Tja redelijk goed op het moment, welk elke dag een complete maaltijd aan pillen en medicatie maar het gaat op zich heel redelijk. Hij wil meer dan dat ie kan maar ja, dat zit in de familiequote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is het nu eigenlijk met je vader?
Goed hoor. Hij moet vooral blijven willen. En zich niet laten leiden door ziekte. Je bent wie je bent. Je bent je ziekte niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja redelijk goed op het moment, welk elke dag een complete maaltijd aan pillen en medicatie maar het gaat op zich heel redelijk. Hij wil meer dan dat ie kan maar ja, dat zit in de familie![]()
Mijn leven heeft dus weer een iets positievere wending gekregen maar de dingen die er minder toedoen zullen nooit meer zo belangrijk voor me worden als voorheen. Het heeft mijn leven wel heel erg veranderd.
Dat laatste kan ik me goed voorstellen, ik ben zelf ook vaak genoeg teleurgesteld door anderen. Vertrouw alleen mezelf tegenwoordig maar.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed hoor. Hij moet vooral blijven willen. En zich niet laten leiden door ziekte. Je bent wie je bent. Je bent je ziekte niet.
Dat laatste kan ik me goed voorstellen. Vooral in de omstandigheden.
Mijn leven is ook behoorlijk veranderd dit afgelopen jaar. Heb mijn houding van vrouw die alles zelf beslist en en regelt en staat op eigen principes wel behoorlijk moeten laten varen. Ik was altijd de sterke en was er vaak voor andere zonder echt mijn eigen zwakheden te hoeven laten zien omdat ik het zelf allemaal wel kon. Heb dat een beetje laten gaan dit jaar, maar ik ben wel van plan om daar een deel van weer opnieuw in te voeren het komende jaar.
Niet teveel rekenen op anderen. Anderen niet zo nodig hebben. Dat voorkomt toch wel een boel teleurstelling.
Maar het blijft een verdomd bittere lesquote:Op donderdag 29 december 2005 21:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me goed voorstellen, ik ben zelf ook vaak genoeg teleurgesteld door anderen. Vertrouw alleen mezelf tegenwoordig maar.
Op sommige levenslessen kijk ik met een glimlach terug, hoe pijnlijk ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het blijft een verdomd bittere les
Het leven is één grote lesquote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar het blijft een verdomd bittere les
De wraak en haat les heb ik ooit gehad ja. Lang geleden.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:55 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Op sommige levenslessen kijk ik met een glimlach terug, hoe pijnlijk ook.
Je maakt het niet ongedaan en overdoen lukt ook al niet.![]()
Blijft over glimlachen om je eigen stupiditeit.
Wraak en haat verteren je hart en daardoor verlies je het vermogen lief te hebben.
Dat is mijn belangrijkste les geweest.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Metro2005 het volgende:
het heeft gesneeuwd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Gohquote:Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
'Spookfoto's Van den Broeke ook nep'
Zo de rest van de wereld wordt ook wakker
Ben je misschien wel op pad geweestquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:26 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
mogguh piep kreun kraak
Hoeveel kan een mens doen in zijn dromen? Ben er moe van
wilde nacht gehadquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:26 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
mogguh piep kreun kraak
Hoeveel kan een mens doen in zijn dromen? Ben er moe van
Jaahh, bij allerlei mensen op bezoek geweest in allerlei huizen waar die mensen helemaal niet wonen in het wakkere leven. Ook nog langs de snelweg gelopen tot ik een lift kreeg van een buurman die aan de andere kant van het land leek te wonen. Een logeerbed dat leek op een ziekenhuisbed waar ik in wilde gaan slapen maar dat opeens bezet was door ik weet niet wie. Ik weet alleen maar dat ik baalde dat ik op de stoel of vloer moest slapen en ik was moe. Ik wilde naar huis en in mijn eigen bed slapen. Gewoon warrig en raar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je misschien wel op pad geweest
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:59 schreef Bastard het volgende:
Bij ons ook sneeuw
[afbeelding]
[afbeelding]
Pff dat is inderdaad drukquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaahh, bij allerlei mensen op bezoek geweest in allerlei huizen waar die mensen helemaal niet wonen in het wakkere leven. Ook nog langs de snelweg gelopen tot ik een lift kreeg van een buurman die aan de andere kant van het land leek te wonen. Een logeerbed dat leek op een ziekenhuisbed waar ik in wilde gaan slapen maar dat opeens bezet was door ik weet niet wie. Ik weet alleen maar dat ik baalde dat ik op de stoel of vloer moest slapen en ik was moe. Ik wilde naar huis en in mijn eigen bed slapen. Gewoon warrig en raar.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pff dat is inderdaad druk
Ik zat vast in een gevangenis, ik had iets simpels gedaan en weet ff niet meer wat. Maar ik kreeg er 3 maanden cel voor. En eenmaal in de gevangenis was er wat mis gegaan met de papieren en bleek dat ik 3 jaar cel had! En toen ik er wat van zei kreeg ik er meteen een jaar bij
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:02 schreef Mirage het volgende:
Hoi pipeloi,
ik was ook weer eens in de buurt
Hier nog steeds géén sneeuw !!![]()
Wel vreemde en veel harde buiken, en een soort buikpijn vergelijkbaar met die ik heb voordat ik ongesteld moet worden. Als het weën worden/zijn ga ik gillen...
Die kleine vent moet het nog een paar weekjes volhouden !
Ik wil nog wat dingen doen hier in huis en ik wil dit weekend nog naar mijn ouders (reisje van bijna 3 uur, enkel!) en het is te koud voor de beeb om er nu uit te komen.. en hij is nog niet dik genoeg ! En mijn vent is aan het werk tot vanavond 23.00 uur en waarschijnlijk kan hij vannacht niet eens thuis komen met de trein als het weer idd zoals voorspeld wordt... en en en .. ik ben helemaal alleen... straks moet de hond de navelstreng doorbijten en de moederkoek en troepjes opeten.
ik vinnut nog veel te vroeg.
Maar ik heb mijn kleed inmiddels wel !![]()
![]()
Maar ehhh.... ik zat straks aan je te denken en stuurde je een mail. Over dit dus. met namequote:
heb jij de berichten en waarschuwingen niet gehoord ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je iig al vast op he kleed gaan liggenbevallen.
Nee hoor.
Je hebt mijn nummer. Je roept maar en ik pak de eerste trein, as je da maar weet![]()
Kan me geen ruk schelen wat me afgeraden wordt. Als ik ergens heemn moet dan kom ik er.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
heb jij de berichten en waarschuwingen niet gehoord ?
Na 16.00 uur wordt het af geraden te reizen.
je hebt geen garantie dat je over komt.![]()
Een hond kauwt de navelstreng toch op zo'n manier af dat het "dicht" zit ?![]()
![]()
idd just call en Barra komt to the reskjoe (lees:rescue)quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan kun je iig al vast op he kleed gaan liggenbevallen.
Nee hoor.
Je hebt mijn nummer. Je roept maar en ik pak de eerste trein, as je da maar weet![]()
dan haal ik nok toch op met de Cupraquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
heb jij de berichten en waarschuwingen niet gehoord ?
Na 16.00 uur wordt het af geraden te reizen.
je hebt geen garantie dat je over komt.![]()
Een hond kauwt de navelstreng toch op zo'n manier af dat het "dicht" zit ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan haal ik nok toch op met de Cupra![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb het uiteindelijk zelf ook wel es gedaan en ben er welvaker bij geweest.
Nou ja.... als de nood aan de man komt dan he...... let's not let our imagination run away with us
tuurlijk overleef ik dat.... ik heb er al 1 overleefd (de mijnequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:33 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
jullie zijn lieffff
![]()
maar Barra... denk je dat je dat overleeft ?
Een bevalling ?
Oversight had het er best moeilijk mee.
"het hoofdje lijkt op een walnoot" toen alleen ene stukje van het hoofdje nog maar zichtbaar was, gelukkig had ik hem verteld dat de schotsjes nog niet vast zaten en dus over elkaar heen kunnen schuiven tijdens de bevalling![]()
Mensen met een kort lontjequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Net met mijn hondje gaan lopen, komen er 2 van die mensen met zo'n karretje voorbij met een krat bier, en mijn hond heeft een schijthekel aan die bewegende karretjes. Dus mijn hond springt ff tegen die man op omdat hij bang is en daarna begint hij te blaffen. Beweert die kerel dat mijn hond hem gebeten heeft, right, dat is dus 100 procent zeker niet het geval.
Begint hij te schreeuwen dat hij de volgende keer mijn hond de nek omdraait en dat die dat klote beest afmaakt op straat.
Beweerde hij zelfs dat het de 2e keer is dat het gebeurt is.
Tis dat ik rustig ben normaal gesproken anders was dit een fikse ruzie geworden, maar ik ben niet iemand die snel ruzie maakt en grote bek opzet. Ik heb maar gezegd, jah jah, is goed is goed. Gebeurt niet meer.
Mensen met een kort lontje dus. Nog wat over dit verhaal. Als er een pad is waar makkelijk 5 mensen naast elkaar kunnen lopen, dan ga je toch als tegemoet komend voetgangersverkeer niet in de weg lopen? Ik bedoel, die 2 gasten die gingen geen cm aan de kant, kon amper mijn kont draaien.
Ben nu dus opgefokt, van de opgefoktheid van anderen. FF bijkomen, denk je ff rustig met je hond te gaan lopen komt zo'n psychopaat langs.
Mensen die net doen alsof de straat stoep van hen is en geen rekening houden met mensen met hondenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen met een kort lontje
Honden die tegen je aan springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |