abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33517350
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoe is het nu eigenlijk met je vader?
Tja redelijk goed op het moment, welk elke dag een complete maaltijd aan pillen en medicatie maar het gaat op zich heel redelijk. Hij wil meer dan dat ie kan maar ja, dat zit in de familie

Mijn leven heeft dus weer een iets positievere wending gekregen maar de dingen die er minder toedoen zullen nooit meer zo belangrijk voor me worden als voorheen. Het heeft mijn leven wel heel erg veranderd.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33518571
het heeft gesneeuwd

'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33519116
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Tja redelijk goed op het moment, welk elke dag een complete maaltijd aan pillen en medicatie maar het gaat op zich heel redelijk. Hij wil meer dan dat ie kan maar ja, dat zit in de familie

Mijn leven heeft dus weer een iets positievere wending gekregen maar de dingen die er minder toedoen zullen nooit meer zo belangrijk voor me worden als voorheen. Het heeft mijn leven wel heel erg veranderd.
Goed hoor. Hij moet vooral blijven willen. En zich niet laten leiden door ziekte. Je bent wie je bent. Je bent je ziekte niet.

Dat laatste kan ik me goed voorstellen. Vooral in de omstandigheden.

Mijn leven is ook behoorlijk veranderd dit afgelopen jaar. Heb mijn houding van vrouw die alles zelf beslist en en regelt en staat op eigen principes wel behoorlijk moeten laten varen. Ik was altijd de sterke en was er vaak voor andere zonder echt mijn eigen zwakheden te hoeven laten zien omdat ik het zelf allemaal wel kon. Heb dat een beetje laten gaan dit jaar, maar ik ben wel van plan om daar een deel van weer opnieuw in te voeren het komende jaar.
Niet teveel rekenen op anderen. Anderen niet zo nodig hebben. Dat voorkomt toch wel een boel teleurstelling.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_33519693
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Goed hoor. Hij moet vooral blijven willen. En zich niet laten leiden door ziekte. Je bent wie je bent. Je bent je ziekte niet.

Dat laatste kan ik me goed voorstellen. Vooral in de omstandigheden.

Mijn leven is ook behoorlijk veranderd dit afgelopen jaar. Heb mijn houding van vrouw die alles zelf beslist en en regelt en staat op eigen principes wel behoorlijk moeten laten varen. Ik was altijd de sterke en was er vaak voor andere zonder echt mijn eigen zwakheden te hoeven laten zien omdat ik het zelf allemaal wel kon. Heb dat een beetje laten gaan dit jaar, maar ik ben wel van plan om daar een deel van weer opnieuw in te voeren het komende jaar.
Niet teveel rekenen op anderen. Anderen niet zo nodig hebben. Dat voorkomt toch wel een boel teleurstelling.
Dat laatste kan ik me goed voorstellen, ik ben zelf ook vaak genoeg teleurgesteld door anderen. Vertrouw alleen mezelf tegenwoordig maar.
pi_33520000
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik me goed voorstellen, ik ben zelf ook vaak genoeg teleurgesteld door anderen. Vertrouw alleen mezelf tegenwoordig maar.
Maar het blijft een verdomd bittere les
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33520284
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Op sommige levenslessen kijk ik met een glimlach terug, hoe pijnlijk ook.
Je maakt het niet ongedaan en overdoen lukt ook al niet.
Blijft over glimlachen om je eigen stupiditeit.

Wraak en haat verteren je hart en daardoor verlies je het vermogen lief te hebben.
Dat is mijn belangrijkste les geweest.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_33520475
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het leven is één grote les
Maar er zitten inderdaad vervelende stukken aan.
pi_33520547
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:55 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Op sommige levenslessen kijk ik met een glimlach terug, hoe pijnlijk ook.
Je maakt het niet ongedaan en overdoen lukt ook al niet.
Blijft over glimlachen om je eigen stupiditeit.

Wraak en haat verteren je hart en daardoor verlies je het vermogen lief te hebben.
Dat is mijn belangrijkste les geweest.
De wraak en haat les heb ik ooit gehad ja. Lang geleden.
Dat het een beetje bitter is betekent gelukkig ook niet dat er sprake is van haat of zelfs verlies van mijn vermogen lief te hebben.
De biiterheid nu is mss ook wel omdat het nog een beetje vers is

[ Bericht 1% gewijzigd door nokwanda op 30-12-2005 08:24:15 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33522203
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Metro2005 het volgende:
het heeft gesneeuwd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
pi_33522470
'Spookfoto's Van den Broeke ook nep'

Zo de rest van de wereld wordt ook wakker
pi_33522524
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
'Spookfoto's Van den Broeke ook nep'

Zo de rest van de wereld wordt ook wakker
Goh
pi_33530090
mogguh piep kreun kraak

Hoeveel kan een mens doen in zijn dromen? Ben er moe van
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 december 2005 @ 08:51:52 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33530248
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 08:26 schreef nokwanda het volgende:
mogguh piep kreun kraak

Ben je misschien wel op pad geweest
The truth was in here.
  vrijdag 30 december 2005 @ 08:56:05 #114
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33530277
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 08:26 schreef nokwanda het volgende:
mogguh piep kreun kraak

wilde nacht gehad
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 30 december 2005 @ 08:59:34 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33530302
Bij ons ook sneeuw

The truth was in here.
pi_33530437
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ben je misschien wel op pad geweest
Jaahh, bij allerlei mensen op bezoek geweest in allerlei huizen waar die mensen helemaal niet wonen in het wakkere leven. Ook nog langs de snelweg gelopen tot ik een lift kreeg van een buurman die aan de andere kant van het land leek te wonen. Een logeerbed dat leek op een ziekenhuisbed waar ik in wilde gaan slapen maar dat opeens bezet was door ik weet niet wie. Ik weet alleen maar dat ik baalde dat ik op de stoel of vloer moest slapen en ik was moe. Ik wilde naar huis en in mijn eigen bed slapen. Gewoon warrig en raar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33530444
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 08:59 schreef Bastard het volgende:
Bij ons ook sneeuw

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat mooi !!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:20:07 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33530510
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaahh, bij allerlei mensen op bezoek geweest in allerlei huizen waar die mensen helemaal niet wonen in het wakkere leven. Ook nog langs de snelweg gelopen tot ik een lift kreeg van een buurman die aan de andere kant van het land leek te wonen. Een logeerbed dat leek op een ziekenhuisbed waar ik in wilde gaan slapen maar dat opeens bezet was door ik weet niet wie. Ik weet alleen maar dat ik baalde dat ik op de stoel of vloer moest slapen en ik was moe. Ik wilde naar huis en in mijn eigen bed slapen. Gewoon warrig en raar.
Pff dat is inderdaad druk

Ik zat vast in een gevangenis, ik had iets simpels gedaan en weet ff niet meer wat. Maar ik kreeg er 3 maanden cel voor. En eenmaal in de gevangenis was er wat mis gegaan met de papieren en bleek dat ik 3 jaar cel had! En toen ik er wat van zei kreeg ik er meteen een jaar bij
The truth was in here.
pi_33530878
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Pff dat is inderdaad druk

Ik zat vast in een gevangenis, ik had iets simpels gedaan en weet ff niet meer wat. Maar ik kreeg er 3 maanden cel voor. En eenmaal in de gevangenis was er wat mis gegaan met de papieren en bleek dat ik 3 jaar cel had! En toen ik er wat van zei kreeg ik er meteen een jaar bij
je had iig een bed om in te liggen in je cel, neem ik aan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33530892
Een goede morgen op deze witte ochtend
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:48:34 #121
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33530922
migraine
stay frosty
pi_33530978
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
migraine
Beterschap
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:53:29 #123
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33530990
Mogge allemaal
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:53:36 #124
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33530994
thank you .. zit nog steeds op me werk.. ga het nog ff proberen
stay frosty
pi_33531170
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
migraine
Alweer?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:13:38 #126
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33531363
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Alweer?
im afraid so... dit jaar is een migraine ramp
stay frosty
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:36:35 #127
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33535540
Zat gisteren op Nat. geographic een docu te kijken over de hersens van einstein. Hier kwamen ook wat van zijn theorieen aan bod. Wat mij voornamelijk boeide was het stukje over de relativiteit van Tijd.
Het kwam er dus op neer dat tijd voor iedereen anders verstrijkt, en dat de hersens tijd ook zelf lengte kan geven. Negatieve ervaringen lijken dus langer te duren dan positieve ervaringen, en ook in het geval van bv een noodsituatie lijkt de tijd trager te verstrijken.

Het geeft zeker nieuwe perspectieven op het leven als zoiets 'vasts' als tijd ineens niet zo vast en solide blijkt te zijn.
Ook het idee van Einstein mbt het reizen met lichtsnelheid vond ik erg boeiend, Als jij een klok ziet en je reist daar met de snelheid van het licht vandaan dan zal die klok stilstaan en zal je horloge die je bij je hebt wel door blijven tikken en dus een andere tijd gaan aangeven.

Zou dit dan ook inhouden dat de wereld om ons heen ook niet direct zo solide is als we denken?
Kunnen we tijdreizen als we met de snelheid van het licht kunnen reizen? (en gaan we dan vooruit of achteruit )
Komen we dan in een andere dimensie terecht die in een iets andere tijdspanne leeft dan de onze?
Zo ja, dan zouden parallelle dimensies dus ook bestaan (andere tijdsdimensies in dit geval dus)
En is het mogelijk daar heen te reizen als je bij machte bent de tijdsvorming zelf te beheersen?

sorry voor dit serieuze intermezzo
pi_33538432
Waar ik dan maar luchtig op in ga

Als ik nu zou kunnen terugreizen in de tijd, zou ik zorgen dat ik mijn lunch net even 5 minuten eerder uit de pan haalde. Zodat het ietsje minder zwart zou zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:56:33 #129
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33538749
voel me weer beter
stay frosty
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:21:11 #130
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33539745
Licht reist misschien van 2 kanten, zowel voor als achteruit? Dat je gewoon in een ander licht-dingus komt als je met de snelheid van licht reist? In een andere dimensie misschien. Licht lijkt altijd gewoon aanwezig te zijn als het ware, ik zie nooit de snelheid van licht, ik zie alleen licht op het netvlies belanden.

Ben ook weer onder de levenden, ook heftig gedroomd maar dit keer had ik enigszins controle op de dromen dus dat zat beter in elkaar dan de laatste weken.

Nu tijd voor koffie en straks ff met de hond lopen en doos nieuwe sigaren halen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33539764
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
voel me weer beter
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:41:23 #132
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33540479
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

stay frosty
pi_33541347
Hoi pipeloi,

ik was ook weer eens in de buurt
Hier nog steeds géén sneeuw !!

Wel vreemde en veel harde buiken, en een soort buikpijn vergelijkbaar met die ik heb voordat ik ongesteld moet worden. Als het weën worden/zijn ga ik gillen...
Die kleine vent moet het nog een paar weekjes volhouden !
Ik wil nog wat dingen doen hier in huis en ik wil dit weekend nog naar mijn ouders (reisje van bijna 3 uur, enkel!) en het is te koud voor de beeb om er nu uit te komen.. en hij is nog niet dik genoeg ! En mijn vent is aan het werk tot vanavond 23.00 uur en waarschijnlijk kan hij vannacht niet eens thuis komen met de trein als het weer idd zoals voorspeld wordt... en en en .. ik ben helemaal alleen... straks moet de hond de navelstreng doorbijten en de moederkoek en troepjes opeten.

ik vinnut nog veel te vroeg.

Maar ik heb mijn kleed inmiddels wel !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33541361
enzo...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:04:50 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33541438
Net met mijn hondje gaan lopen, komen er 2 van die mensen met zo'n karretje voorbij met een krat bier, en mijn hond heeft een schijthekel aan die bewegende karretjes. Dus mijn hond springt ff tegen die man op omdat hij bang is en daarna begint hij te blaffen. Beweert die kerel dat mijn hond hem gebeten heeft, right, dat is dus 100 procent zeker niet het geval.

Begint hij te schreeuwen dat hij de volgende keer mijn hond de nek omdraait en dat die dat klote beest afmaakt op straat.

Beweerde hij zelfs dat het de 2e keer is dat het gebeurt is.

Tis dat ik rustig ben normaal gesproken anders was dit een fikse ruzie geworden, maar ik ben niet iemand die snel ruzie maakt en grote bek opzet. Ik heb maar gezegd, jah jah, is goed is goed. Gebeurt niet meer.

Mensen met een kort lontje dus. Nog wat over dit verhaal. Als er een pad is waar makkelijk 5 mensen naast elkaar kunnen lopen, dan ga je toch als tegemoet komend voetgangersverkeer niet in de weg lopen? Ik bedoel, die 2 gasten die gingen geen cm aan de kant, kon amper mijn kont draaien.

Ben nu dus opgefokt, van de opgefoktheid van anderen. FF bijkomen, denk je ff rustig met je hond te gaan lopen komt zo'n psychopaat langs.
pi_33541662
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:02 schreef Mirage het volgende:
Hoi pipeloi,

ik was ook weer eens in de buurt
Hier nog steeds géén sneeuw !!

Wel vreemde en veel harde buiken, en een soort buikpijn vergelijkbaar met die ik heb voordat ik ongesteld moet worden. Als het weën worden/zijn ga ik gillen...
Die kleine vent moet het nog een paar weekjes volhouden !
Ik wil nog wat dingen doen hier in huis en ik wil dit weekend nog naar mijn ouders (reisje van bijna 3 uur, enkel!) en het is te koud voor de beeb om er nu uit te komen.. en hij is nog niet dik genoeg ! En mijn vent is aan het werk tot vanavond 23.00 uur en waarschijnlijk kan hij vannacht niet eens thuis komen met de trein als het weer idd zoals voorspeld wordt... en en en .. ik ben helemaal alleen... straks moet de hond de navelstreng doorbijten en de moederkoek en troepjes opeten.

ik vinnut nog veel te vroeg.

Maar ik heb mijn kleed inmiddels wel !
Dan kun je iig al vast op he kleed gaan liggenbevallen.

Nee hoor.
Je hebt mijn nummer. Je roept maar en ik pak de eerste trein, as je da maar weet

[ Bericht 1% gewijzigd door nokwanda op 30-12-2005 15:16:48 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33542002
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:02 schreef Mirage het volgende:
enzo...
Maar ehhh.... ik zat straks aan je te denken en stuurde je een mail. Over dit dus. met name
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33542199
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee hoor.
Je hebt mijn nummer. Je roept maar en ik pak de eerste trein, as je da maar weet
heb jij de berichten en waarschuwingen niet gehoord ?
Na 16.00 uur wordt het af geraden te reizen.
je hebt geen garantie dat je over komt.

Een hond kauwt de navelstreng toch op zo'n manier af dat het "dicht" zit ?
Sir Winston Churchill
pi_33542247
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Kan me geen ruk schelen wat me afgeraden wordt. Als ik ergens heemn moet dan kom ik er.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:25:47 #140
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33542314
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee hoor.
idd just call en Barra komt to the reskjoe (lees:rescue)
ik keek vaak naar ER dus ik kan al die shit en ben zo goed als dokter!

dus wacht nog ff met
stay frosty
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:26:23 #141
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33542331
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

dan haal ik nok toch op met de Cupra
stay frosty
pi_33542394
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dan haal ik nok toch op met de Cupra
Heb het uiteindelijk zelf ook wel es gedaan en ben er welvaker bij geweest.

Nou ja.... als de nood aan de man komt dan he...... let's not let our imagination run away with us
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:32:16 #143
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33542499
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb het uiteindelijk zelf ook wel es gedaan en ben er welvaker bij geweest.

Nou ja.... als de nood aan de man komt dan he...... let's not let our imagination run away with us
stay frosty
pi_33542522

jullie zijn lieffff

maar Barra... denk je dat je dat overleeft ?
Een bevalling ?
Oversight had het er best moeilijk mee.
"het hoofdje lijkt op een walnoot" toen alleen ene stukje van het hoofdje nog maar zichtbaar was, gelukkig had ik hem verteld dat de schotsjes nog niet vast zaten en dus over elkaar heen kunnen schuiven tijdens de bevalling
Sir Winston Churchill
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:35:09 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33542583
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:33 schreef Mirage het volgende:

jullie zijn lieffff

maar Barra... denk je dat je dat overleeft ?
Een bevalling ?
Oversight had het er best moeilijk mee.
"het hoofdje lijkt op een walnoot" toen alleen ene stukje van het hoofdje nog maar zichtbaar was, gelukkig had ik hem verteld dat de schotsjes nog niet vast zaten en dus over elkaar heen kunnen schuiven tijdens de bevalling
tuurlijk overleef ik dat.... ik heb er al 1 overleefd (de mijne )
en zolang het mijn kind niet is
stay frosty
pi_33542844
gelukkig had oversight er niet zoveel moeite mee dat ie er niet nog een kon maken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:53:34 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33543185
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Net met mijn hondje gaan lopen, komen er 2 van die mensen met zo'n karretje voorbij met een krat bier, en mijn hond heeft een schijthekel aan die bewegende karretjes. Dus mijn hond springt ff tegen die man op omdat hij bang is en daarna begint hij te blaffen. Beweert die kerel dat mijn hond hem gebeten heeft, right, dat is dus 100 procent zeker niet het geval.

Begint hij te schreeuwen dat hij de volgende keer mijn hond de nek omdraait en dat die dat klote beest afmaakt op straat.

Beweerde hij zelfs dat het de 2e keer is dat het gebeurt is.

Tis dat ik rustig ben normaal gesproken anders was dit een fikse ruzie geworden, maar ik ben niet iemand die snel ruzie maakt en grote bek opzet. Ik heb maar gezegd, jah jah, is goed is goed. Gebeurt niet meer.

Mensen met een kort lontje dus. Nog wat over dit verhaal. Als er een pad is waar makkelijk 5 mensen naast elkaar kunnen lopen, dan ga je toch als tegemoet komend voetgangersverkeer niet in de weg lopen? Ik bedoel, die 2 gasten die gingen geen cm aan de kant, kon amper mijn kont draaien.

Ben nu dus opgefokt, van de opgefoktheid van anderen. FF bijkomen, denk je ff rustig met je hond te gaan lopen komt zo'n psychopaat langs.
Mensen met een kort lontje
Honden die tegen je aan springen

vrijdag 30 december 2005 @ 15:57:00 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33543303
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Mensen met een kort lontje
Honden die tegen je aan springen

Mensen die net doen alsof de straat stoep van hen is en geen rekening houden met mensen met honden Zelfs al had ik geen hond bij me, dan had die gast 3 meter naar links mogen gaan op de straat.

Mensen die zich aanstellen en net doen alsof ze gebeten zijn door een pit-bull terwijl een kleine hond tegen ze opspringt. Valt nog mee dat die gast niet naar zijn moeder is gerend om een potje te gaan huilen.

@ Mirage. Veel succes met je bevalling!!!!! Of moet ik zeggen plezier of sterkte?
  vrijdag 30 december 2005 @ 16:05:16 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33543628
Ook namens mij sterkete Mirage
pi_33543797
Guys!!!! Als het even kan nu nog eventjes niet alsjeblieft. Ze moet nog een paarweken als het even kan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')