffff
![]()
maar Barra... denk je dat je dat overleeft ?
Een bevalling ?
Oversight had het er best moeilijk mee.
"het hoofdje lijkt op een walnoot" toen alleen ene stukje van het hoofdje nog maar zichtbaar was, gelukkig had ik hem verteld dat de schotsjes nog niet vast zaten en dus over elkaar heen kunnen schuiven tijdens de bevalling![]()
Mensen met een kort lontjequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Net met mijn hondje gaan lopen, komen er 2 van die mensen met zo'n karretje voorbij met een krat bier, en mijn hond heeft een schijthekel aan die bewegende karretjes. Dus mijn hond springt ff tegen die man op omdat hij bang is en daarna begint hij te blaffen. Beweert die kerel dat mijn hond hem gebeten heeft, right, dat is dus 100 procent zeker niet het geval.
Begint hij te schreeuwen dat hij de volgende keer mijn hond de nek omdraait en dat die dat klote beest afmaakt op straat.
Beweerde hij zelfs dat het de 2e keer is dat het gebeurt is.
Tis dat ik rustig ben normaal gesproken anders was dit een fikse ruzie geworden, maar ik ben niet iemand die snel ruzie maakt en grote bek opzet. Ik heb maar gezegd, jah jah, is goed is goed. Gebeurt niet meer.
Mensen met een kort lontje dus. Nog wat over dit verhaal. Als er een pad is waar makkelijk 5 mensen naast elkaar kunnen lopen, dan ga je toch als tegemoet komend voetgangersverkeer niet in de weg lopen? Ik bedoel, die 2 gasten die gingen geen cm aan de kant, kon amper mijn kont draaien.
Ben nu dus opgefokt, van de opgefoktheid van anderen. FF bijkomen, denk je ff rustig met je hond te gaan lopen komt zo'n psychopaat langs.
Mensen die net doen alsof de straat stoep van hen is en geen rekening houden met mensen met hondenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen met een kort lontje
Honden die tegen je aan springen
wat zij zegt !quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef nokwanda het volgende:
Guys!!!! Als het even kan nu nog eventjes niet alsjeblieft. Ze moet nog een paarweken als het even kan
![]()
ik wil de dokter zijn!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:18 schreef nokwanda het volgende:KOm je ook helpen bij de bevalling?
We hadden kunnen weten dat jij wel doktertje wilde spelen met Miragequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wil de dokter zijn!!!*gootsteenontstopzuignap pakt*
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We hadden kunnen weten dat jij wel doktertje wilde spelen met Mirage![]()
ow, dan is het goed... paar maanden voor ze zwanger raaktequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
hebben we ook gedaan... was ong 9 maand geleden he mir
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, dan is het goed... paar maanden voor ze zwanger raakte
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, dan is het goed... paar maanden voor ze zwanger raakte
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:25 schreef Mirage het volgende:
Bakerpraatjes![]()
In Suriname (en dan denk ik vooral bij de Hindoestanen) moeten mannen alles voor hun zwangere vrouw halen of maken waar zij trek in heeft. Doet hij dat niet dan krijgt de baby een wijnvlek In Turkije bestaat er een volkslied dat zegt dat als een zwangere vrouw te veel kippen- of geitenvlees eet, het kind gaat lopen als een kip of geit en de hele dag tok tok zal roepen In Turkije is het eten van perziken tijdens de zwangerschap streng verboden, omdat dit een harig kind zou veroorzaken. Dit zou komen door het donzige schilletje van de perzik.
quote:
Je had toch pas een goed gesprek met dinnetje gehad?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niemand wil doktertje met me spelen
ik ga maar weer duitsers doodschieten...
ik heb trouwens gister king kong en the exorcism of emely rose gezien
toffe films
true alleen die zie ik vanavond niet die moet werken... dus mir als je nu ff kan bevallen verveel ik me vanavond nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je had toch pas een goed gesprek met dinnetje gehad?
Ramptoeristquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true alleen die zie ik vanavond niet die moet werken... dus mir als je nu ff kan bevallen verveel ik me vanavond niet
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ramptoerist![]()
Met de omstandigheden op de weg zoals ze nu zijn is het kind al lang geboren voor jij er bent (als ze nu aan het bevallen zou zijn dan)
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me gekietelde cupra kan haast vliegen zo snel
..... heb jij nog sneeuwkettingen thuis liggen nokje? ( moet jou eerst nog ophalen he jij kent de weg (+ dat ik je met dit weer niet met het ov laat gaan))
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Ik en de weg kennen..... grapjas.
Is dit de Cupra?
[afbeelding]
wel lief dat je me niet met het ov laat gaan
En ik heb een boel kettingen maar geen sneeuwkettingen.
*whining childish voice*quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ik kan wel lief zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef coz het volgende:
[..]
*whining childish voice*
Báárra is lieîef
Báárra is lieîef ... nênénènênënê
Báárra is lieîef
*/whining childish voice*
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef coz het volgende:
[..]
*whining childish voice*
Báárra is lieîef
Báárra is lieîef
*/whining childish voice*
Goed hè die sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef Metro2005 het volgende:
pfoeh wat een sneeuw, en dan hebben ze ook nergens gestrooidbeetje jammer weer.
Deze?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef Mirage het volgende:
Ik heb zin in iets met warme granberries...
* Mirage hunkert naar gb's.
jah typoquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:20 schreef nokwanda het volgende:
Deze dan? Een oud besje?
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het zo erg met je gesteld is raad ik je aan om NOG een keer met je meissie te praten
Over een uurtje kom ik wel. Maar nu ga ik even van de sneeuw genieten en een wandeling makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wrom ik mag toch wel een keertje geil zijn
jeez mensen kom op IRC ik verveel me... Mir heeft toch nog geen weeen dus heb me doktersjas weer in de kast gehangen
wedden dat ze binnen 5 minuten weer terug is met de mededeling dat het koud isquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over een uurtje kom ik wel. Maar nu ga ik even van de sneeuw genieten en een wandeling maken
Nee hoor. Kom net binnen. Het was superquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wedden dat ze binnen 5 minuten weer terug is met de mededeling dat het koud is
vrouwen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom net binnen. Het was super![]()
Omweggetje door het Kronenburgerpark.
Sneeuwballen gegooid naar pubers. Met lui mee lopen zingen die de kroeg uit kwamen. Heb lol gehad.
Echt... ik raad het iedereen aan om even zijn/haar zorgen te vergeten.quote:
ik moet strax toch nog ff igor uitlatenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Echt... ik raad het iedereen aan om even zijn/haar zorgen te vergeten.
Ga gewoon een eind wandelen in dit weer. Het doet wonderen en het kost je niks.
En sneeuw in het donker is zooooooo mooi.
Igor?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik moet strax toch nog ff igor uitlaten
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
hebben we ook gedaan... was ong 9 maand geleden he mir
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik moet strax toch nog ff igor uitlaten
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
hmmzzz.....
Mijn droomprinsesje,..... wat doe je?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
Er rijden geen taxi's meer.....
Maar voor mij sturen ze er tóch een!
dat zou ik toch nooit durven OSquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
hmmzzz.....
Mijn droomprinsesje,..... wat doe je?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
lieve schat... jij je 17 jarigen.
ikke mijn schatjes
was de afspraak.
"Ik wil een kind van je"
"Ik wil een kind van je"
oew ben ik een schatje?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze willen echt geen telefoontje van mij
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
dan mag ik er vanavond twéé....
quote:Doktertje spelen, en dan ook nog met mijn kinderen.... er zijn grenzen !
Die leren ze vanzelf kennen als ze naar de Anonieme Bangerikken groep moeten...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
misschien kennen ze de balkonmeneer helemaal niet
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze willen echt geen telefoontje van mij
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die leren ze vanzelf kennen als ze naar de Anonieme Bangerikken groep moeten...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra gaat tv kijkencheers mensen
doei mirage
quote:
You're bursting my bubblequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zou ik toch nooit durven OSjij bent een soort god voor mij
@ nokje igor =
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt mij nogquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat zijn die steken in je rug, enkels en buik, die je vertellen dat je nu eigenlijk niet meer met twee gipsmuren tegelijk moet lopen sjuowen, en óók niet met 4 volle boodschappentassen....
ik had zijn bekleding opzettelijk onder gepiest.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
welke taxichauffeur wil een foontje van een hoogzwangere vrouw in een sneeuwbui?
Dat was zo toen ik EW kreeg. Nou ja... geen sneeuwbui dan. Maar wel een taxichauffeur midden in de nacht die de zenuwen kreeg omdat ik op knappen stond. En hij was bang dat het vruchtwater zijn bekleding zou bevuilen![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra gaat tv kijkencheers mensen
doei mirage
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik had zijn bekleding opzettelijk onder gepiest.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ Mirage!!!! Ik was ook ooit zo stom. Ik snap het wel, maar doe da nou niet.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan waren mijn kleren ook helemaal nat geweest.serieus.
Yeah... I knowquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
ik zou nu een opmerking kunnen maken..
iets over "als iemand anders het deed zou ik het niet hóeven doen.. en iets over geklaag over teveel boodschappen op het lijstje en gelul over dat de helft niet te verkrijgen was... als iemand anders het wèl voor mij doet.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
ik had dat er met plezier voro over gehad.
ik heb wel vaker bewust mindere dingen zelf voor lief genomen omdat de keerzijde was dat ik iemand anders eens even lekker kon stangen.nu kom ik wel heel slecht over is het niet ?
af en toe stangen ìs zelfbehoud.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Waar is je behoefte tot zelfbehoud. Die zou ieder mens moeten hebben.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
af en toe stangen ìs zelfbehoud.
Doordat de chauffeur onbezonnen reed en zijn zenuwen niet bij elkaar kon ik mijn urine niet ophouden en nu eis ik een nieuwe outfit van hem. ( gaarne nà de bevalling de maten opnemen)
Welnee... een goed begin is immers voor iedereen andersquote:
quote:anyway , nog een klein stukje over werk
gister , loop naar mijn teammanagers toe
zag het rooster voor over twee weken en wilde toch even babbelen met planning
me "mag ik even verbreken of moet ik mij omchecken (naar ander uusrsoort werk en afmelden op toestel) want ik wil even met planning babbelen"
tm2 "ja ho..."
tm1 "Nee! "
tm2 ""
me ""
tm2 "maar hij zit bij mij in het team , en ik zeg dat het mag"
tm1 "mag niet"
tm2 "van mij mag het wel , ga nou maar "
tm1 "nee , mag niet .. moet ik op mijn strepen gaan staan"
tm2 "coz, loop nou maar naar planning toe"
nog 10 seconden welles nietes
tm1 "ja ga nou maar , maar wel snel terug zijn he want planning is er niet meer. die zijn al naar huis.. ik kom er net vandaan"![]()
oh ja , tuurlijk . ben nog niet wakker en ik jumpte tot conclusies door diequote:Op zaterdag 31 december 2005 09:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee... een goed begin is immers voor iedereen anders
ja , das ook maar op een knopje drukken en een rooster komt eruitquote:planning, hmmm....juist
quote:
nog welquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:09 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage..... Hijzit er nog, neem ik aan?
Kun je bij je ouders op de bank de boel laten lopen en zeggen dat het wss je vruchtwater isquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:11 schreef Mirage het volgende:
[..]
nog wel![]()
Ik kan mijn ouders dus lekker naar maken.
* Mirage stapt zo op de trein
(de reis duurt zo'n 3 uurtjes... onderweg heb ik dus ook nog genoeg tijd voor een snelle)
Feedback 14
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
Fijn 2006, knuf voor iedereen die je lief is!
Waarom voel jij je bagger?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:28 schreef Metro2005 het volgende:
Iedereen vanavond een gelukkig nieuwjaar
En ik voel me vandaag bagger![]()
Ik heb een onzekerheidsdagjequote:Op zaterdag 31 december 2005 12:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom voel jij je bagger?
We zijn trouwens met z'n allen al 2 dagen bezig om elkaar alvast een prettig nieuwjaar te wensen
Viel me gister al op dat we van de vroege waren.
Hebben we verder niks te vertellen dan?
Jij ook al. Hier ook. Kop staat op barsten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
auw mijn hoofd!tyfus migraine medicijnen..., ze helpen best goed alleen heb ik de dag na mijn migraine fucking hoofdpijn en kotsen enzo.... word dus nog gezellig vanavond
Fijne jaarwisseling voor iedereen!!!
dat jullie allemaal gezond en gelukkig mogen worden/blijven
Je kunt soms heel vrouwelijk zijn, weet je dat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb een onzekerheidsdagje![]()
Heb ik eens in de zoveel tijd
Ben ik onzeker over mezelf enzo, weet ook niet hoe dat het komt
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt soms heel vrouwelijk zijn, weet je dat.
Ik zou je haast vragen of je ongesteld moet worden
Wil je die een keer een maandje van me lenen? Mag best hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dat hoor ik wel vaker dat ik vrouwelijk kan zijn ja
Gelukkig geen periodes nee
GAAAP kom net uit me bedje! maar voel me wel goed nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook al. Hier ook. Kop staat op barsten.
Komt me bekend voor, eens om de zoveel tijd heb ik dat ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb een onzekerheidsdagje![]()
Heb ik eens in de zoveel tijd
Ben ik onzeker over mezelf enzo, weet ook niet hoe dat het komt
cheers matequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom ook ff binnen wandelen en drink me een vers getapt biertje op het nieuwe jaar en op jullie.
Het beste voor 2006 dus. En ik proost op een goed uit einde hier. Voor mezelf en iedereen.
Cheersquote:
ja kan me goed voorstellen dat dat op je zenuwen gaat werkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef coz het volgende:
---klanten ... best een hoop die dachten ,
"goh laat ik mijn adsl pakketje maar aansluiten .. heb ik wat te doen tot de visite komt .. ik heb nou toch vrij en als het niet lukt ; die monteursafspraak van over een maand blijft toch wel staan , en anders bel ik de helpdesk wel of zij me willen helpen"ach , tik ik straks wel een biertje extra weg
!
jij ook cozjequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:47 schreef coz het volgende:
in ieder geval allemaal alvast gelukkig nieuwjaar![]()
als we dan nog leven wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:10 schreef coz het volgende:
zullen we 21-12-2012 ook demonstratief vuurwerk afsteken ... omdat dan de maya kalender is afgelopen!
jij ook Scorp. En ook voor je vrouw en je kindjes. En dat je maar wat meer geluk in je werk mag vinden, echt..quote:Op zondag 1 januari 2006 01:09 schreef UncleScorp het volgende:
Happy NewYear zou 'k zegge
Kleine kinderen he... dan heb je datquote:Op zondag 1 januari 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
Aye, wat ziet dat er grappig uit....zondag 1 januari 2006
Was trouwens ff bang dat ik de enige wakkere zou zijn
Ik heb geen klein kind. En al helemaal geen kind dat vroeg wakker is.quote:Op zondag 1 januari 2006 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kleine kinderen he... dan heb je dat![]()
Meteen al een cliche in het eerste jaar.
Het werd gisteravond een bel cognac. Was wel erg lekker. Maar zoals ik al schreef.... ik had dat aangeschoten gevoel al voor ik zelfs maar aan iets alcoholisch dacht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:58 schreef Metro2005 het volgende:
Hier nog 1 nok, half glaasje wijn op en voel me al half teut
Ow ja... de meesten hier fokken op het werkquote:
Hey you!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey you!
Jullie ook met zijn allen. Was het leuk gisteravond?
Had je zoveel gezopen dat je het niet meer weet of is het vandaag zo'n drukke dag geweest dat je het spoor bijster bent?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
Moet haast wel,....
Ik weet het niet meer......
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je zoveel gezopen dat je het niet meer weet of is het vandaag zo'n drukke dag geweest dat je het spoor bijster bent?
Onder de tafel dusquote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
Vandaag alles prima,...
Moet iets met gisteren te maken hebben gehad...
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
Werd wakker tussen twéé kinderen in, en die lagen lekker tegen me aangekropen....
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]En ze zaten niet onder een vochtige substantie met stukjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |