quote:Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]ik leef met je mee
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me nieuwe vriendin is geen vampier
if u know what i mean
t was meer zon spies...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
auw... sorry
Nou ja.... ze ontsnapt iig aan het zilveren mes
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
auw... sorry
Nou ja.... ze ontsnapt iig aan het de zilveren mes kogel
vuurwapens zijn zo afstandelijk voor een moordquote:
Kinky... de spiesquote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t was meer zon spies...![]()
vanavond maar eens een goed gesprek met haar houden.
![]()
Grin, bij mij kunnen ze het niet zien, maar aan mijn humeur merken ze het des te meerquote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
Vanaf hoever in de zwangerschap is het normaal dat de "buitenwereld" iets zwangerigs kan zien?
ik krijg nou al maanden de rekening voor die telefoon die ze nooit hebben aangesloten hier.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef draculettetje het volgende:
over helpdesk van upc / chello gesproken, weet niet of ik het al eerder had gemeld,
maar hier (mijn tijdelijke verbllijfplaats) hebben ze ook telefonie en internet van upc
loopt al vanaf oktober regelmatig fout, met de telefoonaansluiting
laatst voor de zoveelste keer gebeld (met mobiel) dat ie er alweer uitlag (krijgt geen kiestoon en ander krijgt in gesprekstoon) Dit was al bijna een week zo.
Dus toch maar bij klantenservice gevraagd of we iemand te spreken konden krijgen die er meer verstand van heeft en anders mocht upc de stekkers eruit trekken..... moment u wordt doorverbonden....
afdeling opzeggingen!!!!!!![]()
ow en vampje je hebt ook al een mooi zichtbaar zwanger zijn buikje![]()
![]()
En die persoon? Belt die gratis?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik krijg nou al maanden de rekening voor die telefoon die ze nooit hebben aangesloten hier.
![]()
( als je het nummer belt krijg je iemand anders uit een naburig gelegen dorpje)
ja meestal snappen ze dat soort fouten niet snelquote:Op woensdag 28 december 2005 18:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik krijg nou al maanden de rekening voor die telefoon die ze nooit hebben aangesloten hier.
![]()
Buikje????quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef draculettetje het volgende:
over helpdesk van upc / chello gesproken, weet niet of ik het al eerder had gemeld,
maar hier (mijn tijdelijke verbllijfplaats) hebben ze ook telefonie en internet van upc
loopt al vanaf oktober regelmatig fout, met de telefoonaansluiting
laatst voor de zoveelste keer gebeld (met mobiel) dat ie er alweer uitlag (krijgt geen kiestoon en ander krijgt in gesprekstoon) Dit was al bijna een week zo.
Dus toch maar bij klantenservice gevraagd of we iemand te spreken konden krijgen die er meer verstand van heeft en anders mocht upc de stekkers eruit trekken..... moment u wordt doorverbonden....
afdeling opzeggingen!!!!!!![]()
ow en vampje je hebt ook al een mooi zichtbaar zwanger zijn buikje![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Denk dat jij je ogen na moet laten kijken....quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef draculettetje het volgende:
ik vin van niet hoor of je moet vanaf het weekend ineens ontploft zijn!
heb je al idee hoe laat je wegrijd daar vrijdag? en of hij vrij is maandag?
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t was meer zon spies...![]()
vanavond maar eens een goed gesprek met haar houden.
![]()
quote:
Mag ik aannemen dat je voorlopig geen knoflook eet of in huis hebt en dat je alle scherpe zilveren en houten voorwerpen, alsmede kruizen, verwijderd hebt?quote:
nee me kruis verwijder ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat je voorlopig geen knoflook eet of in huis hebt en dat je alle scherpe zilveren en houten voorwerpen, alsmede kruizen, verwijderd hebt?
lol ja! ik gebruik meestal my active topicsquote:Op donderdag 29 december 2005 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zocht me rot naar Truth, staat ie ineens onder een ander kopje![]()
Ander werk zou meer dan welkom zijn..quote:Op donderdag 29 december 2005 07:46 schreef nokwanda het volgende:
Heeft er iemand hier plannen om in 2006 eens iets helemaal anders te gaan doen?
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ander werk zou meer dan welkom zijn..
Wat voor werk kan / wil je gaan doen dan nok?quote:
Kan veel. maar het makkelijkste zou secretarieel zijn. Meeste ervaring. Hoewel geen schoevers of zo. Wel jarenlang gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat voor werk kan / wil je gaan doen dan nok?
Tja, ik weet dat het lastig is om werk te vinden. Gewoon stug doorzoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan veel. maar het makkelijkste zou secretarieel zijn. Meeste ervaring. Hoewel geen schoevers of zo. Wel jarenlang gedaan.
Het allerliefst ergens tussen de 24 en 32 uur zodat EW niet helemaal een sleutelkind is en ik toch wel kan regelen dat hij niet dagelijks uren alleen is voor ik er ben (hoewel het hem niet veel uitmaakt.... het maakt MIJ wel uit)
Maar ja... heb niet zo heel veel te kiezen dus. Dus ik probeer reistijd in te schatten en aantal uren en solliciteer ook op banen van 40 uur als ze in de buurt zijn.
Doe ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat het lastig is om werk te vinden. Gewoon stug doorzoeken![]()
Sterkte
Lang leve de regelgeving in Nederlandquote:Op donderdag 29 december 2005 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ik ook.
En moet er gewoon rekening mee houden dat ik er niet weer zwaar bij verlies.
Als je een uitkering hebt en je neemt een tijdelijke baan aan voor meer dan 30 dagen verlies je automatisch je recht op uitkering en moet je na die 30 dagen gewoon alles opnieuw aanvragen. En dat duurt lang. Dan heb je gewerkt maar tegen de tijd dat je weer een andere baan hebt og een uitkering ben je dan al failliet. Dus ik kan het me niet verooloven om tijdelijke kutbaantjes aan te nemen.
Een paar jaar terug kon dat best. dan had je vrij snel weer iets anders. Maar dat gaat nu niet meer, heb ik gemerkt.
Dus ik wil er graag uit. Maar dan ook wel gelijk structureel eruit en niet meer erin.
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:47 schreef Metro2005 het volgende:
Als je altijd maar meer en beter wilt hebben dan de buurman heb je volgens mij echt een kutleven
Nooit tevreden met je wat je hebt dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt wel mee hoorik wil ook altijd alles meer en beter hebben
heb ik wat om voor te sparen/naar toe te leven
mja maar heeft ook met mijn instelling te maken... ik kijk altijd naar voren nooit achterom. en ik ben er wel tevreden mee..quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nooit tevreden met je wat je hebt dan?
Wil je altijd maar beter?
Als je in je auto zit denk je constant van goh had ik maar een nieuwere auto? Dan denk je niet van goh wat fijn dat ik uberhaupt een auto kan betalen?
Geloof me dat je dat soort dingen meer gaat beseffen als je een tijdje werkeloos bent geworden en het allemaal dreigt kwijt te raken
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
Geloof me dat je dat soort dingen meer gaat beseffen als je een tijdje werkeloos bent geworden en het allemaal dreigt kwijt te raken
Of nog erger, als er iemand enorm ziek is in je omgeving. Dan realiseer je je ineens dat materialistische shit helemaal niet zo belangrijk is als je vroeger dacht.
Ja die instelling heb ik ook inderdaad. Het boeit me allemaal niet zo erg, Sterker nog, ik word niet eens heel erg blij van nieuwe dingen. Wordt veel blijer als mensen vrolijk zijn om me heen of als het mooi weer is. Natuurlijk is het wel eens leuk om iets nieuws te kopen, maar het is niet zo dat het direct een meerwaarde aan mijn leven geeft ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef nokwanda het volgende:
och... weet je..... het maakt me niet echt heel veel uit om niet zo veel te hebben aan dure troep. Hoeft van mij echt niet. Ben blij met de spulletjes die ik heb.
Allemaal verzameld door de jaren heen. Het zit wel goed. Hoef geen breedbeeld tv of dure stereotorens.
Het kan me allemaal echt heel weinig schelen.
Voor mij heeft het iets om een ouwe kast op de kop te tikken en die tot iets unieks te maken. Om zelf te sleutelen aan je dingen ipv alles kant en klaar.
Hoe is het nu eigenlijk met je vader?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja die instelling heb ik ook inderdaad. Het boeit me allemaal niet zo erg, Sterker nog, ik word niet eens heel erg blij van nieuwe dingen. Wordt veel blijer als mensen vrolijk zijn om me heen of als het mooi weer is. Natuurlijk is het wel eens leuk om iets nieuws te kopen, maar het is niet zo dat het direct een meerwaarde aan mijn leven geeft ofzo.
Was bijvoorbeeld ook erg blij met de olielamp die ik op de stadswerf vond![]()
En kan enorm gelukkig zijn als ik in mijn ouwe trouwe citroën bx rij.
Kan zelfs genieten van momenten in de file of als ik voor de brug sta. Heerlijk even relaxen en genieten van het zicht om je heen, vogels, het water, de schaapjes bij ons die onder de brug op de dijken lopen.![]()
Hey jochie, ben de der weer. Komde effe op de koffie?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben weer ff aanwezig. Laatste dagen ben ik meer buiten aan het lopen in de natuur. Ik ben iets meer afstand aan het nemen van internet. Ik wil de zaken beter op orde hebben en tevens zoals ik al zei raak ik soms iets te betrokken in wat geschreven wordt.
Ik ben nog steeds op onderzoek uit in de ziel en geest en dat heeft nog steeds tijd nodig.
Iedereen alvast een heel gelukkig nieuw jaar voor 2006. Mijn eigen bedoeling is veel zeik overboord te gooien wat in mijn leven zit en in mijn hoofd. Ik hoop ook dat 2006 vanzelf staat voor een schonere lei in veel opzichten, dat veel zaken vanzelf vergeten worden.
Het liefst begin ik helemaal opnieuw. Van voren af aan ook. Zonder ballast.
Maar goed, ik ben 3 dagen niet aanwezig geweest omdat ik rust nodig heb. En ik heb frisse lucht nodig ook. Zodra ik denk dat ik weer met nuchterheid meer aanwezig kan zijn doe ik dat vanzelf weer.
Nu ik hier ga invoeren heb ik de neiging om weer online te zijn meerMaar dat komt nog wel, eerst zorgen voor rust. En daarna ga ik weer verder met opschonen van mijn hoofd.
Kopje thee dit keer, ik ben van koffie aan het afstappen. Ik raak opgefokt van koffiequote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey jochie, ben de der weer. Komde effe op de koffie?![]()
Ik flikker ze graag van het bord afquote:Op donderdag 29 december 2005 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik schiet graag andere mensen kapot in games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |