anders zijn we zo bij de 100quote:
"mijn printer doet het niet..... en ow.. kunnen jullie die stekker er niet af knippen die hier los over de vloer hangt ? Ik struikel er iedere keer over"quote:Op woensdag 28 december 2005 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gedaan... dat volk belt me ook nog wel eens pfff ik haat al die n00b vragen.. zinnige vragen oke maar af en toe
![]()
die zou nog leuk zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Mirage het volgende:
Ik flikte het weer in het vorige topic
[..]
"mijn printer doet het niet..... en ow.. kunnen jullie die stekker er niet af knippen die hier los over de vloer hangt ? Ik struikel er iedere keer over"
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Mirage het volgende:
Ik flikte het weer in het vorige topic
[..]
"mijn printer doet het niet..... en ow.. kunnen jullie die stekker er niet af knippen die hier los over de vloer hangt ? Ik struikel er iedere keer over"
Ik kreeg met kerst een fles rum van een klant.. ook niet misquote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
O M F G
maar ik kreeg daarna wel een taart van hem omdat hij zo tekeer was gegaan tegen mij
liever rum dan een taartquote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg met kerst een fles rum van een klant.. ook niet mis
geen idee.... hebben ze wat door?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
Vanaf hoever in de zwangerschap is het normaal dat de "buitenwereld" iets zwangerigs kan zien?
Verschilt zo erg.. een collega van me gaat volgende maand met ZVerlof... zie je eigenlijk nog niks aan en zij is van normaal postuur!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
Vanaf hoever in de zwangerschap is het normaal dat de "buitenwereld" iets zwangerigs kan zien?
Dat ligt er helemaal aan waar ze naar kijken en hoeveel "oog" ze voor jou/ anderen hebben.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
n00bsquote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef coz het volgende:
en diegene die wél iets van computers weten dat merk je snel genoeg .. die bellen toch al nieten als ze bellen zijn het vaak vragen over vpn / port forwarding enzenz
truequote:
truequote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef coz het volgende:
ook niet helemaal waar dat het een ander niveau noobs is , vpn werkt wel maar moet je wat voor doen bij onze dienst en port forwarding kunnen de mensen ook niet vinden .. bestaat ook niet . tis of firewall op modem aan , of alles forwarden![]()
maar je merkt duidelijk of je een noob aan de lijn hebt of niet, als iemand begint over dat hij geen email kan ophalen (want zijn internet ligt eruit) of als iemand begint met "is er mss een storing, ik heb geen line sync"![]()
Lieve schat... dit is je 4dequote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
ikke ben nog nooit zwanger geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lieve schat... dit is je 4de![]()
Je hebt vergelijkinsmateriaal
ik denk dat het feit dat ze zwanger is genoeg bewijs is dat ze naast zwanger ook vróuw is....quote:Op woensdag 28 december 2005 14:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lieve schat... dit is je 4de![]()
Je hebt vergelijkinsmateriaal
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik denk dat het feit dat ze zwanger is genoeg bewijs is dat ze naast zwanger ook vróuw is....
vrouwen zijn onzeker over de vreemdste dingen
Of nog erger, mensen die proberen engelse foutmeldingen op te lezenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef coz het volgende:
ook niet helemaal waar dat het een ander niveau noobs is , vpn werkt wel maar moet je wat voor doen bij onze dienst en port forwarding kunnen de mensen ook niet vinden .. bestaat ook niet . tis of firewall op modem aan , of alles forwarden![]()
maar je merkt duidelijk of je een noob aan de lijn hebt of niet, als iemand begint over dat hij geen email kan ophalen (want zijn internet ligt eruit) of als iemand begint met "is er mss een storing, ik heb geen line sync"![]()
helpdesken kunnen anders ook vrij irritant zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of nog erger, mensen die proberen engelse foutmeldingen op te lezen
Of domweg gewoon helemaal niet lezen maar direct de helpdesk bellen![]()
mensen met een dialect die ons bellen met een engelse foutmeldingquote:Op woensdag 28 december 2005 14:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of nog erger, mensen die proberen engelse foutmeldingen op te lezen
Of domweg gewoon helemaal niet lezen maar direct de helpdesk bellen![]()
Dat kan, maar ik werk op een helpdesk zonder vast stappenplan en ik hoor gewoon de klacht aan en geef daar antwoord op.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
helpdesken kunnen anders ook vrij irritant zijn.
Als ik een probleem heb, dan beginnen ze 10 stappen terug die ik allemaal al doorlopen heb en dat is irritant ! Ik heb dan het gevoel alsof ze denken dat ze een idioot aan de lijn hebben.
dat komt mir omdat het goed kan dat het probleem 10 stappen terug begonnen is. + dat het vaak zo is dat helpdesk doosjes geen verstand hebben (sorry voor mensen die zich aangesproken voelen) en alleen een script doorlopen en dus alles oplezen van punt 1quote:Op woensdag 28 december 2005 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
helpdesken kunnen anders ook vrij irritant zijn.
Als ik een probleem heb, dan beginnen ze 10 stappen terug die ik allemaal al doorlopen heb en dat is irritant ! Ik heb dan het gevoel alsof ze denken dat ze een idioot aan de lijn hebben.
Of als ik zeg "er staat dit en dit"quote:Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik werk op een helpdesk zonder vast stappenplan en ik hoor gewoon de klacht aan en geef daar antwoord op.
trauma's ?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Of als ik zeg "er staat dit en dit"
nee dat kan niet.
"jawel, ik zeg toch dat ik dat nu voor me zie"
nee, dat kan niet hoor.
![]()
jah !quote:
[..]
ik denk dat het feit dat ze zwanger is genoeg bewijs is dat ze naast zwanger ook vróuw is....
hehe poor you!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah !
Ik vraag dan ook gewoon
"beweert u nou dat ik lieg?"
nee mevrouw, maar op mijn scherm staat....
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:59 schreef Mirage het volgende:
of de helpdesk van de upc/chello !![]()
"er is vanmorgen iemand bij u geweest om de telefoon te installeren"
nee, er is niemand geweest.
"jawel, dat staat op mijn scherm mevrouw. Trekt u de stekker evne 30 sec uit het stopcontact zodat de boel reset en alles zal het weer doen"
ik zeg toch net dat er helemaal niemand is geweest !!
er ís dus helemaal geen stekker.
Over Mirage en vloerkleden en open haarden en jacuzzi's en zo?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe poor you!Barra heeft raar gedroomt vannacht
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over Mirage en vloerkleden en open haarden en jacuzzi's en zo?![]()
Put zhe body on zhe couch.... zhen I shall expleeen your dreem.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:16 schreef coz het volgende:
oei , doe mijne dan ook even die in het dromentopic staat![]()
en de mijnequote:
[..]
quote:
Meestal zie ik het ook vrij snel. Ook als ik iemand niet echt heel erg goed ken. Zelfs wel eens gehad bij mensen die ik nooit eerder gezien had. Mensjes helemaal blij... ow, gelukkig.... iemand die niet denkt dat ik gewoon vet benquote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
En zwangere vrouwen helemaaaaaal!![]()
Mn tante, die ik niet zo heel vaak zie zag het ook gelijk. Al een tijdje geleden.
En vanmorgen kwam ik bij een "nieuw omaatje" en die vroeg het ook meteen....
heb zelf helemaal niet het gevoel dat ik "al" 15 weken ben... Loop voor mn gevoel ook een paar weken achter.... Terwijl mn baarmoeder voor loopt!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft jouw ex je ietsje te vaak gezogen. Je schijnt te denken dat ze een vampier is.
Waarom huil je? *troost*quote:
quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 28 december 2005 15:46 schreef vamperotica het volgende:
ow... En helpdeskmensjes.... Jullie willen mij echt niet aan de telefoon hebben als er iets mis is met mn pjoetertje...Of als ik denk dat er iets mis is!
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me nieuwe vriendin is geen vampier
if u know what i mean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |